آبخازیا محدودیت های اینترنت را برای استخراج کنندگان ارزهای رمزنگاری شده تمدید می کند – استخراج اخبار بیت کوین

دولت در آبخازیا دستور ممنوعیت دسترسی به سایت های اینترنتی مورد استفاده معدنچیان ارزهای رمزپایه را تمدید کرد. این اقدام بخشی از ممنوعیت گسترده فعالیت های مربوط به استخراج سکه های دیجیتالی است که استفاده از برق و واردات تجهیزات معدنی در جمهوری جدا شده گرجستان را نیز محدود می کند. مقامات آبخازیا ممنوعیت وب

کد خبر : 114732
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
آبخازیا محدودیت های اینترنت را برای استخراج کنندگان ارزهای رمزنگاری شده تمدید می کند – استخراج اخبار بیت کوین


دولت در آبخازیا دستور ممنوعیت دسترسی به سایت های اینترنتی مورد استفاده معدنچیان ارزهای رمزپایه را تمدید کرد. این اقدام بخشی از ممنوعیت گسترده فعالیت های مربوط به استخراج سکه های دیجیتالی است که استفاده از برق و واردات تجهیزات معدنی در جمهوری جدا شده گرجستان را نیز محدود می کند.

مقامات آبخازیا ممنوعیت وب سایت های مورد نیاز معدنچیان محلی را تأیید کردند

ناظر مخابرات و رسانه های آبخازیا محدودیت های اینترنت را تحت تأثیر عملیات استخراج رمزنگاری در این کشور قرار داده است. طبق دستور کمیته دولتی ارتباطات ، رسانه های جمعی و توسعه دیجیتال ، دسترسی به برخی از وب سایت های مورد استفاده معدنچیان تا 31 مارس 2022 ممنوع است. ممنوعیت اولیه تصویب شده در اواخر دسامبر در 1 ژوئن سال جاری به پایان رسید.

بر اساس سند منتشر شده در 6 اکتبر ، ارائه دهندگان اینترنت ملزم به اجرای اقدامات فنی لازم برای مسدود کردن وب سایت هایی هستند که به معدنچیان اجازه می دهد فعالیت های خود را در زمینه ضرب سکه انجام دهند. با این حال ، آژانس دولتی نام دامنه سایتهایی را که باید محدود شوند ذکر نکرد.

بسلان خلوش رئیس کمیته در گفتگو با رادیو اسپوتنیک خاطرنشان کرد که دستور جدیدی که وی امضا کرده در مورد خدمات VPN نیز صدق می کند. او توضیح داد که تنظیم کننده قبلاً برای اقدام علیه دامنه ها و آدرس های IP اقدام می کرد ، اما برخی از کاربران به VPN ها روی آوردند. این پلتفرم ها نیز در آینده مورد هدف قرار خواهند گرفت. این مقام از اظهارنظر در مورد نحوه دور زدن ممنوعیت خودداری کرد اما اصرار داشت:

در مبارزه با معدن ، ما به سطح کاملاً متفاوتی رسیده ایم.

خلوش تأکید کرد که ارائه دهندگان اینترنت در آبخازیا اکنون از نظر فنی آماده هستند تا دسترسی به سایت های اینترنتی و VPN ها را محدود کنند. این شرکت ها قبلاً تجهیزات و نرم افزارهای لازم برای این کار را به دست آورده اند. رئیس سازمان دیده بان اطمینان داد: “من فکر می کنم فردا یا پس فردا بسته شدن این VPN ها را شروع خواهیم کرد.”

آبخازیا ، یک دولت عملاً تا حدی در جنوب قفقاز ، در سال 2018 ممنوعیت موقت فعالیتهای معدنی را وضع کرد و در بهار امسال تا 31 مارس 2022 تمدید کرد. تا حد زیادی ناموفق بود

علیرغم توقیف 6000 دستگاه ماینینگ ، مقامات نتوانستند در استخراج رمزنگاری اختلال ایجاد کنند ، که ثابت کرده است منبع درآمد جایگزینی بسیاری از مردم در کشور است. در ماه سپتامبر ، دولت در سوخومی اذعان کرد که 30 هزار دکل معدنی در دست معدنچیان است که مسئول تشدید کمبود برق منطقه هستند.

آبخازیا محدودیت های اینترنت را برای استخراج کنندگان ارزهای رمزنگاری شده تمدید کرد

با این وجود ، بسلان خلوش اصرار داشت که محدودیت های اینترنتی که سال گذشته وضع شده است به آبخازیا اجازه می دهد تا مقدار زیادی از انرژی الکتریکی خود را ذخیره کند. “این تصمیم موجه بود. من مطمئن هستم که تمدید آن سفارش و بسته شدن VPN ها نیز تاثیری خواهد داشت … من فکر می کنم که این دستور همچنین فرصتی برای صرفه جویی در برق ایجاد می کند. “

البته این به هیچ وجه چندان مطمئن نیست. خود خلوش اعتراف کرد که مزارع بزرگ ارزهای رمزنگاری شده در آبخازیا وجود دارد که می توانند از استفاده از خدمات ارائه دهندگان اینترنت محلی خودداری کنند. او اعتراف کرد: “آنها می توانند اینترنت را از ماهواره بگیرند.”

در اوایل سال جاری ، گزارش ها نشان داد که آبخازیا در حال مذاکره با حامی اصلی خود ، روسیه ، برای حل مشکل کسری برق خود است. کریستینا اوزگان ، وزیر اقتصاد گفت که مقامات در نظر دارند تا مواد اضافی از فدراسیون روسیه را سازماندهی کنند. علاوه بر این ، او افزود که آنها حتی می خواهند تاسیساتی را ایجاد کنند که معدنچیان بتوانند تجهیزات خود را نصب کرده و به صورت قانونی به شبکه متصل شوند.

آیا فکر می کنید مقامات آبخازیا قادر به جلوگیری از استخراج رمزنگاری هستند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

برچسب ها در این داستان

آبخازیا ، آژانس ، ممنوعیت ، کمیته ، رمزنگاری ، مزارع رمزنگاری ، ماینرهای رمزنگاری ، استخراج رمزنگاری ، ارزهای رمزنگاری شده ، ارزهای رمزپایه ، نام دامنه ، دامنه ها ، توسعه ، گرجستان ، اینترنت ، ارائه دهندگان اینترنت ، معدنچیان ، معدن ، تنظیم کننده ، محدودیت ها ، روسیه ، سایت ها ، مخابرات ، ناظر ، وب سایت ها

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.