کشتی‌گیرانی که بیشتر پهلوان هستند تا قهرمان!

تیم‌های ملی کشتی فرنگی ایران‌ در ادوار گذشته چندین بار ‌روی سکو رفتند که یکی از این دفعات همین رقابت‌های جهانی کشتی نروژ است. ما در این رقابت‌ها بر سکوی دوم جهان قرار گرفتیم که جای تعریف و تمجید دارد.کشتی ما به خوبی پوست‌اندازی کرد و نتایج آن را در نروژ دیدیم. رقابت‌های جهانی نروژ

کد خبر : 116401
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۲۶
کشتی‌گیرانی که بیشتر پهلوان هستند تا قهرمان!



تیم‌های ملی کشتی فرنگی ایران‌ در ادوار گذشته چندین بار ‌روی سکو رفتند که یکی از این دفعات همین رقابت‌های جهانی کشتی نروژ است. ما در این رقابت‌ها بر سکوی دوم جهان قرار گرفتیم که جای تعریف و تمجید دارد.
کشتی ما به خوبی پوست‌اندازی کرد و نتایج آن را در نروژ دیدیم. رقابت‌های جهانی نروژ سطح بالایی داشت، بسیاری از قهرمانانی که در المپیک به میدان رفتند و حائز رتبه‌های برتر شدند در نروژ هم حضور داشتند از جمله همین کشتی‌گیران قهرمان خودمان.
از سوی‌ دیگر برخی ‌ کشورها با نفرات جدیدی به رقابت‌های جهانی آمده بودند تا خودشان را در مقیاس گسترده‌ای محک بزنند. تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران نیز با توجه به این‌که پوست اندازی بسیار خوبی داشت نتایج خوبی هم گرفت. این نتایج درخشان نشان داد بحث انتقال کشتی‌گیران کم سن و سال از رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به بهترین شکل ممکن انجام شده ‌و همه چیز به نحو احسن پیش رفته است.
ماحصل این برنامه‌ریزی دقیق، کشتی‌گیرانی هستند که نتایج درخشان آنها را در نروژ شاهد بودیم. من از نزدیک با شرایط روحی و روانی برخی از این کشتی‌گیران آشنایی دارم و می‌دانم برای رسیدن به این جایگاه چه شرایط سختی را پشت سر گذاشته‌اند. مثلا میثم دلخوانی وقتی ۱۵‌ساله بود در نخستین مسابقه بین‌المللی‌اش‌ در کنارش حضور داشتم. زمانی که شکست خورد بسیار گریه کرد اما بعد از آن با استمرار و تمرین بسیار زیاد خودش را به این مرحله رساند. او الان به خوبی می‌درخشد.
بقیه کشتی‌گیران تیم‌ملی نظیر یوسفی نیز چنین رویه‌ای را پشت سر گذاشتند. واقعا باید شاکر بود که چنین استعدادهایی ثمر دادند. این کشتی‌گیران که از قشر ضعیف و حداکثر متوسط جامعه هستند بیشتر پهلوانند تا قهرمان. آنها حالا مسؤولیت اجتماعی بزرگی دارند و باید الگوی مناسبی باشند. باید از مربیان سازنده این افتخارآفرینان هم تشکر کرد. فدراسیون کشتی در زمینه قهرمانی بسیار خوب عمل کرده است. این فدراسیون در بحث مربی نیز عملکرد خوبی داشته است. امیدوارم در بحث انتخابی‌های تیم‌ملی هم شاهد تصمیم‌گیری‌های جدیدی باشیم.

251 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.