آثار NFB توسط سازندگان بومی اوسی میشلین، جنی ویلیامز، آسیناجاق و جری ایوانز فرهنگ و سنت را در نمایشگاه فیلم Spirit Song تقویت می کنند. نمایش رایگان شامل دو نمایش حضوری توسط کارگردانان نیوفاندلند و لابرادور است.

[ad_1] 18 نوامبر 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) چهار اثر هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) از فیلمسازان بومی در روز 22 نوامبر در سنت جان در نمایشگاه فیلم اسپیریت سانگ، در یک شب ویژه سینمای کوتاه بومی به نمایش درخواهد آمد. این رویداد رایگان از ساعت 19:30 شروع می شود و

کد خبر : 133433
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۳۷
آثار NFB توسط سازندگان بومی اوسی میشلین، جنی ویلیامز، آسیناجاق و جری ایوانز فرهنگ و سنت را در نمایشگاه فیلم Spirit Song تقویت می کنند.  نمایش رایگان شامل دو نمایش حضوری توسط کارگردانان نیوفاندلند و لابرادور است.

[ad_1]

18 نوامبر 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB)

چهار اثر هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) از فیلمسازان بومی در روز 22 نوامبر در سنت جان در نمایشگاه فیلم اسپیریت سانگ، در یک شب ویژه سینمای کوتاه بومی به نمایش درخواهد آمد. این رویداد رایگان از ساعت 19:30 شروع می شود و بلیت ها از طریق مرکز فرهنگی و هنری در دسترس است.

جشنواره آواز روح جشنی از هنر و فرهنگ بومی است که از سال 2013 هر ساله در سنت جان برگزار می شود.

از پروژه لابرادور داک

نمایشگاه فیلم اولین نمایش‌های حضوری نیوفاندلند و لابرادور را از دو فیلم از پروژه مستند لابرادور NFB، که با فیلم‌سازان لابرادور اینویت برای خلق و اشتراک‌گذاری داستان‌هایی از دیدگاه‌های اینویت همکاری می‌کند، به نمایش می‌گذارد.

یک پسر بچه هفت ساله ماجراجو و مادر مصمم اش علاقه زیادی به رقصیدن طبل اینوئیت در خلیج دره هپی-گوس دارند. پس از چندین نسل سکوت، ریتم طبل سنتی اینویت به لابرادور بازگشته است و ایوان جوان بخشی از نسل جدیدی است که ضربان قلب خود را قوی نگه می دارد. اولین فیلم در مورد رقص درام لابرادور اینویت، طبل ایوان دیداری شاد از خانه دوست داشتنی یک خانواده و داستانی نشاط آور از غرور فرهنگی است.

حقیقت خنده دار: همچنین جنی ویلیامز، کارگردان فیلم در این فیلم حضور دارد شب نالوجوک، که درام ساز هم هست.

شب نالوجوک نگاهی از نزدیک به سنت مهیج و گاهی وحشتناک لابرادور اینویت است. هر 6 ژانویه، از تاریکی شب Nunatsiavut، نالوجویت روی یخ دریا ظاهر می شود آنها روی دو پا راه می‌روند، با این حال چهره‌هایشان حیوانی، اسکلتی و ماورایی است. وقتی به مقصدشان نزدیک می‌شوند، برف زیر پا خرد می‌شود: جامعه اینوئیت نائین. این رویداد که به ندرت در خارج از نوناتسیاووت مشاهده می شود، فرصتی هیجان انگیز برای اینوئیت ها، پیر و جوان است تا شجاعت خود را ثابت کنند و به عنوان یک جامعه گرد هم آیند تا فرهنگ و سنت را جشن بگیرند.

حقیقت خنده دار: شب نالوجوک بهترین فیلم مستند کوتاه آتلانتیک در جشنواره بین المللی فیلم FIN Atlantic انتخاب شد و اولین نمایش خود را در ایالات متحده در DOC NYC از 10 تا 18 نوامبر انجام می دهد.

این فیلم تحسین‌شده که در ImagineNATIVE 2017 به‌عنوان بهترین اثر تجربی نام‌گذاری شد، ما را به دنیای خیالی عالی از سینمای درخشان و الهام‌گرفته از آرشیو فرو می‌برد که گذشته، حال و آینده اینویت را در نوری درخشان جدید بازنمایی می‌کند. Asinnajaq با غواصی در آرشیو گسترده NFB، بازنمایی سینمایی پیچیده اینویت را تجزیه می‌کند، حقایق زودگذر و تصادفات تصادفی را از طیف وسیعی از منابع جمع‌آوری می‌کند، چشم‌اندازی از امید و امکان زیبا را تداعی می‌کند.

ترکیب عکس های آرشیوی با فیلم های جدید و یافت شده، اخرای سرخ نمایشی شخصی و امپرسیونیستی از بزرگ شدن Mi’kmaq در نیوفاندلند در حالی که در فرهنگ انکار زندگی می کند، ارائه می دهد. این فیلم در سال 2009 به عنوان بخشی از مناظر، یک پروژه مشترک بین NFB و APTN که شامل 13 فیلم کوتاه درباره Nationhood توسط فیلمسازان بومی از سنت جان تا ونکوور است.

– 30 –

در ارتباط باش

اتاق نمایش آنلاین: NFB.ca
NFB فیس بوک | NFB توییتر | NFB اینستاگرام | وبلاگ NFB | NFB YouTube | NFB Vimeo
دیدگاه کیوریتور | یادداشت های کارگردان

درباره NFB

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.