آخرین اخبار ویزای توریستی کانادا

[ad_1]  دولت کانادا اعلام کرده است که: برای ایرانیانی که ویزای کاری کانادا، ویزای تحصیلی کانادا یا ویزای توریستی کانادا دارند، تمدید و تبدیل ویزایشان از داخل کانادا به صورت رایگان انجام می‌شود. رسیدگی به درخواست ‌های ایرانیانی که داخل کانادا زندگی می‌کنند در اولویت قرار خواهد گرفت. یک مسیر جدید برای دریافت ورک پرمیت برای متقاضیانی که داخل کانادا هستند در

کد خبر : 468236
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
آخرین اخبار ویزای توریستی کانادا

[ad_1]

 دولت کانادا اعلام کرده است که:

برای ایرانیانی که ویزای کاری کانادا، ویزای تحصیلی کانادا یا ویزای توریستی کانادا دارند، تمدید و تبدیل ویزایشان از داخل کانادا به صورت رایگان انجام می‌شود.

رسیدگی به درخواست ‌های ایرانیانی که داخل کانادا زندگی می‌کنند در اولویت قرار خواهد گرفت.

یک مسیر جدید برای دریافت ورک پرمیت برای متقاضیانی که داخل کانادا هستند در نظر گرفته شده است.

هزینه‌ های تراول داکیومنت اقامت دائم برای شهروندان و مقیمان دائم کانادا که در حال حاضر در ایران هستند و مایل به ترک ایران هستند لغو خواهد شد.

این تمهیدات را امروز آقای جاناتان ویلکینسن وزیر منابع طبیعی کانادا از طرف آقای شان فریزر وزیر مهاجرت کانادا اعلام کرده است و گفته که این تمهیدات جدید را برای حمایت از مقیمان موقت ایرانی داخل کانادا اندیشیده است.

دولت کانادا در بیانیه مطبوعاتی خود گفته که همچنان نیازهای ایرانیان را به دقت زیر نظر دارد و واکنش به موقع را خواهد داد.

 ایران یکی از ۱۰ کشور برتر در ارسال مهاجر

جدیدترین داده‌ های اداره مهاجرت نشان می ‌دهد که ایران هشتمین کشور در بین ده کشور اصلی در ارسال مهاجر در سال ۲۰۲۲ قرار داشته است. در مجموع ۱۱,۱۰۵ ایرانی در سال گذشته اقامت دائم کانادا را گرفتند.

ایران همچنین در بین ششمین کشور برتر در بین متقاضیان تحصیل در کانادا قرار دارد. از ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲، ۲۱,۱۱۵ دانشجوی ایرانی در کانادا بوده‌ اند.

  •  سرشماری ۲۰۲۱ نشان داده که ۲۰۰,۰۰۰ نفر در کانادا اصالت ایرانی داشته ‌اند.
  •  حدود ۶۸ درصد جمعیت ایرانیان کانادا در تورنتو و ونکوور زندگی می‌ کنند.
  •  امکان پناهندگی به کانادا با ویزای توریستی وجود دارد؟
  •  دلایلی که شخصی تصمیم می ‌گیرد به کشور دیگری پناهنده شود مشکلات شدید اجتماعی، سیاسی و مذهبی است.

شخصی می ‌تواند به کانادا مهاجرت کرده و در این کشور پناهنده شود که اثبات کند در کشور خودش به یکی از دلایل گفته شده در بالا امنیت جانی ندارد. به طور خلاصه باید ثابت کند در کشور خودش جان او در خطر است.

در خصوص این موضوع که آیا می ‌توان با این ویزا در کانادا پناهنده شد؟ باید بگوییم بله! پناهندگی با اخذ ویزای توریستی کانادا امکان پذیر است.

