آخرین انیمیشن میازاکی تورنتو را افتتاح می‌کند/ اکران بدون تبلیغ!

[ad_1] انیمیشن فانتزی حماسی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» به کارگردانی هایائو میازاکی، چهل و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو را افتتاح می‌کند. این فیلم ۷ سپتامبر اکران می‌شود. میازاکی به عنوان نویسنده و کارگردان این فیلم، اولین فیلم بلند خود را پس از ۱۰ سال ساخته است. تاکنون چندین فیلم از استودیو جیبلی- که

کد خبر : 380888
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۰
آخرین انیمیشن میازاکی تورنتو را افتتاح می‌کند/ اکران بدون تبلیغ!

[ad_1]

انیمیشن فانتزی حماسی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» به کارگردانی هایائو میازاکی، چهل و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو را افتتاح می‌کند. این فیلم ۷ سپتامبر اکران می‌شود.

میازاکی به عنوان نویسنده و کارگردان این فیلم، اولین فیلم بلند خود را پس از ۱۰ سال ساخته است.

تاکنون چندین فیلم از استودیو جیبلی- که میازاکی هم از بنیانگذاران آن است- در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمده که «لاک‌پشت قرمز» در سال ۲۰۱۶ و «شهر اشباح» در سال ۲۰۰۲ از جمله آنهاست، اما این نخستین بار است که یک فیلم ژاپنی یا یک فیلم انیمیشن به عنوان فیلم افتتاحیه این جشنواره انتخاب می‌شود.

کامرون بیلی، مدیرعامل جشنواره گفت: ما مفتخریم که چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو را با آثار یکی از بزرگترین هنرمندان سینما افتتاح کنیم. فیلم جدید هایائو میازاکی که با نمایش در ژاپن به عنوان یک شاهکار تحسین شد، با داستانی ساده درباره از دست دادن و عشق آغاز می‌شود و در نهایت به یک اثر تخیلی خیره‌کننده بدل می‌شود. می‌توانم قول بدهم این تجربه‌ای منحصر به فرد و تاثیرگذار برای مخاطبان ما باشد.

«پسر و مرغ ماهی‌خوار» به تازگی در ژاپن اکران شد و در اولین آخر هفته افتتاحیه‌اش ۱۳.۲ میلیون دلار فروخت تا عنوان بزرگترین اکران اول در تاریخ استودیو جیبلی را از آن خود کند. این کمپانی در اقدامی جسورانه فیلم را بدون هیچ تبلیغ، بازاریابی یا شرح داستان راهی سینما کرد و مخاطبان بدون هیچ پشتوانه قبلی وارد پیچ و خم‌های داستان شدند.

‌حالا روشن شده این انیمیشن درباره پسری به نام ماهیتو ماکی است که یک برج متروکه را در شهر کشف می‌کند و با یک مرغ‌ماهی‌خوار خاکستری سخنگو وارد دنیایی خارق‌العاده می‌شود.

‌با نمایش این فیلم در جشنواره فیلم تورنتو، برای نخستین بار این فیلم در مکانی جز ژاپن به نمایش درمی‌آید و در نهایت تا اواخر سال ۲۰۲۳ در سینماها اکران خواهد شد.

جشنواره فیلم تورنتو امسال از ۷ تا ۱۷ سپتامبر (۱۶ تا ۲۶ شهریور) برگزار می‌شود و چنان که پیشتر گفته شد فیلم ورزشی‌محور تایکا وایتیتی با عنوان «هدف بعدی پیروزی است»، کمدی «دارندگان» الکساندر پین، «هیولا» کورئیدا هیروکازو و «آناتومی یک سقوط» ساخته ژوستین تریه برنده نخل طلای کن امسال از جمله فیلم‌های حاضر در این دوره هستند.

245245

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.