چگونه می توان یک نشستن را به حالت ایستاده انجام داد

حرکت از حالت نشسته به ایستاده حرکتی است که اکثر افراد قبلاً در طول روز انجام می دهند. با این حال ، وقتی این حرکت با ذهن انجام شود ، می تواند یک تمرین ملایم – در عین حال موثر – باشد. این حرکت می تواند پاها ، کمر و هسته شما را تقویت کند.

کد خبر : 7428
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
چگونه می توان یک نشستن را به حالت ایستاده انجام داد


حرکت از حالت نشسته به ایستاده حرکتی است که اکثر افراد قبلاً در طول روز انجام می دهند. با این حال ، وقتی این حرکت با ذهن انجام شود ، می تواند یک تمرین ملایم – در عین حال موثر – باشد. این حرکت می تواند پاها ، کمر و هسته شما را تقویت کند. این می تواند به ویژه برای افراد مسن و افرادی که از آسیب های کمر و مفصل ران بهبود می یابند مفید باشد. بهترین قسمت این است که این تمرینی است که می توانید تقریباً در هر جایی انجام دهید. همچنین می توانید با افزودن وزنه ، افزایش تعداد تکرار یا نشستن روی یک توپ پایدار ، این تمرین را با شدت بیشتری انجام دهید.

مراحل

  • تصویری با عنوان تمرین نشستن به حالت ایستاده مرحله 4

    2
    بدون حرکت پاها بایستید. عضلات پای خود را درگیر کرده و خود را با یک حرکت مایع بلند کنید. هنگامی که به حدی رسیدید که زانوهایتان صاف است اما پشت شما هنوز قوس دارد ، خود را به حالت اولیه پایین بیاورید.[2]
  • سعی کنید پاهایتان را در کل حرکت ندهید.
  • هنگام نشستن زانوها را مستقیماً بالای مچ پا قرار دهید و اجازه ندهید هنگام ایستادن از وسط پای شما امتداد داشته باشند.
  • تصویری با عنوان تمرین نشستن به حالت ایستاده مرحله 6

    3
    هر کدام 3 ست 10 تکراری انجام دهید. 10 مرتبه بلند و پایین بیایید ، سپس کمی استراحت کنید. این کار را تکرار کنید تا 3 ست را کامل کنید. برای کسب بهترین نتیجه ، این سری از حرکات را 5 روز در هفته انجام دهید. ممکن است 6 هفته تمرین مداوم طول بکشد تا متوجه نتایج شوید.[3]



  • لینک منبع

    برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.