آخرین آمار کرونا در ایران؛ مرگ ۷ بیمار در شبانه‌روز گذشته

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اعلام آمار موارد فوتی و ابتلای جدید به کرونا در روز چهارشنبه ششم مهرماه اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده که از

کد خبر : 260786
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
آخرین آمار کرونا در ایران؛ مرگ ۷ بیمار در شبانه‌روز گذشته



به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اعلام آمار موارد فوتی و ابتلای جدید به کرونا در روز چهارشنبه ششم مهرماه اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده که از این تعداد ۷۸ نفر در بیمارستان‌های بستری شده‌اند. با حساب آمار مبتلایان اخیر شمار بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور از زمان شناسایی اولین مورد تا کنون به هفت میلیون و ۵۴۷ هزار و ۹۶۸ نفر رسیده است.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، هفت بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بر این اساس مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۴۴ هزار و ۴۱۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون هفت میلیون و ۳۲۵ هزار و ۵۹ نفر از بیماران از این بیماری بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. در حال حاضر ۱۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت درمان قرار دارند.

بر اساس آنچه که روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرده است، تا کنون ۵۴ میلیون و ۸۷ هزار و ۸۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وزارت بهداشت درباره میزان واکسن کرونای تزریق شده در کشور نیز اعلام کرد که تا کنون ۶۵ میلیون و ۸۱ هزار و ۶۸۵ نفر دُز اول واکسن کرونا، ۵۸ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۵۷ نفر دُز دوم واکسن کرونا و ۳۱ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۱۵ نفر دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، با این حساب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۲۵۷ دُز رسیده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.