آخرین تحریم‌های اتحادیه اروپا که انتظار می‌رود بازار رمزارز خود روسیه را تحریک کند، صرافی‌ها خدمات خود را حفظ می‌کنند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] به گفته یک قانونگذار روسی، تحریم‌های جدید ارزهای دیجیتال اعمال‌شده توسط اتحادیه اروپا احتمالاً باعث توسعه بازار دارایی‌های دیجیتال این کشور می‌شود. آناتولی آکساکوف، که ریاست کمیته بازار مالی پارلمانی را بر عهده دارد، بر این باور است که روس ها می توانند محدودیت ها را دور بزنند. در همین حال، طبق گزارش‌ها، صرافی‌های

کد خبر : 265018
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
آخرین تحریم‌های اتحادیه اروپا که انتظار می‌رود بازار رمزارز خود روسیه را تحریک کند، صرافی‌ها خدمات خود را حفظ می‌کنند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

به گفته یک قانونگذار روسی، تحریم‌های جدید ارزهای دیجیتال اعمال‌شده توسط اتحادیه اروپا احتمالاً باعث توسعه بازار دارایی‌های دیجیتال این کشور می‌شود. آناتولی آکساکوف، که ریاست کمیته بازار مالی پارلمانی را بر عهده دارد، بر این باور است که روس ها می توانند محدودیت ها را دور بزنند. در همین حال، طبق گزارش‌ها، صرافی‌های بزرگ به کاربران روسی اطلاع داده‌اند که معاملات همچنان ادامه دارد.

عضو دوما اصرار دارد روس‌ها راه‌هایی برای دور زدن تحریم‌های ارز دیجیتال اروپا پیدا می‌کنند

این هفته، اتحادیه اروپا هشتمین بسته مجازات‌های خود را علیه روسیه تصویب کرد که هدف آن ضربه زدن به دولت، اقتصاد و صادرات انرژی این کشور در واکنش به تشدید درگیری‌های نظامی اخیر در اوکراین و الحاق سرزمین‌های اوکراین است. دسترسی روسیه به ارزهای دیجیتال، که به عنوان ابزاری برای دور زدن محدودیت‌های مالی و صادرات ثروت تلقی می‌شود، نیز هدف قرار گرفت.

آخرین تحریم های اتحادیه اروپا که انتظار می رود بازار کریپتو روسیه را تحریک کند، صرافی ها خدمات خود را حفظ می کنند
آناتولی آکساکوف

شورای اتحادیه اروپا به طور کامل ارائه کیف پول رمزنگاری، حساب و خدمات نگهبانی به ساکنان و نهادهای روسیه را ممنوع کرد. با این حال، به گفته یکی از اعضای بلندپایه پارلمان روسیه به نقل از خبرگزاری تاس، تصمیم اتحادیه اروپا ممکن است در واقع توسعه بازار دارایی مالی دیجیتال روسیه (DFA) را تحریک کند.

این نظر توسط آناتولی آکساکوف، رئیس کمیته بازار مالی در دومای دولتی، مجلس سفلی پارلمان روسیه بیان شده است. او عمیقاً در تلاش‌های اخیر برای تنظیم فضای رمزنگاری کشور، از جمله استفاده از ارزهای دیجیتال در تسویه حساب‌های بین‌المللی، مشارکت داشته است. مقامات مسکو بیش از یک سال است که در مورد این موضوع بحث می کنند و در حال بررسی گسترش چارچوب قانونی هستند که در حال حاضر بیشتر DFA ها را با یک صادرکننده مانند توکن ها پوشش می دهد.

آخرین دور تحریم های اتحادیه اروپا محدودیت های اعمال شده قبلی را تشدید می کند. در اوایل سال جاری، به عنوان بخشی از بسته پنجم اقدامات خود کمی بیش از یک ماه پس از آغاز حمله روسیه به اوکراین، این بلوک 27 عضوی تنها خدمات دارایی رمزنگاری «با ارزش» را برای روس‌ها و سازمان‌های ثبت شده در روسیه محدود کرد. آنهایی که برای دارایی های دیجیتالی بیش از 10000 یورو ارزش فیات دارند (تقریباً 11000 دلار در آن زمان، کمتر از 10000 دلار در حال حاضر).

بایننس، Huobi درباره آخرین تحریم‌های اتحادیه اروپا نظر دادند، فعلاً محدودیت جدیدی وجود ندارد

«تصمیمات مشابه قبلاً گرفته شده است. آنها دفاتر نمایندگی رسمی صرافی های رمزنگاری خود را در روسیه بستند، اما عملاً چیزی تغییر نکرده است. آناتولی آکساکوف با تاکید بر اینکه روس‌ها به راحتی می‌توانند تحریم‌ها را دور بزنند، می‌تواند دفتری در فضای مجازی نیز وجود داشته باشد، نه در آدرسی در مسکو.

Bits.media در گزارشی فاش کرد در حالی که بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، Binance، تا حدی با الزامات قبلی اتحادیه اروپا مطابقت داشت و تنها در مورد موجودی حساب های روسیه بیش از 10000 یورو اجازه برداشت را می داد، اکنون به کاربران گفته است که محدودیت های جدیدی را اعمال نکرده است. . یکی دیگر از پلتفرم‌های بزرگ، Huobi، گفت که “به حمایت از تجارت پایدار کاربران روسی ادامه می‌دهد.”

این رسانه خبری رمزارز روسی خاطرنشان کرد که از هفت صرافی برتر جهانی رمزنگاری محبوب در بین روس‌ها، که شامل Bybit، Coinbase، FTX، Kraken و Gate.io نیز می‌شوند، هیچ‌یک «مقیم اروپا» نیستند که این اقدامات برای آنها اجباری باشد. کارشناسان رمزارز روسی، مانند مدیر عامل پلتفرم بانکی دفی Indefibank، سرگئی مندلیف، تردید دارند که اکثر شرکت‌های ارز دیجیتال برای اجرای قطعنامه اتحادیه اروپا که همه کاربران روسی را هدف قرار می‌دهد عجله کنند زیرا این امر منجر به از دست دادن موقعیت‌های بازار می‌شود.

علاوه بر این، این محدودیت ها توسعه فناوری های مدرن را تحریک می کند. آکساکوف قول داد که سال آینده سال دارایی های مالی دیجیتال در روسیه خواهد بود. اظهارات وی در حالی بیان می شود که نمایندگان مجلس دومای ایالتی آماده تصویب قانون جدیدی «در مورد ارز دیجیتال» می شوند که برای تنظیم دارایی های رمزنگاری غیرمتمرکز مانند بیت کوین و به کارگیری آن ها در پرداخت های رمزنگاری فرامرزی بین شرکت های روسی و شرکای خارجی آنها طراحی شده است.

برچسب ها در این داستان

Aksakov، Binance، درگیری، رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، توسعه، DFAs، دارایی های دیجیتال، اتحادیه اروپا، اروپا، اتحادیه اروپا، صرافی ها، Huobi، تهاجم، قانونگذار، قانونی سازی، مقررات، محدودیت ها، روسیه، روسیه، تحریم ها، اوکراین، جنگ

آیا فکر می کنید آخرین تحریم های اتحادیه اروپا به قانونی شدن ارزهای دیجیتال در روسیه سرعت می بخشد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، ID1974

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.