آثار منحصر به فرد با تصاویر چشمگیر برای مطابقت با خلاقیت جسورانه آنها. NFB از 6 تا 17 اکتبر 2021 به Festival du nouveau cinéma (FNC) مونترال باز می گردد.

[ad_1] 28 سپتامبر 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) NFB با شش تولید و همکاری مشترک در جشنواره مونترال فستیوال نوین سینما (FNC) دوباره فعال می شود. ترکیب شامل اولین نمایش جهانی از کامل کردن هنر اشتیاق توسط فیلمساز و عکاس مونترال کیترا کاهانا و اولین نمایش کبک از شب نالوجوک توسط

کد خبر : 113575
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
آثار منحصر به فرد با تصاویر چشمگیر برای مطابقت با خلاقیت جسورانه آنها.  NFB از 6 تا 17 اکتبر 2021 به Festival du nouveau cinéma (FNC) مونترال باز می گردد.

[ad_1]

28 سپتامبر 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB)

NFB با شش تولید و همکاری مشترک در جشنواره مونترال فستیوال نوین سینما (FNC) دوباره فعال می شود. ترکیب شامل اولین نمایش جهانی از کامل کردن هنر اشتیاق توسط فیلمساز و عکاس مونترال کیترا کاهانا و اولین نمایش کبک از شب نالوجوک توسط هنرمند تجسمی اینوک ، جنی ویلیامز. علاوه بر دو فیلم کوتاه مستند – که هر دو در مسابقه نمایش داده می شوند – این انیمیشن کوتاه لو بورو چز لوئی (جلاد در خانه) همچنین توسط میشل و اوری کرانوت فیلمسازان معتبر بین المللی ، اولین نمایش کبک آن نیز به نمایش در می آید. داستان تعاملی دور از دور توسط بروس آلکوک و جرمی مندس ، و به صورت دیگر، مجموعه ای از فیلم های کوتاه مستند در اینستاگرام که توسط چندین فیلم ساز ساخته شده است ، در FNC Explore نمایش داده می شود. مال متیو رانکین چراغ جهانی تسلا همچنین نمایش داده می شود ، و برجسته 60 سالگرد فیلم Semaine de la Critique در کن است. FNC از 6 تا 17 اکتبر 2021 به عنوان یک جشنواره ترکیبی برگزار می شود ، برخی آثار در سینماهای مونترال نمایش داده می شوند و برخی دیگر به صورت آنلاین پخش می شوند و در سراسر کانادا در دسترس هستند.

مسابقه ملی

کامل کردن هنر اشتیاق توسط کیترا کاهانا
(NFB ، 12 دقیقه 13 ثانیه) – برتر جهان
کیت مطبوعات (خلاصه داستان ، بیوگرافی ، تصاویر و اعتبار): mediaspace.nfb.ca/epk/perfecting

  • جدا از عزیزانش به دلیل قرنطینه همه گیر ، یک خاخام چهار قلو در یک مرکز مراقبت طولانی مدت در مونترال توسط دخترش از راه دور فیلمبرداری می شود. این فیلم با ارائه مراقبه های قدرتمند در مورد عشق و امید ، به ما نشان می دهد که زنده بودن در حالت انزوا عمیق چیست.
  • این فیلم با زیرنویس فرانسوی اولین نمایش جهانی خود را خواهد داشت پنجشنبه ، 7 اکتبر 2021 ، ساعت 20:30 ، در سینما دو موزه مونترال، و قابل دسترسی خواهد بود آنلاین تا 31 اکتبر
  • فیلمساز کیترا کاهانا همچنین یک عکاس برنده جایزه است که آثار او در آن ظاهر شده است جغرافیای ملی، مجله رنگها و مجله نیویورک تایمزبه

شب نالوجوک نویسنده: جنی ویلیامز
(NFB ، 13 دقیقه 7 ثانیه) – پریمیر کوئبک
کیت مطبوعات (خلاصه داستان ، بیوگرافی ، تصاویر و اعتبار): mediaspace.nfb.ca/epk/nalujuk-night

  • تا آنجا که می توانید بدوید ، نالوجیت اینجا هستند! فیلمساز داستان یک سنت هیجان انگیز و گاه وحشتناک نوناتسیاووت را برای ما به ارمغان می آورد و تماشاگران را مستقیماً درگیر یک شب زمستانی می کند.
  • این فیلم اولین نمایش کبک خود را با زیرنویس فرانسوی خواهد داشت بر یکشنبه ، 10 اکتبر 2021 ، ساعت 21:20 شب ، در سینما دو موزه مونترال، و قابل دسترسی خواهد بود آنلاین تا 31 اکتبر
  • شب نالوجوک اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم FIN آتلانتیک 2021 ، جایی که برنده جایزه بهترین مستند کوتاه آتلانتیک شد ، داشت.
  • جنی ویلیامز هنرمند تجسمی اینوک و خواننده گلو از Happy Valley-Goose Bay ، لابرادور است. او به عنوان یک عکاس حرفه ای ، تصاویری قدرتمند خلق می کند که چشم انداز فرهنگی و تجربه زنده اینوئیت را منتقل می کند. عکاسی تکان دهنده او با استقبال ملی روبرو شد.

