آخرین قیمت یورو – یورو/دلار آمریکا به 1.1000 سقوط کرد، یورو/GBP به پایین ترین سطح شش سال اخیر رسید

[ad_1] EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل یورو/دلار آمریکا به کاهش خود ادامه می دهد، آیا 1.1000 تسکین خواهد داد؟ گزارش های شغلی ایالات متحده به عنوان محرک بعدی و کوتاه مدت عمل خواهند کرد. یورو در حال حاضر با ارز واحد تحت فشار بسیاری از ارزهای اصلی دیگر قادر به خرید استراحت نیست.

کد خبر : 175049
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۵۱
آخرین قیمت یورو – یورو/دلار آمریکا به 1.1000 سقوط کرد، یورو/GBP به پایین ترین سطح شش سال اخیر رسید

[ad_1]

EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • یورو/دلار آمریکا به کاهش خود ادامه می دهد، آیا 1.1000 تسکین خواهد داد؟
  • گزارش های شغلی ایالات متحده به عنوان محرک بعدی و کوتاه مدت عمل خواهند کرد.

یورو در حال حاضر با ارز واحد تحت فشار بسیاری از ارزهای اصلی دیگر قادر به خرید استراحت نیست. EUR/USD اکنون 1.1000 است که آخرین بار در ماه مه 2020 مشاهده شده است، در حالی که یورو پایین ترین سطح خود را در برابر استرلینگ (0.8260) از ژوئیه 2016 نشان می دهد. فدرال رزرو و بانک انگلیس هر دو در حال افزایش نرخ بهره هستند و به دنبال برداشت نقدینگی همه گیر هستند. از بازارهای خود، بانک مرکزی اروپا گیر کرده است و بعید است که نرخ بهره را تا اوایل سال 2023 افزایش دهد. تغییر اساسی در انتظارات افزایش نرخ در چند هفته گذشته به شدت بر EUR/USD و EUR/GBP تاثیر گذاشته است و این روند در ماه ها ادامه خواهد داشت. در پیش.

جنگ در اروپای شرقی نیز با وابستگی شدید آلمان به نفت و گاز روسیه به عنوان یک منفی برای بزرگترین اقتصاد اروپا، به یورو فشار وارد می کند. با بالا بودن قیمت انرژی، نگرانی‌های فزاینده‌ای وجود دارد که اقتصاد آلمان ممکن است متوقف شود و طرح بانک مرکزی اروپا برای کاهش وابستگی منطقه به تسهیل کمی را زیر سوال ببرد. تورم در اروپا نیز زیاد است – همانطور که در سطح جهانی وجود دارد – و با کاهش رشد و افزایش تورم، بانک مرکزی اروپا باید با دقت زیادی به دنبال تعدیل فشارهای قیمتی در یک بلوک واحد باشد. نشست سیاست پولی بانک مرکزی اروپا در پنجشنبه آینده رویدادی است که باید از نزدیک دنبال شود.

گزارش مشاغل امروز ایالات متحده (NFP) باید دنبال شود، اگرچه اثر کلی آن بر بازار ضعیف می شود زیرا مسیر افزایش نرخ بهره در آینده ایالات متحده به خوبی نشان داده شده است. بازار کار ایالات متحده تنگ است و انتظار می رود در آینده نزدیک نیز همین وضعیت باقی بماند.

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

EUR/USD بر روی 1.1000 فشار می آورد، یک سطح روانی بیشتر از یک سطح فنی صرف، و شکست تایید شده در پایین اینجا پتانسیل حرکت طولانی مدت را برای بازگشت به پایین ترین سطح قبل از همه گیری در 1.0636 باز می کند.

درس هایی برای تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر

نمودار قیمت روزانه EUR/USD – 4 مارس 2022

آخرین قیمت یورو – یورو/دلار آمریکا به 1.1000 سقوط کرد، یورو/GBP به پایین ترین سطح شش سال اخیر رسید

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 68.93 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 2.22 به 1 است. تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به روز گذشته 2.65 درصد و نسبت به هفته گذشته 20.93 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملات در هفته گذشته 8.82 درصد و نسبت به هفته گذشته 12.06 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های EUR/USD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد تورش تجاری متضاد EUR/USD-نزولی قوی تر.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ را یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.