کدال‌نگر ۱۷اردیبهشت ۱۴۰۰/ رشد ۱۶۸درصدی سیدکو

اقتصادآنلاین – هانا پاکمند؛ کدال‌نگر ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است. افزایش سرمایه «شجم»:  افزایش سرمایه ۴۵درصدی شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید از مبلغ ۴,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۵  در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است. «وحافظ»:

کد خبر : 51270
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
کدال‌نگر ۱۷اردیبهشت ۱۴۰۰/ رشد ۱۶۸درصدی سیدکو


اقتصادآنلاینهانا پاکمند؛ کدال‌نگر ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«شجم»:  افزایش سرمایه ۴۵درصدی شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید از مبلغ ۴,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۵  در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

«وحافظ»: حسابرس افزایش سرمایه ١١٣٠درصدی بیمه حافظ از محل آورده نقدی سهامداران را تایید کرد.

اطلاعیه‌ها

«گروه توسعه مالی مهر آیندگان»: شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان اعلام نمود ٢٠٠٠ میلیارد تومان اوراق اجاره  به منظور سرمایه گذاری درسهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس و فرابورس منتشر می کند.

«ونوین»: بانک اقتصاد نوین اعلام نمود در تاریخ‌های مزایده‌های شرکت‌های سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین و بیمه نوین هیچ خریداری جهت رقابت وجود نداشت و هیچ خریداری حصه نقدی جهت حضور در رقابت را نیز پرداخت نکرده بود.

«کماسه»: شرکت تامین ماسه ریخته گری اعلام نمود طبق بررسی مجدد صورت پذیرفته توسط کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری صرفاً حدود ١٩٠٨٣مترمربع از ملک به شماره سند ٢٩ فرعی از ٢٠ اصلی قطعه ٢ تفکیکی که در نقشه پیوست نامه به رنگ قرمز مشخص گردیده دارای آثار تاریخی بوده و هرگونه اقدام عمرانی، ساخت و ساز و دیوارکشی در محدوده مورد نظر نیاز به انجام مطالعات باستان شناسی دارد. شایان ذکر است طبق نامه فوق الذکر، در باقیمانده اراضی شرکت شواهد تاریخی وجود نداشته و تغییر کاربری در آنها بلا مانع است. مراتب جهت استحضار و اطلاع به عموم سهامداران تقدیم می گردد.

«حبندر»: شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر از کاهش بدهی ناشی از ابلاغ نتیجه کارشناسان منتخب کارفرما برای قرارداد لایروبی سال چهارم بنادر شمالی به مبلغ ١۶میلیارد تومان خبر داد. همچنین این شرکت اعلام نمود در مناقصه اجاره یک فروند یدک کش جهت حمل محمولات دریایی بین بوشهر و خارک و بالعکس وسایر جزایر و بنادر خلیج فارس و دریای عمان به مدت دوسال  به عنوان نفر اول مناقصه برنده اعلام شد.

«لردگان»: شرکت کود شیمیایی اوره لردگان اعلام داشت، بخشی از فعالیت‌های شرکت به دلیل ضعف موجود در ساختار کمپرسور دی اکسید کربن واحد اوره متوقف شده است.

«وبملت»: بانک ملت اعلام نمود پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ابلاغ نرخ و نحوه تسعیر اقلام پولی دارایی ها و بدهی به منظور اعمال در دفاتر بانک و تهیه صورتهای مالی، مبلغ ١٩٠,٠٠٠ریال برای هر یورو و مبلغ ١۵٩,٠٠٠ریال برای هر دلار آمریکا و سایر اسعار بر مبنای نرخ برابری آن به یورو در پایان اسفند ماه ١٣٩٩ تعیین گردیده است . با توجه به وضعیت باز ارزی این بانک اثر با اهیمت بر ترازنامه و صورت سود و زیان خواهد داشت.

«دقاضی»: شرکت داروسازی شهید قاضی اعلام نمود  با توجه به اخذ مجوز افزایش قیمت های جدید از سوی سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فروش شرکت نسبت به آخرین پیش بینی ١٧درصد افزایش نشان میدهد.

«رتاپ»: بانک پارسیان در پی تعیین نرخ تسعیر ارز در اصلاحیه ای اعلام نمود با توجه به وضعیت مثبت باز ارزی بانک حدود ٣٣٢میلیون دلار در تاریخ ١٣٩٩.١٢.٣٠ و همچنین با اعمال نرخ های قید شده در بخشنامه فوق الذکر و لحاظ هزینه مطالبات مشکوک الوصول و مالیات متعلقه، قطعاً بانک با افزایش درآمد مواجه خواهد گردید که تعیین آثار واقعی آن بر صورت سود و زیان بانک، مستلزم تکمیل فرآیند تهیه صورت‌های مالی بانک و حسابرسی آن و نیز رسیدگی مقامات مالیاتی خواهد بود.

گزارش‌های ماهانه و صورت‌های مالی

«غشاذر»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در ١٢ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١٣٠ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۵۵درصدی داشته است. سود ناخالص در این دوره با ٣٩درصد رشد به ۴۴میلیارد تومان و سود خالص به ١۶میلیارد تومان رسید.

«سیدکو»: شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان در ١٢ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١٠۶٣ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره مشابه قبل رشد ١۶٨درصدی داشته است.

«حفاری»: شرکت حفاری شمال در فروردین ١۴٠٠ بیش از ۱۰۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود. گفتنی است مبلغ درآمد این شرکت در مدت ١ ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ٣٠۴درصد رشد داشته است.

«دابور»: شرکت داروسازی ابوریحان در ١٢ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٣٧۵۴ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۶٩درصدی داشته است.

«داسوه»: شرکت داروسازی اسوه در ١٢ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١۵٣۵ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٢۶درصدی داشته است.

«ثامان»: شرکت سامان گستر اصفهان در ۶ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٩۵ریال زیان محقق کرد.

«خموتور»: شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران در ١٢ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ۴۵١ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٢۶٨درصدی داشته است.

«زملارد»: شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر در ١٢ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٨١٣ ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٣۵درصدی داشته است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.