کرونا ۸۹ درصد از ترافیک هوایی جهان کاست

انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی، یاتا (IATA) اعلام کرد که تقاضا برای سفرهای هوایی بین المللی در ماه فوریه 88.7 درصد در مقایسه با فوریه 2019 یعنی قبل از شیوع کرونا کاهش یافته است که با توجه به افت سالانه 85.7 درصدی در ماه ژانویه نشان می دهد تقاضا همچنان رو به کاهش

کد خبر : 40333
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کرونا ۸۹ درصد از ترافیک هوایی جهان کاست



انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی، یاتا (IATA) اعلام کرد که تقاضا برای سفرهای هوایی بین المللی در ماه فوریه 88.7 درصد در مقایسه با فوریه 2019 یعنی قبل از شیوع کرونا کاهش یافته است که با توجه به افت سالانه 85.7 درصدی در ماه ژانویه نشان می دهد تقاضا همچنان رو به کاهش است.

بر اساس گزارش روز چهارشنبه یاتا، این “بدترین نتیجه برای رشد (تقاضا)” از ژوئیه 2020 است. عملکرد بخش هوایی در همه مناطق نسبت به ژانویه 2021 بدتر شده است.

تقاضای کل برای سفرهای هوایی در فوریه 2021 که بر اساس درآمد از هر مسافر به ازای هر کیلومتر مسافت اندازه گیری شده است، 74.7 درصد نسبت به فوریه 2019 کاهش داشت. این رقم نسبت به کاهش 72.2 درصدی در ژانویه 2021 نسبت به دو سال پیش بدتر بود.

ویلی والش، مدیر کل یاتا گفت: ماه فوریه هیچ نشانه ای را از بهبود تقاضا برای سفرهای هوایی بین المللی نشان نداد. در حقیقت با تشدید محدودیت های سفر در پی نگرانی‌های مداوم در مورد انواع ویروس کرونا، بیشتر شاخص ها در جهت اشتباه قرار گرفتند.

داده ها نشان می دهد که میزان ترافیک خطوط هوایی آسیا و اقیانوسیه در فوریه 95.2 درصد در مقایسه با فوریه 2019 کاهش یافته است. یاتا گفت که این منطقه برای هشتمین ماه متوالی از شیب شدید افت ترافیک رنج می برد.

شرکت های حمل و نقل اروپایی 89 درصد کاهش ترافیک در فوریه در مقابل فوریه 2019 را ثبت کردند، که به طور قابل توجهی از 83.4 درصد کاهش در ژانویه نسبت به ماه مشابه در سال 2019 بدتر است.

223224



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.