ین تضعیف می شود زیرا BOJ خط را حفظ می کند، دلار قبل از پرداخت حقوق و دستمزد از بین می رود

© رویترز. عکس فایل: یک اسکناس دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 26 مه 2020 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل/عکس فایل توسط Rae Wee و Kevin Buckland سنگاپور (رویترز) – پس از اینکه بانک مرکزی ژاپن تنظیمات محرک را ثابت نگه داشت، ین تضعیف شد، در حالی که دلار رشد

کد خبر : 331416
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۳۱
ین تضعیف می شود زیرا BOJ خط را حفظ می کند، دلار قبل از پرداخت حقوق و دستمزد از بین می رود



© رویترز. عکس فایل: یک اسکناس دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 26 مه 2020 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل/عکس فایل

توسط Rae Wee و Kevin Buckland

سنگاپور (رویترز) – پس از اینکه بانک مرکزی ژاپن تنظیمات محرک را ثابت نگه داشت، ین تضعیف شد، در حالی که دلار رشد خود را پس از افزایش ادعای بیکاری در ایالات متحده متوقف کرد و انتظارات برای افزایش بیشتر نرخ بهره از سوی فدرال رزرو را کاهش داد.

ین آخرین بار پس از افت شدید 0.62 درصدی پس از اینکه BOJ در جلسه نهایی سیاست هاروهیکو کورودا، فرماندار هاروهیکو کورودا، قبل از بازنشستگی، سیاست را بدون تغییر نگه داشت، با حدود 0.15 درصد کاهش به 136.36 رسید. واحد پول ژاپن در اوایل هفته به کمترین میزان در سه ماه اخیر رسید و به 137.90 رسید.

در حالی که بسیاری از تحلیلگران روزهای کنترل منحنی بازده اوراق قرضه (YCC) BOJ را شمارش می‌دانند، سخنرانی‌های اخیر سیاست‌گذاران بر ترجیح آن‌ها برای توقف تغییرات بزرگ سیاستی حداقل تا زمانی که جانشین کورودا، کازوئو اوئدا، در آوریل سکان هدایت را به دست گیرد، تاکید کرده است.

با وجود برخی نوسانات در برابر ین، دلار آمریکا در روز جمعه عمدتا ثابت بود.

در برابر سبدی از ارزها، تغییر اندکی در 105.28 بود، اما در مسیر صعود هفتگی 0.73% باقی ماند. اوایل هفته پس از آن که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، لحن جنگ طلبانه تر از آنچه بازارها انتظار داشتند در شهادت شش ماهه وی در مقابل کمیته بانکی سنا، افزایش یافت.

داده‌های منتشر شده در روز پنج‌شنبه نشان داد که تعداد آمریکایی‌هایی که درخواست‌های جدید برای دریافت مزایای بیکاری را ارائه کرده‌اند، در هفته گذشته بیشترین افزایش را در پنج ماه گذشته داشته است، اگرچه روند اساسی با بازار کار فشرده مطابقت دارد.

با این وجود، جهش در ادعاهای بیکاری به اندازه ای بود که معامله گران را وادار کرد تا برخی از شرط بندی ها را که نرخ های ایالات متحده بالاتر از آنچه قبلاً انتظار می رفت افزایش یابد، باز کنند. قیمت گذاری آتی در حال حاضر حاکی از احتمال تقریباً 54 درصدی است که فدرال رزرو در این ماه نرخ ها را 50 واحد پایه افزایش دهد، در حالی که این رقم قبل از انتشار اطلاعات 70 درصد بود.

پیش بینی می شود که نرخ وجوه فدرال رزرو تا جولای به کمتر از 5.5 درصد برسد.

اکنون تمرکز بر روی گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی که از نزدیک دیده می شود، در اواخر روز جمعه معطوف می شود، نقطه داده اصلی بعدی که می تواند سرنخ هایی را در مورد گام های بعدی فدرال رزرو برای سیاست پولی ارائه دهد.

بر اساس نظرسنجی رویترز از اقتصاددانان، حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه فوریه پس از افزایش 517 هزار شغلی در ژانویه، احتمالاً 205000 شغل افزایش یافته است.

جارود کر، اقتصاددان ارشد کیوی بانک، گفت: «گزارش حقوق و دستمزد ما را در حدود 10 ماه متوالی غافلگیر کرده است، بنابراین نشانه‌ای از قدرت واقعی برای اقتصاد ایالات متحده است.

“این برای فدرال رزرو کمی ناامید کننده است. آنها بدیهی است که سخت گیری های زیادی انجام داده اند، امیدوارند که تاثیر داشته باشد. اما ما در ماه های اخیر شاهد بازگشت در شاخص های بسیاری از فعالیت ها بوده ایم. بنابراین به نظر می رسد این کار درست نیست. انجام شده.”



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.