کارگزاران تعاملی تجارت ارزهای رمزنگاری شده را برای مشتریان از طریق Paxos راه اندازی می کنند – اخبار بیت کوین

بروکرهای تعاملی ، یکی از بزرگترین شرکتهای کارگزاری آنلاین ، امروز اعلام کرده است که خدمات تجاری ارزهای رمزنگاری شده را با اتحاد با Paxos ارائه می دهد. کاربران این پلتفرم در حال حاضر مجموعه کاملی از گزینه های معاملات ارزهای رمزنگاری شده را به همراه پیشنهادات تجاری سنتی مانند سهام و اوراق قرضه دارند.

کد خبر : 104709
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
کارگزاران تعاملی تجارت ارزهای رمزنگاری شده را برای مشتریان از طریق Paxos راه اندازی می کنند – اخبار بیت کوین


بروکرهای تعاملی ، یکی از بزرگترین شرکتهای کارگزاری آنلاین ، امروز اعلام کرده است که خدمات تجاری ارزهای رمزنگاری شده را با اتحاد با Paxos ارائه می دهد. کاربران این پلتفرم در حال حاضر مجموعه کاملی از گزینه های معاملات ارزهای رمزنگاری شده را به همراه پیشنهادات تجاری سنتی مانند سهام و اوراق قرضه دارند. این شرکت اهمیت دارایی های دیجیتالی را برای معامله گران برای کمک به آنها در دستیابی به اهداف مالی خود تشخیص داد.

کارگزاران تعاملی تجارت Crypto را آغاز می کنند

بروکرهای تعاملی ، یک کارگزار آنلاین با بیش از یک میلیون مشتری ، ارزهای رمزنگاری شده را به مجموعه گزینه های معاملاتی خود معرفی کرده است ، برنامه هایی که مدیرعامل آن در ماه ژوئن اعلام کرد. اکنون ، کاربران پلتفرم Interactive Brokers قادر خواهند بود با دارایی های مختلف رمزنگاری خود معامله کنند: بیت کوین ، اتر ، لایت کوین و بیت کوین نقدی. با این شمول ، کارگزاران تعاملی اهمیت روزافزون کلاس دارایی ارزهای رمزنگاری شده را برای تنوع در بازارهای مالی امروز تصدیق می کنند.

در این باره ، میلان گالیک ، مدیرعامل شرکت ، اظهار داشت:

با ارائه دسترسی مشتریان به معاملات ارزهای رمزپایه ، ما نیاز به برآورده شدن تقاضای روزافزون سرمایه گذاران برای مبادله ارزهای رمزنگاری شده در کنار سایر دارایی ها به شیوه ای مناسب و کم هزینه را تشخیص می دهیم.

این شرکت می خواهد به عنوان کارگزار پیشرو برای به دست آوردن ارزهای رمزنگاری شده با کارمزد کم ، ادغام شود. این شرکت اعلام کرد که حداکثر 0.18 of از ارزش تجارت ، با حداقل 1.75 دلار آمریکا در هر سفارش ، بدون اسپرد اضافی ، علامت گذاری یا هزینه نگهداری را دریافت می کند. این می تواند درها را برای تعداد زیادی از سرمایه گذاران که به بروکرهای تعاملی اعتماد کرده اند باز کند و از طریق پیشنهادات کارگزاری سنتی در معرض این نوع دارایی قرار نگرفته باشند.

معاملات دارای قدرت Paxos

برای دستیابی به هدف خود برای رساندن معاملات ارزهای رمزنگاری شده به پلت فرم خود ، این کارگزاری با Paxos ، یک شرکت خدمات رمزنگاری مستقر در نیویورک همکاری کرد. راه حلی که مورد استفاده قرار می گیرد Paxos Crypto Brokerage نام دارد که به شرکت اجازه می دهد حجم و پیچیدگی معاملات ناشی از بروکرهای تعاملی و سایر مشتریان را مدیریت کند.

در این مورد ، چارلز Cascarilla ، مدیرعامل و بنیانگذار Paxos ، اظهار داشت:

Paxos زیرساخت های بلاکچین تنظیم شده را فراهم می کند تا اطمینان حاصل شود که شرکت ها می توانند رمزنگاری را با خیال راحت و با کاهش ریسک فعال کنند. همکاری ما با بروکرهای تعاملی به سرمایه گذاران باتجربه اجازه می دهد تا برای اولین بار به اقتصاد دیجیتال دسترسی سریع و قابل اعتماد داشته باشند.

اکنون این شرکت به گونه ای پیکربندی شده است که می تواند رقیب کاملی از Robinhood ، پلتفرم مالی بدون هزینه باشد ، زیرا اکنون گزینه های تجاری کاملاً قابل مقایسه ای را ارائه می دهد.

نظر شما در مورد معرفی کارگزاران تعاملی معاملات ارزهای رمزنگاری شده به مشتریان چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.