آئودی از ابرخودروی خود رونمایی کرد

اگر به دنبال یک ابرخودرو هستید که بتوانید هر روز با آن رانندگی کنید، آئودی RS۹، ۲۰۲۲ گزینه مناسبی خواهد بود. از نظر طراحی در آئودی RS۹ ۲۰۲۲ به نظر می‌رسد آینه عقب، تیغه‌های جانبی و روکش موتور همه از فیبر کربن ساخته شده اند. آئودی در این خودرو جذاب ترجیح داده است که بیت

کد خبر : 50586
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
آئودی از ابرخودروی خود رونمایی کرد


اگر به دنبال یک ابرخودرو هستید که بتوانید هر روز با آن رانندگی کنید، آئودی RS۹، ۲۰۲۲ گزینه مناسبی خواهد بود.

از نظر طراحی در آئودی RS۹ ۲۰۲۲ به نظر می‌رسد آینه عقب، تیغه‌های جانبی و روکش موتور همه از فیبر کربن ساخته شده اند. آئودی در این خودرو جذاب ترجیح داده است که بیت فیبر کربن را به ترمزهای سرامیکی کربن مجهز نکند و در عوض نسخه Panther Edition را با دیسک‌های فولادی مطابقت دهد. رینگ‌های مشکی ضخیم با هاله هایی از رنگ قرمز  ظاهر این خودرو را زیباتر کرده است.

در قسمت داخلی نیز انتظار می‌رود کابین لوکس و مجهزی داشته باشیم و این کابین مجهز به جدیدترین سیستم‌های سرگرمی است. انتظار می‌رود که نسل بعدی آئودی RS ۹ Next ویژگی‌های برتر و طراحی کابین مدرن تری را ارائه دهد. خطوط افقی جلوه‌ای وسیع به کابین می‌بخشند، ما انتظار داریم آئودی به برخی ویژگی‌های اسپرت ورزشی مجهز شود.

آئودی با رونمایی از یک ابرخودرو+عکس و مشخصات

 جدیدترین سیستم سرگرمی آئودی مجهز به Apple CarPlay و Android Auto و یک سیستم برای تشخیص ترافیک است، همچنین این سیستم دارای یک پارکینگ از راه دور است که در آن رانندگان از یک برنامه تلفن هوشمند برای نظارت و پارک اتومبیل‌ها از طریق دوربین ۳۶۰ درجه استفاده می‌کنند. آئودی RS ۹ مجهز به صفحه لمسی است که در مرکز داشبورد قرار گرفته است. نه تنها این، بلکه چندین ویژگی دیگر مانند Apple CarPlay، Android Auto و رادیو ماهواره‌ای نیز موجود است.

طبق اطلاعاتی که داریم، آخرین نسل آئودی RS ۹، ۲۰۲۲ یک ابرخودروی برقی خواهد بود؛ طبق گزارشات جدید، آئودی RS ۹ حدود ۶۵۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و قادر است در کمتر از ۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. از نظر مکانیکی گفته می‌شود که این خودرو اشتراکات زیادی با پورشه تایکان در آینده دارد، که شامل استفاده از سه موتور برای هدایت هر چهار چرخ، باتری جامد ۹۵ کیلووات ساعتی است.

هیچ یک از این مشخصات هنوز رسمی نیستند، اما با بسیاری از مواردی که در گذشته شنیده ایم مطابقت دارد. هنوز هیچ قیمت رسمی برای این کانسپت آئودی RS ۹، ۲۰۲۲ ارائه نشده است.

آئودی با رونمایی از یک ابرخودرو+عکس و مشخصات

۲۲۳۲۲۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.