کره جنوبی 104 میلیون دلار دارایی متعلق به بنیانگذار Terra را مسدود کرد – بیت کوین نیوز

طبق گزارش‌ها، دادستان‌های کره جنوبی حکم دادگاهی را برای مسدود کردن دارایی‌هایی به ارزش حدود 104 میلیون دلار متعلق به دانیل شین، یکی از بنیان‌گذاران آزمایشگاه Terraform دریافت کرده‌اند. مقامات ادعا می کنند که او به طور غیرمنصفانه ای از فروش ارز دیجیتال LUNA با قیمت های بالا قبل از سقوط توکن سود برده است.

کد خبر : 283218
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
کره جنوبی 104 میلیون دلار دارایی متعلق به بنیانگذار Terra را مسدود کرد – بیت کوین نیوز


طبق گزارش‌ها، دادستان‌های کره جنوبی حکم دادگاهی را برای مسدود کردن دارایی‌هایی به ارزش حدود 104 میلیون دلار متعلق به دانیل شین، یکی از بنیان‌گذاران آزمایشگاه Terraform دریافت کرده‌اند. مقامات ادعا می کنند که او به طور غیرمنصفانه ای از فروش ارز دیجیتال LUNA با قیمت های بالا قبل از سقوط توکن سود برده است. شین این اتهام را رد کرده است.

مقامات کره جنوبی دارایی های مؤسس آزمایشگاه Terraform را مسدود کردند

طبق گزارش ها، دادگاه منطقه جنوبی سئول درخواست دادستان های محلی را برای مسدود کردن حدود 140 میلیارد وون (104 میلیون دلار) از دارایی های متعلق به شین هیون سونگ، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه Terraform، با نام مستعار دانیل شین، تایید کرد. دستور توقف پیش از کیفرخواست یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از دفع عواید مجرمانه توسط مظنون قبل از محاکمه است.

دادستان‌ها بنیانگذار Terra را متهم کرده‌اند که با فروش ارز دیجیتال LUNA از پیش منتشر شده، که اکنون به عنوان luna classic (LUNC) شناخته می‌شود، سودهای «ناعادلانه» در حدود 140 میلیارد وون کره کسب کرده است. با این حال، طبق گزارش‌ها، شین روز پنجشنبه به دادستان‌ها گفت که قبل از سقوط توکن، رمزارز را به اوج قیمتش نفروخت.

هوانگ سوک جین، استاد امنیت اطلاعات در دانشگاه دونگوک و سخنران دائمی سیاست های رمزنگاری در مجلس ملی کره جنوبی، به نقل از فورکاست، گفت:

مشکل از پیش ماینینگ است. به این دلیل است که آنها در صدور توکن ها افشای مناسبی انجام نداده اند.

پروفسور اضافه کرد که برای مثال، اگر سرمایه گذاران فکر کنند که 1000 توکن صادر شده و در واقع 10000 توکن صادر شده است، سرمایه گذاران ناگزیر متحمل ضرر می شوند.

شرکت Shin and Chai، یک شرکت فناوری پرداخت محلی که او تأسیس کرد، در حال حاضر به اتهام استفاده از اطلاعات مشتری بدون رضایت در راه‌اندازی خدمات پرداخت Chai’s Terra تحت بازرسی قرار دارند. گزارش شده است که این شرکت پرداخت روز پنجشنبه توسط مقامات محلی مورد حمله قرار گرفت.

دادستان های کره جنوبی نیز از ماه مه در حال تحقیق در مورد فروپاشی LUNA هستند و حکم دستگیری Kwon Do-Hyung، مستعار Do Kwon را صادر کرده اند، که آزمایشگاه Terraform را با Shin تأسیس کرده است. اینترپل نیز برای او اعلامیه قرمز صادر کرده است. ماه گذشته، مقامات کره جنوبی گفتند که دارایی های رمزنگاری متعلق به Kwon را مسدود کرده اند. با این حال، کوون انکار کرد که سکه های منجمد متعلق به او بوده است.

نظر شما در مورد مسدود کردن دارایی های یکی از بنیانگذاران Terraform Labs توسط کره جنوبی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.