کووید در چین بیشترین کاهش روزانه پوند را در دو هفته اخیر به ثبت رساند

© رویترز. عکس فایل: اسکناس های پوند استرلینگ و تغییر در داخل یک صندوق پول در کافی شاپ در منچستر، بریتانیا، 21 سپتامبر 2018 مشاهده می شود. رویترز/فیل نوبل نوشته جویس آلوز لندن (رویترز) – استرلینگ در برابر تقویت دلار آمریکا روز دوشنبه کاهش یافت زیرا احساسات ریسک جهانی به دلیل افزایش موارد ابتلا به

کد خبر : 283974
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱:۲۳
کووید در چین بیشترین کاهش روزانه پوند را در دو هفته اخیر به ثبت رساند



© رویترز. عکس فایل: اسکناس های پوند استرلینگ و تغییر در داخل یک صندوق پول در کافی شاپ در منچستر، بریتانیا، 21 سپتامبر 2018 مشاهده می شود. رویترز/فیل نوبل

نوشته جویس آلوز

لندن (رویترز) – استرلینگ در برابر تقویت دلار آمریکا روز دوشنبه کاهش یافت زیرا احساسات ریسک جهانی به دلیل افزایش موارد ابتلا به کووید-19 در چین که منجر به محدودیت‌های جدید در دومین اقتصاد بزرگ جهان شد، کاهش یافت.

استرلینگ حساس به ریسک با 0.6 درصد کاهش به 1.1816 دلار رسید که در مسیر بزرگترین افت روزانه خود در برابر دلار آمریکا در تقریباً دو هفته اخیر است زیرا چین در حال مبارزه با شیوع ویروس کووید است.

جرمی استرچ، رئیس استراتژی G10 FX در CIBC، گفت: «استرلینگ هفته را در راستای پویایی ریسک گسترده آغاز کرده است… منفی بودن ریسک گسترده در میان ترس‌های جدید قرنطینه در چین سنگینی می‌کند.

در برابر یورو که بیشتر از سرفصل های اخبار چین ضربه خورده است، استرلینگ 0.2 درصد افزایش یافت و با 86.62 پنس مبادله شد، پس از رسیدن به بالاترین سطح خود در برابر ضعیف شدن یورو از اوایل نوامبر.

انتظار می‌رود که پوند در این هفته بیشتر تضعیف شود، زیرا داده‌های مالی عمومی در روز سه‌شنبه منتشر می‌شوند و اعداد PMI در روز چهارشنبه منتشر می‌شوند.

استرچ گفت: «احساسات ضعیف‌تر و بدتر شدن وضعیت مالی عمومی نشان می‌دهد که اصلاحات اخیر در شورت استرلینگ پول واقعی در حال حاضر کاملاً ارزیابی شده است.

استرلینگ هفته گذشته پس از آن که جرمی هانت وزیر دارایی اعلام کرد افزایش مالیات ها و کاهش هزینه ها در تلاش برای اطمینان بخشیدن به بازارها مبنی بر جدی بودن دولت در مبارزه با تورم، بی ثبات بود.

تونی دانکر، مدیر کل صنعت بریتانیا، کنفدراسیون، گفت که بریتانیا باید برنامه ای برای ویزای کاری موقت برای تقویت رشد اقتصادی و همچنین حل اختلاف با اتحادیه اروپا بر سر قوانین تجاری در ایرلند شمالی ایجاد کند.

تمرکز روز دوشنبه نیز بر روی ارزهای رمزنگاری شده بود زیرا جان کانلیف، معاون بانک انگلستان گفت که انفجار صرافی رمزنگاری FTX نیاز به وارد کردن دنیای کریپتو در چارچوب مقررات را نشان می‌دهد.

2.1 درصد در برابر پوند در روز کاهش یافت و به 13.600 رسید، پس از مدت کوتاهی که به پایین ترین سطح از دسامبر 2020 سقوط کرد. در نوامبر تقریباً 24 درصد کاهش یافت و کاهش سالانه در برابر پوند را به 60 درصد رساند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.