آبی کمرنگ در رفسنجان! – خبرآنلاین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در جریان هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم مس رفسنجان و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل‌های این بازی را مسیح زاهدی در دقیقه ۱۵ برای مس رفسنجان و فرشید باقری در دقیقه ۵۲ برای استقلال به ثمر

کد خبر : 27319
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
آبی کمرنگ در رفسنجان! – خبرآنلاین



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در جریان هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم مس رفسنجان و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل‌های این بازی را مسیح زاهدی در دقیقه ۱۵ برای مس رفسنجان و فرشید باقری در دقیقه ۵۲ برای استقلال به ثمر رساندند.

با این نتیجه استقلال با ۲۷ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند.

 نیمه اول

ابتدای بازی، با حمله‌ای خطرناک از تیم استقلال همراه بود. مهدی قایدی در دقیقه ۲ با نفوذ به محوطه جریمه مس رفسنجان، توپ را به فرشید اسماعیلی داد اما ضربه او در محوطه جریمه حریف با واکنش دروازه‌بان همراه بود.

در ادامه استقلال سعی داشت فشار را روی دروازه مس رفسنجان نگه دارد اما شاگردان محمد ربیعی با دفع فشار آبی‌ها سعی کردند کنترل بازی را در دست بگیرند.

مسیح زاهدی در دقیقه ۱۵ موفق شد گل اول مس رفسنجان را به ثمر برساند. این بازیکن روی ریباند یک ضربه کاشته صاحب موقعیت شد و ضربه این بازیکن در محوطه جریمه استقلال به گل اول بازی تبدیل شد.

در ادامه بازیکنان استقلال تلاش کردند توپ و میدان را در اختیار بگیرند و موقعیت‌هایی روی دروازه مس رفسنجان ایجاد کنند اما آبی‌پوشان در دقایق اول پس از گل اول کاری از پیش ببرند و فرصت‌های نصفه و نیمه شاگردان محمود فکری نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد.

تلاش استقلال برای فشار به مس رفسنجان راه به جایی نبرد و شاگردان محمد ربیعی موفق شدند پس از گلزنی توپ و میدان در دست بگیرند و مدیریت لازم را برای حفظ گل داشته باشند.

در دقیقه ۳۹ محسن آذرباد در محوطه جریمه استقلال حضور داشت و روی ضربه ارسالی از سمت راست صاحب موقعیت شد که ضربه سر او را سید حسین حسینی دفع کرد.

حملات مس رفسنجان ادامه داشت و در دقیقه ۴۳ مهرداد رضایی پشت محوطه جریمه استقلال شوتی روانه دروازه حریف کرد که حسینی آن را دفع کرد.

در دقیقه ۴۵ بازی تیم استقلال فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما برخورد دروازه‌بان مس با مرادی مانع از گلزنی آبی‌ها شد. داور در این صحنه اعتقادی به پنالتی نداشت.

در پایان تلاش استقلال برای جبران نتیجه ثمری نداشت تا این بازی در نیمه اول با برتری یک گله مس رفسنجان پایان یابد.

نیمه دوم

نیمه دوم با گردش توپ در میانه میدان آغاز شد. دو تیم فشار یکسانی به یکدیگر آوردند اما آبی‌پوشان پایتخت در شروع نیمه دوم به دنبال طرح‌ریزی هر نوع حمله‌ای بودند تا بتوانند گل اول تیم‌شان را به ثمر برسانند.

در دقیقه ۵۲، استقلال موفق شد گل تساوی بازی را به ثمر برساند. فرشید باقری روی سانتر ارسالی ضربه کرنر موفق شد با ضربه سر گل اول استقلال را به ثمر برساند تا بازی به تساوی یک بر یک کشیده شود.

استقلال بعد از گل اول، انگیزه بیشتری در بازی گرفت و در دقیقه ۵۵، محمد نادری روی یک کار ترکیبی صاحب موقعیت در محوطه جریمه مس رفسنجان شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه  حریف به بیرون رفت.

بعد از فشار استقلال، بازی شکل متعادل‌تری به خود گرفت و دو تیم سعی داشتند که با ایجاد موقعیت روی دروازه‌ یکدیگر، تیم برتر میدان باشند.

در دقیقه ۶۴، مس رفسنجان موقعیت نسبتا خوبی برای گلزنی داشت اما شوت عقیل کعبی با اختلاف از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

وریا غفوری در دقیقه ۶۶ موقعیت گلزنی پشت محوطه جریمه مس رفسنجان داشت که دروازه‌بان حریف توپ را توانست مهار کند.

بعد از این موقعیت‌ها دو تیم یکدیگر را در میانه میدان محک زدند و نتوانستند فرصت خاصی ایجاد کنند.

در دقیقه ۷۹، مسیح زاهدی در محوطه جریمه با سید حسین حسینی تک به تک شد اما دروازه‌بان استقلال مانع از به ثمر رسیدن گل دوم تیم مس رفسنجان شد.

در دقایق پایانی بازی، مس رفسنجان سعی در حفظ نتیجه داشت اما استقلالی‌ها در تلاش بودند تا گل دوم را به ثمر برسانند.

در پایان تلاش دو تیم برای زدن گل برتری ثمری نداشت تا این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان برسد و دو تیم با کسب یک امتیاز زمین بازی را ترک کنند.

۲۵۶ ۲۵۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.