کوین اولیری به دلیل گفتن اینکه او دوباره از مدیر عامل سابق FTX حمایت می کند انتقاد کرد – اصرار دارد که SBF یک معامله گر رمزنگاری “درخشان” است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] کوین اولری، ستاره کوسه تانک، با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، می‌گوید که او دوباره از سام بنکمن-فرید (SBF)، مدیر عامل سابق صرافی رمزارز سقوط کرده FTX حمایت خواهد کرد. بسیاری از مردم با ادعای اینکه SBF یک کلاهبردار است که میلیاردها دلار از مشتریان FTX دزدیده است، به اولری گفتند: «نمی‌توانید جدی باشید». کوین

کد خبر : 281872
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 نوامبر 2022 - 9:00
کوین اولیری به دلیل گفتن اینکه او دوباره از مدیر عامل سابق FTX حمایت می کند انتقاد کرد – اصرار دارد که SBF یک معامله گر رمزنگاری “درخشان” است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

کوین اولری، ستاره کوسه تانک، با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، می‌گوید که او دوباره از سام بنکمن-فرید (SBF)، مدیر عامل سابق صرافی رمزارز سقوط کرده FTX حمایت خواهد کرد. بسیاری از مردم با ادعای اینکه SBF یک کلاهبردار است که میلیاردها دلار از مشتریان FTX دزدیده است، به اولری گفتند: «نمی‌توانید جدی باشید».

کوین اولیاری شواهد کلاهبرداری را نادیده می گیرد و می گوید که از مدیر عامل سابق FTX سام بنکمن-فرید باز هم حمایت خواهد کرد.

کوین اولری، ستاره شارک تانک، وقتی در پادکست کریپتو بانتر که روز سه شنبه منتشر شد، گفت که همچنان از سام بنکمن-فرید (SBF)، مدیر عامل سابق صرافی رمزارز سقوط کرده FTX حمایت می کند، بسیاری از مردم را شوکه کرد. هفته گذشته، این شرکت ارز دیجیتال اعلام ورشکستگی در فصل 11 کرد و بانکمن-فرید از سمت مدیرعاملی کنار رفت.

O’Leary سهامی در FTX دارد و قراردادی چند ساله برای تبدیل شدن به سفیر و سخنگوی صرافی ارز دیجیتال امضا کرده است. غرامت او به صورت کریپتو پرداخت شد و در پلتفرم FTX مدیریت شد.

اگر SBF دوباره در خانه شما را بکوبد و بگوید، ببینید من در آخرین سرمایه گذاری خود شکست خوردم، من یک سرمایه گذاری جدید ارز دیجیتال دارم، به پول نیاز دارم، آیا از او حمایت می کنید؟ از اولری پرسیده شد. او جواب داد:

پاسخ مثبت خواهد بود.

ستاره کوسه تانک توضیح داد: “من فکر می کنم همه ما می توانیم اعتراف کنیم که با توجه به اتفاقی که افتاده است می توانید آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید.” با این حال، آقای شگفت انگیز اضافه کرد:

او یکی از درخشان ترین معامله گران در دنیای کریپتو بود. او همچنین یکی از قوی ترین سکوها را ساخت. ما به طور فعال از FTX استفاده کردیم. این یک پلت فرم بسیار قوی بود که به ما امکان می داد اطلاعات را بر اساس سازگاری به دست آوریم، بنابراین من واقعاً چیزی را که او ساخته بود دوست دارم.

اولری به شرح جزئیات چگونگی سرمایه گذاری در بانکمن-فرید «در زمینه ای متفاوت» در دفعه بعد پرداخت. ستاره کوسه تانک توضیح داد که SBF “کنترل عملیاتی دارایی ها را نخواهد داشت” اما او کنترل معاملات را خواهد داشت. او افزود: «با فرض اینکه او شخصاً در موقعیت بدی قرار نگیرد، متوجه خواهید شد که در جای دیگری در رمزارز پیدا خواهد شد.

“من همه بازیگران بازار ارزهای دیجیتال را می شناسم و فقط به شما می گویم که هیچ کس کاملاً شبیه او نیست … به شما می گویم که سم بنکمن-فرید از نظر درک نحوه عملکرد این دارایی ها یک فرد غیرمعمول 1٪ است.” فوق العاده ادامه داد

اولری در بازگشت به این سوال که آیا در سرمایه گذاری بعدی خود از SBF حمایت خواهد کرد یا خیر، گفت:

اگر می‌توانستم او را در یک موقعیت عمودی کاملاً مستقیم در تیمم قرار دهم، جایی که او توانایی جابجایی دارایی‌ها را نداشته باشد اما توانایی معامله آنها را داشته باشد، بله، این کار را می‌کردم.

بسیاری از مردم با O’Leary، که Bankman-Fried را کلاهبرداری می‌نامند، مخالفند

نظرات اولری باعث ناباوری جامعه ارزهای دیجیتال شد. بسیاری از مردم در توییتر به ستاره کوسه تانک انتقاد کردند. یکی از کاربران توییتر نوشت: “سام یکی از بزرگترین کلاهبرداری های تاریخ را انجام داد.” دیگری به اولری یادآوری کرد که SBF از مشتریان FTX او کلاهبرداری کرده و میلیاردها دلار از آنها دزدیده است.

ویل کلمنته، یکی از بنیانگذاران تحقیقات بازتابی، نوشت: «باور نکردنی. کوین اولری می گوید که او دوباره از SBF حمایت خواهد کرد و [that] او یک “تاجر بزرگ” بود. کوین، متوجه می‌شوید که او پیشتاز بود و با مشتریانش معامله می‌کرد و توکن‌های انباشته شده را روی مشتریانش می‌ریزد؟ شما نمی توانید جدی باشید.»

جان ای. دیتون، وکیل کریپتو تاکید کرد: «SBF در آخرین سرمایه گذاری خود شکست نخورد. کوین اولری چه مشکلی دارد. وی تاکید کرد:

او شکست نخورد نه چندان آقای. فوق العاده او دروغ گفته. فریب خورده. فریب خورده. مرتکب معاملات داخلی و سرقت پول مردم شد. اولری جسارت انتقاد از برایان آرمسترانگ را داشت، اما او دوباره از SBF حمایت می کرد. خدای من.

دیوید «جوئل کاتز» شوارتز، مدیر ارشد فناوری ریپل، معتقد است: «من می‌توانم مردم را به خاطر فریب خوردن در زمانی که دیگران نیز فریب داده‌اند، ببخشم، اما نمی‌توانم مردم را به خاطر نابینایی عمدی در برابر شواهد بی‌نظیر ببخشم».

برچسب ها در این داستان

معامله گر درخشان، ftx، کوین اولری، کوین اولری FTX، کوین اولری صرافی رمزنگاری FTX، کوین اولری از SBF دفاع می کند، کوین اولیری کلاهبرداری، کوین اولری سم بنکمن-فرید، کوین اولری SBF، کوین اولری کلاهبرداری SBF، Sam Bankman-Fried، Sam Bankman-Fried FTX، کلاهبرداری sbf

نظر شما در مورد اینکه کوین اولری گفت که دوباره از سام بنکمن-فرید حمایت خواهد کرد چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.