گلدمن ساکس با استناد به نگرانی هایی که فدرال رزرو به شدت به تورم بالا «پاسخ خواهد داد» ریسک رکود اقتصادی بالاتری در ایالات متحده می بیند – اقتصاد بیت کوین نیوز

اقتصاددانان گلدمن ساکس اکنون خطر افزایش رکود در ایالات متحده را مشاهده می کنند. آنها توضیح دادند: “ما به طور فزاینده ای نگران هستیم که فدرال رزرو احساس کند در صورت افزایش بیشتر قیمت های انرژی، حتی اگر فعالیت به شدت کاهش یابد، فدرال رزرو مجبور است به شدت به تورم اصلی و انتظارات تورمی

کد خبر : 219762
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
گلدمن ساکس با استناد به نگرانی هایی که فدرال رزرو به شدت به تورم بالا «پاسخ خواهد داد» ریسک رکود اقتصادی بالاتری در ایالات متحده می بیند – اقتصاد بیت کوین نیوز


اقتصاددانان گلدمن ساکس اکنون خطر افزایش رکود در ایالات متحده را مشاهده می کنند. آنها توضیح دادند: “ما به طور فزاینده ای نگران هستیم که فدرال رزرو احساس کند در صورت افزایش بیشتر قیمت های انرژی، حتی اگر فعالیت به شدت کاهش یابد، فدرال رزرو مجبور است به شدت به تورم اصلی و انتظارات تورمی مصرف کننده واکنش نشان دهد.”

گلدمن ساکس در مورد افزایش خطر رکود اقتصادی

به گزارش بلومبرگ، اقتصاددانان گلدمن ساکس، به رهبری اقتصاددان ارشد یان هاتزیوس، روز دوشنبه در یادداشتی توضیح دادند که بانک سرمایه گذاری جهانی پیش بینی های خود را برای رشد اقتصاد آمریکا کاهش داده است و هشدار دادند که خطر رکود در حال افزایش است.

اقتصاددانان گلدمن ساکس نوشتند:

ما اکنون ریسک رکود را به عنوان بار جلویی بالاتر و بیشتر می بینیم.

آنها افزودند: “دلایل اصلی این است که مسیر رشد پایه ما اکنون پایین تر است.” ما به طور فزاینده‌ای نگران هستیم که فدرال رزرو احساس کند در صورت افزایش بیشتر قیمت‌های انرژی، حتی اگر فعالیت به شدت کاهش یابد، به شدت به تورم اصلی و انتظارات تورمی مصرف‌کننده واکنش قاطعانه احساس کند. هفته گذشته فدرال رزرو بزرگترین افزایش نرخ بهره خود از سال 1994 را تصویب کرد.

تیم تحقیقاتی گلدمن اکنون 30 درصد احتمال ورود اقتصاد ایالات متحده به رکود در سال آینده را می بیند که در مقایسه با 15 درصد قبلی افزایش یافته است. علاوه بر این، اگر در سال اول از رکود اجتناب شود، شرکت 25 درصد احتمال رکود مشروط را در سال دوم می بیند. این به معنای احتمال تجمعی 48 درصدی در دو سال آینده در مقابل 35 درصد قبلی است.

در ماه آوریل، هاتزیوس به مشتریان گفت که این شرکت «احتمال رکود اقتصادی را در 12 ماه آینده تقریباً 15 درصد و در 24 ماه آینده 35 درصد برآورد کرده است».

“رکود ممکن است چگونه باشد؟” اقتصاددانان گلدمن ادامه دادند. «بدون عدم تعادل عمده، رکود ناشی از انقباض بیش از حد متوسط ​​به احتمال زیاد سطحی خواهد بود، اگرچه رکودهای کم عمق تر نیز شاهد افزایش میانگین نرخ بیکاری در حدود 2.5 واحد درصد بوده است.»

آنها هشدار دادند:

یک نگرانی دیگر این بار این است که واکنش سیاست مالی و پولی ممکن است محدودتر از حد معمول باشد.

در اوایل این ماه، جان والدرون، رئیس و مدیر عامل گلدمن ساکس، درباره شوک های اقتصادی بی سابقه و شرایط سخت تر در پیش رو هشدار دادند. در ماه مه، لوید بلنکفین، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سابق، به شرکت ها و مصرف کنندگان توصیه کرد که برای رکود اقتصادی ایالات متحده آماده شوند.

نظر شما در مورد هشدار گلدمن ساکس چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، lev radin

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.