آخرین افزایش نرخ بنچمارک غنا بزرگترین افزایش ثبت شده – رئیس جمهور وعده اقدام در برابر “کاهش غیرقابل قبول ارزش Cedi” – اخبار بیت کوین

[ad_1] پس از مشاهده افزایش نرخ تورم غنا به 31.7 درصد در ژوئیه، بانک غنا با افزایش 300 واحد پایه نرخ بهره معیار را پاسخ داد. علاوه بر افزایش نرخ بهره، بانک مرکزی اعلام کرد که به تدریج ذخایر اولیه بانک ها را افزایش خواهد داد. یک کارشناس گفته است که رئیس جمهور نانا آکوفو

کد خبر : 245472
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
آخرین افزایش نرخ بنچمارک غنا بزرگترین افزایش ثبت شده – رئیس جمهور وعده اقدام در برابر “کاهش غیرقابل قبول ارزش Cedi” – اخبار بیت کوین

[ad_1]

پس از مشاهده افزایش نرخ تورم غنا به 31.7 درصد در ژوئیه، بانک غنا با افزایش 300 واحد پایه نرخ بهره معیار را پاسخ داد. علاوه بر افزایش نرخ بهره، بانک مرکزی اعلام کرد که به تدریج ذخایر اولیه بانک ها را افزایش خواهد داد. یک کارشناس گفته است که رئیس جمهور نانا آکوفو آدو باید اندازه دولت خود را کاهش دهد.

بزرگترین افزایش نرخ بنچمارک از سال 2002

بانک مرکزی غنا در تلاشی برای کاهش نرخ تورم سرسام آور کشور که در ماه ژوئیه به 31.7 درصد رسید، نرخ بهره معیار را 300 واحد افزایش داد. پس از آخرین افزایش، که بزرگترین افزایش ثبت شده از سال 2002 است، نرخ بهره معیار غنا اکنون 22 درصد است.

طبق گزارش بلومبرگ، آخرین افزایش به این معنی است که نرخ معیار غنا از نوامبر 2021 تا کنون 550 واحد افزایش یافته است. بانک غنا (BOG) علاوه بر افزایش نرخ معیار، در مطبوعات کمیته سیاست پولی اضطراری خود (MPC) فاش کرد. اعلام کرد که قصد دارد به تدریج ذخایر اولیه بانک ها را از 12 درصد به 15 درصد افزایش دهد.

در بخش ارز، در بیانیه بانک مرکزی آمده است که اقداماتی برای تقویت ورود ارز نیز اجرا خواهد شد. این بیانیه توضیح داد:

برای تقویت عرضه ارز به اقتصاد، بانک غنا با شرکت‌های معدنی، شرکت‌های نفتی بین‌المللی و بانکداران آنها همکاری می‌کند تا تمام ارز حاصل از بازگرداندن داوطلبانه درآمدهای صادراتی معدن، و نفت و گاز را خریداری کند. شرکت ها

با انجام این اقدامات، BOG گفت امیدوار است حراج ارز خارجی خود را تقویت کند.

رئیس جمهور نانا آکوفو-آدو نسبت به چرخش ثروت اقتصادی غنا خوش بین است

در همین حال، نانا آکوفو آدو، رئیس‌جمهور این کشور در گزارشی از صدای آمریکا نقل می‌کند که مقصر مشکلات اقتصادی غنا را در مورد همه‌گیری کووید-19 و جنگ اوکراین و روسیه می‌داند. به گفته رئیس جمهور غنا، این عوامل هستند که نه تنها برای مردم غنا بلکه برای بسیاری از مردم در سراسر جهان مشکلاتی را ایجاد می کنند.

با این حال، علیرغم این مشکلات، آکوفو-آدو پیشنهاد کرد که دولت او وظیفه ای را که در دست دارد انجام می دهد.

ما مصمم هستیم که به مردم غنا کمک کنیم. اقدامات دیگری به ویژه برای مقابله با کاهش غیرقابل قبول ارزش سدی انجام خواهد شد. مهار تورم، با کاهش قیمت مواد غذایی، دغدغه اصلی دولت است و برداشت موفق و نوظهور در این فصل به ما کمک خواهد کرد. [to] به نقل از رئیس جمهور، به این هدف همراه با سایر سیاست ها دست یابیم.

در واکنش به اعلام BOG، کوورج کینگزلی مارتی، اقتصاددان با دیتابانک ریسرچ، در گزارش صدای آمریکا نقل می‌شود که گام‌های برداشته شده توسط بانک مرکزی به این معناست که «عواقب یا معاوضه‌های کوتاه‌مدت خواهد داشت».

یکی دیگر از کارشناسان، گادفرد بوکپین، استاد دانشگاه غنا، گفت که زمان آن رسیده است که نانا آکوفو آدو، رئیس جمهور آمریکا نشان دهد که می تواند با کاهش اندازه دولت خود، هزینه ها را مهار کند.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.