آبی پوشان منتظر کسر امتیاز باشند

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه بندر مرسی ساید یعنی اورتون ممکن است دوباره در خطر کسر امتیاز جدیدی در ادامه این فصل لیگ برتر انگلیس باشد زیرا اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرده که نقض قوانین سود و زیان لیگ برتر باید تا پایان ماه می برای هر باشگاه مشخص و شفاف سازی شود. اگر

کد خبر : 437813
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۱۵
آبی پوشان منتظر کسر امتیاز باشند

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه بندر مرسی ساید یعنی اورتون ممکن است دوباره در خطر کسر امتیاز جدیدی در ادامه این فصل لیگ برتر انگلیس باشد زیرا اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرده که نقض قوانین سود و زیان لیگ برتر باید تا پایان ماه می برای هر باشگاه مشخص و شفاف سازی شود. اگر این اظهارات تایید شود و مشخص شود که تیم‌ ها قوانین مربوط به هزینه‌ها را در مجموعه حساب‌های خود رعایت نکردند و تا پایان ماه می اقدامات اصلاحی لازم در مورد این اتفاق انجام ندهند با خطر کسر امتیاز روبرو خواهند شد. اکنون باشگاه اورتون برای فرار از کسر امتیاز دوباره باید هرچه زودتر تراز مالی خود را را اصلاح کند و در غیر این صورت وضعیت امتیازی شاگردان شان دایج به شدت به مشکل خواهد خورد. پیش از این هم باشگاه اورتون به دلیل نقض قوانین فیرپلی مالی یوفا با کسر 10 امتیاز روبرو شد و این مورد باعث نزول این تیم به جمع قعرنشینان لیگ برتر انگلیس شد.

البته اورتون تنها باشگاهی نیست که با خطر کسر امتیاز و حتی جرائم سنگین تر روبرو است. به ادعای نشریه تایمز، با توجه به جرایمی که برای اورتون اعمال شده، در صورت اثبات همین اتهامات در مورد دو تیم منچسترسیتی و چلسی در کمیسیون نظارتی باشگاه های لیگ برتر انگلیس این دو باشگاه تهدید به کسر ۳۰ امتیاز یا سقوط خودکار از پرمیرلیگ به چمپیونشیپ وجود دارد. منچسترسیتی در حال حاضر با ۱۱۵ مورد تخلف و چلسی با تعداد تخلف کمی کمتر در مورد عدم رعایت قوانین فیرپلی مالی یوفا متهم هستند و باید دید اتحادیه انگلیس با این دو باشگاه والبته باشگاه اورتون چگونه برخورد خواهد کرد.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.