گلدمن ساکس اکنون به دلیل استرس در سیستم بانکی ایالات متحده انتظار افزایش نرخ را در ماه مارس ندارد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] گلدمن ساکس پیش بینی نرخ بهره آمریکا را به دلیل “فشار در سیستم بانکی” اصلاح کرده است. بانک سرمایه گذاری جهانی دیگر انتظار ندارد که فدرال رزرو در نشست کمیته بازار باز فدرال (FOMC) در ماه مارس، پس از اعلام اقدامات بانک مرکزی برای نجات سپرده گذاران بانک سیلیکون ولی و بانک امضا، نرخ

کد خبر : 333167
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 مارس 2023 - 8:30
گلدمن ساکس اکنون به دلیل استرس در سیستم بانکی ایالات متحده انتظار افزایش نرخ را در ماه مارس ندارد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

گلدمن ساکس پیش بینی نرخ بهره آمریکا را به دلیل “فشار در سیستم بانکی” اصلاح کرده است. بانک سرمایه گذاری جهانی دیگر انتظار ندارد که فدرال رزرو در نشست کمیته بازار باز فدرال (FOMC) در ماه مارس، پس از اعلام اقدامات بانک مرکزی برای نجات سپرده گذاران بانک سیلیکون ولی و بانک امضا، نرخ بهره را افزایش دهد.

گلدمن ساکس پیش بینی افزایش نرخ بهره را اصلاح کرد

بانک سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس پیش بینی افزایش نرخ بهره خود را برای نشست آتی کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در ماه مارس اصلاح کرده است. اقتصاددانان بانک به رهبری یان هاتزیوس، اقتصاددان ارشد، در یادداشتی به مشتریان در روز یکشنبه، توضیح دادند:

با توجه به استرس موجود در سیستم بانکی، دیگر انتظار نداریم که FOMC در جلسه بعدی خود در 22 مارس افزایش نرخ را ارائه دهد.

ماه گذشته، FOMC نرخ وجوه فدرال را 25 واحد پایه افزایش داد و به محدوده هدف 4.5٪ تا 4.75٪ رساند، که بالاترین میزان از اکتبر 2007 بود.

گلدمن مدت کوتاهی پس از آن که وزارت خزانه داری، شورای حکام سیستم فدرال رزرو و شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) اقدامات نجات برای سپرده گذاران دو بانک ورشکسته را اعلام کردند، پیش بینی خود را اصلاح کرد. رگولاتورها بانک سیلیکون ولی را در روز جمعه و بانک سیگنچر را در روز یکشنبه تعطیل کردند. علاوه بر این، هیئت فدرال رزرو یکشنبه گفت که بودجه اضافی در اختیار مؤسسات سپرده گذاری واجد شرایط قرار خواهد گرفت.

اقتصاددانان گلدمن ساکس با اظهار نظر در مورد تصمیم وزارت خزانه داری مبنی بر معرفی بانک سیلیکون ولی شکست خورده و بانک امضا به عنوان ریسک های سیستمی و ایجاد یک برنامه جدید تامین مالی مدت بانکی توسط فدرال رزرو برای حمایت از موسسات متاثر از بی ثباتی بعدی بازار، توضیح دادند:

هر دوی این مراحل احتمالاً باعث افزایش اعتماد در میان سپرده گذاران می شود، اگرچه آنها از ضمانت FDIC برای حساب های بیمه نشده که در سال 2008 اجرا شد، کوتاهی می کنند.

اقتصاددانان همچنین خاطرنشان کردند که آنها همچنان انتظار دارند که فدرال رزرو در ماه های می، ژوئن و ژوئیه نرخ بهره را 25 واحد افزایش دهد، با انتظار نرخ پایانی 5.25٪ تا 5.5٪.

آیا فکر می کنید فدرال رزرو در نشست ماه مارس هفته آینده خود نرخ بهره را افزایش خواهد داد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.