رقابت Les nouveaux alchimistes

لو بورو چز لوئی (جلاد در خانه) توسط میشل و اوری کرانوت
(تولید عشق دیر/فیلمهای فلورئال/Miyu Productions/NFB ، 14 دقیقه) – پریمیر کوئبک
کیت مطبوعات (خلاصه داستان ، شرح حال ، تصاویر و اعتبار): mediaspace.nfb.ca/epk/the-hangman-at-home-vr/#Film_section

  • با الهام از شعر کارل سندبرگ با همین عنوان در سال 1922 ، جلاد در خانه موضوعات پذیرش و مشارکت را بررسی می کند.
  • این فیلم اولین نمایش کبک خود را دارد ساعت 6 بعد از ظهر روز یکشنبه 10 اکتبر 2021 ، در اتاق اصلی نمایش Cinémathèque québécoise در مونترال ، و قابل دسترسی خواهد بود آنلاین تا 31 اکتبر
  • جوایز: جایزه بزرگ اژدهای طلایی برای بهترین فیلم ، بین المللی. مسابقه کوتاه ، جشنواره فیلم کراکوف 2021 ؛ ذکر ویژه ، جشنواره بین المللی انیمیشن و کمیک سوپرتون 2021 ، شیبنیک ، کرواسی.
  • سال گذشته به عنوان بخشی از FNC Explore ، فیلمسازان یک کلاس استاد آنلاین بسیار محبوب برگزار کردند که در آن در مورد م realityلفه واقعیت مجازی این پروژه ، برنده جایزه در ونیز بحث کردند.

FNC کاوش کنید

دور از دور نویسنده: بروس آلکوک و جرمی مندس
(NFB ، 25 دقیقه)
کیت مطبوعات (خلاصه داستان ، بیوگرافی ، تصاویر و اعتبار): mediaspace.nfb.ca/epk/faraway

  • دور از دور یک داستان تعاملی است که از زندگی اولیه زیتا کاب بصیر الهام گرفته است. این فیلم توسط مایکل کرمی نوشته شده است و درباره دختری جوان است که در دهه 1960 و 70 در کنار پدرش در جزیره فوگو بزرگ می شود.
  • این اثر برای اولین بار در سال 2019 در جهان معتبر به نمایش درآمد جشنواره بین المللی فیلم مستند آمستردام (IDFA) مسابقه DocLab.
  • دور از دور به صورت آنلاین در بخش FNC Explore وب سایت جشنواره در دسترس خواهد بود.

به صورت دیگر توسط کارگردانان مختلف
(NFB/POV Spark ، مجموعه مستندهای کوتاه)
کیت مطبوعات (خلاصه داستان ، بیوگرافی ، تصاویر و اعتبار): mediaspace.nfb.ca/epk/otherly

  • به صورت دیگر این مجموعه درباره یافتن جایگاه خود در قرن 21 است. با استفاده از موضوعات جهانی مانند عشق ، گنجاندن و از دست دادن به عنوان نقاط ورود ، هفت سازنده فیلم هایی را ساخته اند که در یک زمان بی زمان و در عین حال با تعریف شکل خود ، زودگذر هستند.
  • FNC چهار فیلم کوتاه این مجموعه را که کارگردانان آن کانادایی هستند به نمایش می گذارد: پارک شده: به دنبال پناهندگی در اتومبیل های ما توسط میروشا یوگاراجه ، پاپیه آکوردئون توسط گریس آن ، عشق اولین درس مقدس است توسط جس موروین و پرتره تریسی توسط Joanne Lam.
  • چهار فیلم کوتاه به زبان انگلیسی در صفحه اینستاگرام FNC به عنوان “داستان” در دسترس قرار می گیرد 12 اکتبر ساعت 5 بعد از ظهربه

Semaine de la Critique x FNC کن

چراغ جهانی تسلا توسط متیو رانکین
(NFB ، 8 دقیقه 18 ثانیه) – انتخاب شده برای نمایش در Semaine de la Critique جشنواره فیلم کن در سال 2017
کیت مطبوعات (خلاصه داستان ، بیوگرافی ، تصاویر و اعتبار): mediaspace.nfb.ca/epk/the-tesla-world-light/

  • نیویورک ، 1905. نیکولا تسلا ، مخترع بصری ، آخرین درخواست خود را برای جی پی مورگان ، خیرخواه خود انجام می دهد. این فیلم کوتاه الهام گرفته از رویدادهای واقعی ، یک انفجار چشمگیر از تصویر و صدا است که به همان اندازه از سنت سینمای آوانگارد و مستند متحرک ناشی می شود.
  • کوتاه متحرک نمایش داده می شود ساعت 9 شب جمعه 15 اکتبر در Cinémathèque québécoise در طی یک رویداد ویژه برنامه ریزی شده مشترک که دو نقطه عطف را جشن می گیرد: 60 سالگی Semaine de la Critique و 50 سالگی FNC.

– 30 –

در ارتباط باش

اتاق نمایش آنلاین: NFB.ca
NFB فیس بوک | توییتر NFB | NFB اینستاگرام | وبلاگ NFB | NFB YouTube | NFB Vimeo
دیدگاه کیوریتور | یادداشت های کارگردان

در مورد NFB

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.