کتاب «اوراق بهادار با درآمد ثابت در بازارسرمایه ایران» به کتابخانه سازمان بورس رفت

[ad_1] به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، بیشتر کسانی که در جامعه ما زندگی می کنند جهت خرید مسکن، خودرو و … نیاز به دریافت وام از بانک‌های مختلف دارند؛ از طرفی سازمان‌های تجاری نیز همچون افراد جامعه باید جهت تامین مالی خود و دریافت وام به بانک ها مراجعه کنند. با این حال اگر

کد خبر : 7624
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲:۰۷
کتاب «اوراق بهادار با درآمد ثابت در بازارسرمایه ایران» به کتابخانه سازمان بورس رفت

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، بیشتر کسانی که در جامعه ما زندگی می کنند جهت خرید مسکن، خودرو و … نیاز به دریافت وام از بانک‌های مختلف دارند؛ از طرفی سازمان‌های تجاری نیز همچون افراد جامعه باید جهت تامین مالی خود و دریافت وام به بانک ها مراجعه کنند. با این حال اگر مقدار این تامین مالی زیاد باشد، بانک ها توان پرداخت وام های کلان به این سازمانها را نداشته و به همین دلیل برای تامین مالی فعالیت های خود، باید از روش های دیگری استفاده کنند.

یکی از این روش ها انتشار اوراق بدهی است تا از این طریق بتوانند سرمایه های خرد و کلان خود را جمع آوری کرده و اهداف سازمان خود را به بهترین نحوه پیش ببرند.

اوراق بدهی از یک سو تامین کننده بودجه لازم برای پیاده‌سازی طرح های شرکت ها و نهادها است و از سوی دیگر روشی برای کاهش ریسک سرمایه گذاری و ایمن کردن سبد سهام سرمایه گذاران در بازار سرمایه است. از آنجا که اوراق بدهی نظیر انواع اوراق مشارکت، اوراق خزانه اسلامی و… دارای سود ثابت است، می‌تواند ریسک سرمایه‌گذاری را تا حد قابل توجهی کاهش دهند.

کتاب «اوراق بهادار با درآمد ثابت در بازار سرمایه ایران» تالیف محمود نجفی نژاد و سیده محدثه موسوی در ۱۸۷ صفحه توسط انتشارات چالش منتشر شده است.

این کتاب اخیراً به مجموعه کتابهای کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است.

این کتابخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقه مندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت. ماحصل این تلاش گردآوری بیش از ۵۹۴۵ عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)،  ۴۹۸۶ عنوان کتاب فارسی، ۲۴۱۵ عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، ۶۴ عنوان نشریه تخصصی و ۶۴۱۶ عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل ۸۱ مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.

علاقه‌مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می‌توانند به سایت http://lib.seo.ir/faces/home.jspx مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۴۰۸۳۱۹۱ تماس بگیرند.

آدرس کتابخانه: خیابان حافظ پایین‌تر از خیابان جمهوری نبش خیابان هاتف ساختمان بورس طبقه ۴.

[ad_2]

لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.