۷ فیلمی که می‌توانید در تعطیلات نوروز ببینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی گروه تئاتر مستقل، همزمان با آخرین روزهای سال و آغاز سال جدید، هفت نمایش تولیدشده جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک، نوشته و کارگردانی مریم کاظمی از طریق سایت تیوال که یکی از حامیان جشنواره بوده است پخش می‌شود. در این نمایش‌ها هنرجویان کودک و نوجوان آموزشگاه تئاتر مستقل

کد خبر : 334757
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
۷ فیلمی که می‌توانید در تعطیلات نوروز ببینید



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی گروه تئاتر مستقل، همزمان با آخرین روزهای سال و آغاز سال جدید، هفت نمایش تولیدشده جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک، نوشته و کارگردانی مریم کاظمی از طریق سایت تیوال که یکی از حامیان جشنواره بوده است پخش می‌شود.

در این نمایش‌ها هنرجویان کودک و نوجوان آموزشگاه تئاتر مستقل که زیر نظر مریم کاظمی تعلیم دیده‌اند در کنار هنرمندان شناخته شده تئاتر ایفای نقش می‌کنند.

موسیقی این آثار توسط فرید نوایی انتخاب، تنظیم و ساخته شده است. موسیقی زنده سه نمایش‌ نیز زیر نظر امیر سلیمانی‌مقدم آماده شده است. طراحی لباس توسط مژگان عیوضی، طراحی صحنه توسط حسین طاهربخش، طراحی ماسک و گریم توسط افسانه قلی‌زاده و ساخت عروسک‌های نمایش «هانسل و گرتل» توسط میترا کریم‌خانی انجام شده است.

محمد ژیان، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، نازنین صفا، هایده حسین‌زاده، فاطمه خدابنده‌لو، فربد تجویدی، نسیم امیرخسرو، مرجان احمدی، مهدی رمضان‌زاده و نرگس صفامنش از جمله بازیگران حرفه‌ای این نمایش‌ها هستند.

بهرام شادانفر (ساخت تیزر)، پریسا فلاح‌زاده (طراح پوستر و بروشور)، محبوبه فرج‌الهی (عکاس)، زهرا شایان‌فر (روابط عمومی) و بهنام فردافشار (کارگردان فیلم‌تئاتر) دیگر عوامل گروه هستند. جواد اعرابی و سمیرا جنیدی مدیر اجرایی این جشنواره بوده‌اند. در گروه دستیاران این نمایش‌ها نیز مهراد زمانی، زهرا بخشنده، عرفان میدانلو، نسیم امیرخسرو و مرجان احمدی همکاری کرده‌اند.

این جشنواره در تابستان و زمستان ۱۴۰۰ با همراهی موثر پردیس تئاتر تهران، معاونت فرهنگی اجتماعی ایرانمال، سایت تیوال، انتشارات گیسا، مرکز هنرهای نمایشی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد. مربیان و بچه‌های سراسر ایران به همراه خانواده می‌توانند در ایام تعطیلات نوروز و از طریق سایت تیوال به تماشای این هفت نمایش بنشینند.

۲۵۹۲۵۹



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.