همچنین بخوانید:عدم نیاز به ویزای کانادا برای 13 کشور

اخبار مهاجرت کانادا

گرفتن اقامت دائم به ‌صورت غیرمستقیم

شاید برایتان جالب باشد که ویزای توریستی کانادا امکان تبدیل به کار، تحصیل و حتی اقامت دائم را دارد. البته که انجام این کار روال قانونی خاص خود را دارد و با پرکردن یک فرم ساده نمی‌توان به این امر مهم دست پیدا کرد. درصورتی‌ که اقامت توریستی کانادا را اخذ کردید و قصد داشتید آن را به ویزای دیگر تبدیل کنید؛ ابتدا باید شرایط خود را بررسی کرده و با طی‌کردن مراحل مختلف به هدف خود برسید. اگر می‌خواهید با ویزای توریستی کانادا اقامت دائم بگیرید؛ باید بگوییم که انجام این کار به‌ صورت مستقیم قابل اجرا نیست. شما باید ابتدا ویزای توریستی خود را به کاری یا تحصیلی تبدیل کرده و سپس بر اساس قوانین تعیین شده از سوی اداره مهاجرت کانادا، اقامت دائم بگیرید. شرکت مهاجرتی وست ادوایزر پیشنهاد می ‌کند که برای اخذ اقامت توریستی کانادا و تبدیل آن به کاری، تحصیلی و یا اقامت دائم؛ حتماً با وکلا و مشاوران ما تماس بگیرید.

 اطلاعیه ویزای کانادا

مدت زمان اعتبار ویزای توریستی کانادا

ویژگی اخذ ویزای توریستی کانادا

  1.  ورود بدون محدودیت: با ویزای توریستی کانادا می ‌توانید بدون محدودیت به این کشور وارد شوید. منظور از محدودیت، تعداد دفعات ورود به خاک کانادا می‌ باشد.
  2. ورود از کلیه مرزها: دارندگان ویزای توریستی کانادا می توانند از تمامی مرزهای زمینی و هوایی وارد این کشور شوند.
  3. اقامت طولانی مدت: هر باری که با ویزای توریستی وارد کانادا می ‌شوید، می ‌توانید تا ۶ ماه اقامت داشته باشید.
  4. امکان اقامت مجدد بدون فاصله زمانی: هر زمان که ۶ ماه اقامت شما به پایان برسد، نیازی به خروج طولانی مدت نیست. شما برای اقامت ۶ ماه بعدی خود می‌توانید فقط چند ساعت از خاک کانادا خارج شوید.
  5. امکان ورود به ۲۵ کشور بدون نیاز به اخذ ویزا: کانادا، انگلیس (به صورت ترانزیت)، مکزیک، کاستاریکا، پاناما، آنتیگوا، کوبا، دومینیکن، مراکش و عمان از جمله کشورهایی هستند که با ویزای کانادا می‌توانید وارد خاک شان شوید.
  6. برابر بودن مدت اعتبار ویزا با اعتبار پاسپورت: از مهم‌ترین امتیازات ویزای توریستی کانادا می ‌توان به برابر بودن اعتبار ویزا با اعتبار پاسپورت متقاضی اشاره کرد. به طور مثال، در صورتی که پاسپورت شما دارای ۳ سال اعتبار باشد، ویزای توریستی کانادای شما نیز دارای ۳ سال اعتبار است. حداکثر اعتبار ویزای توریستی کانادا برای ایرانیان ۵ سال می ‌باشد.

شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا

اخذ ویزای توریستی کانادا شرایطی دارد که از جمله این شرایط می‌توان به شرح زیر است:

تمکن مالی برای اخذ ویزای کانادا:

تمکن مالی ویزای کانادا،توصیه می شود بالای 400 میلیون تومان برای نفر اصلی و 150 میلیون تومان برای همراه در حساب بانکی نشان داده شود. اما این مبلغ ایده‌آل است و ممکن است شما با تمکن کمتری نیز موفق به اخذ ویزای توریستی کانادا شوید. البته تمکن مالی ویزای توریستی کانادا باید به دلار کانادا و به زبان انگلیسی صادر و توسط مدیر شعبه صادر کننده، مهر و امضاء شود.

تاریخچه سفر و تاثیر آن در ویزای کانادا

داشتن سابقه سفر به اروپا برای اخذ ویزای توریستی کانادا بسیار مهم است. اما تاریخچه سفری ویزای کانادا فقط به معنای داشتن ویزای شینگن نیست. هر گونه سفری که شما در گذشته به کشوری دیگر داشته ‌اید، سابقه سفری شما به حساب آمده و شما باید مدارک اثبات کننده سفر به این کشور که همان ویزا یا مهر ورود و خروج این کشور است را نیز ارائه دهید. داشتن ویزای شینگن، یا ویزای کشورهای انگلیس، استرالیا، آمریکا، سنگاپور و ژاپن تاریخچه سفری معتبر به حساب آمده و شانس شما را برای اخذ ویزای کانادا افزایش خواهد داد.

همچنین بخوانید: امنیت اقتصادی در کانادا

نتیجه گیری

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.