کریپتوکارنسی می تواند به طور بالقوه مکمل پول موبایل باشد بانکدار کنیایی – اخبار بازارهای نوظهور بیت کوین

مدیر عامل یکی از بزرگترین وام دهندگان کنیا استدلال کرده است که این احتمال وجود دارد که ارزهای دیجیتال مکمل پول موبایل در آفریقا باشند، اما ابتدا نیاز به متقاعد کردن رگولاتورها در مورد مزایای آنها وجود دارد. موضع رگولاتورهای آفریقایی در مورد کریپتو رئیس یکی از بزرگترین وام دهندگان کنیا گفت، اگر رگولاتورهای این

کد خبر : 209664
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
کریپتوکارنسی می تواند به طور بالقوه مکمل پول موبایل باشد بانکدار کنیایی – اخبار بازارهای نوظهور بیت کوین


مدیر عامل یکی از بزرگترین وام دهندگان کنیا استدلال کرده است که این احتمال وجود دارد که ارزهای دیجیتال مکمل پول موبایل در آفریقا باشند، اما ابتدا نیاز به متقاعد کردن رگولاتورها در مورد مزایای آنها وجود دارد.

موضع رگولاتورهای آفریقایی در مورد کریپتو

رئیس یکی از بزرگترین وام دهندگان کنیا گفت، اگر رگولاتورهای این قاره مجبور شوند دیدگاه خود را نسبت به ارزهای دیجیتال تغییر دهند، ارزهای دیجیتال می توانند به طور بالقوه مکمل پول موبایل در آفریقا باشند. به گفته جیمز موانگی، مدیر عامل شرکت Equity Group Holdings Plc، بانک های مرکزی ابتدا باید از مزایای ارزهای دیجیتال متقاعد شوند.

موانگی در اظهاراتی که توسط بلومبرگ منتشر شد، خاطرنشان کرد که اکثر بانک‌های مرکزی این قاره یا استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین را ممنوع کرده‌اند یا محدودیت‌هایی برای استفاده از آن اعمال کرده‌اند. با این حال، وی خاطرنشان کرد که چند کشور راه هایی برای پذیرش ارزهای دیجیتال دارند یا در حال بررسی هستند.

به گفته موانگی، استفاده از ارزهای رمزنگاری شده نیز یکی از راه‌هایی است که آفریقا می‌تواند در زمینه پذیرش فناوری‌های صنعتی چهارم از سایر قاره‌ها پیشی بگیرد.

موانگی توضیح می‌دهد: «آفریقا از جهش در فناوری‌های صنعتی چهارم سود قابل توجهی خواهد برد و ارز دیجیتال یکی از آنهاست.

استقبال از فناوری های نوظهور

مدیر عامل برای حمایت از استدلال خود، از رشد تراکنش‌های پول تلفن همراه در کنیا به عنوان مثال استفاده کرد. به گفته موانگی، تراکنش‌های پول موبایلی از آن زمان به حدی رسیده‌اند که اکنون از تراکنش‌های ارز سخت پیشی گرفته‌اند، زیرا تنظیم‌کننده‌های کنیایی مایل بودند فناوری جدید را امتحان کنند.

موانگی همچنین پیشنهاد کرد که استفاده از فناوری‌های نوظهور مانند هوش مصنوعی می‌تواند مبنایی برای جهش این قاره به سوی انقلاب صنعتی چهارم باشد.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.