چگونه در Kick Ups برنده شوید

Kick ups ، که به عنوان Keepie-Uppies نیز شناخته می شود ، عمل دستکاری یک توپ فوتبال با پا ، ران و سر است. این یک روش عالی برای تمرین کنترل توپ است و همچنین یک تمرین است. برنده شدن در یک مسابقه با دوستان یا هم تیمی ها به تمرین مداوم و استفاده از

کد خبر : 7436
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹
چگونه در Kick Ups برنده شوید


Kick ups ، که به عنوان Keepie-Uppies نیز شناخته می شود ، عمل دستکاری یک توپ فوتبال با پا ، ران و سر است. این یک روش عالی برای تمرین کنترل توپ است و همچنین یک تمرین است. برنده شدن در یک مسابقه با دوستان یا هم تیمی ها به تمرین مداوم و استفاده از تکنیک هایی مانند تماشای توپ ، چرخه سواری و دانستن اینکه توپ قرار است کجا برود ، نیاز دارد. شما می توانید ابتدا در اصول مهارت کسب کنید ، مهارت ها و سبک خود را تقویت کنید و سپس خود را برای پیروزی متمرکز کنید.

مراحل

  • تصویری با عنوان Win at Kick Ups مرحله 1


    1
    توپ را بر روی ران خود پرش کنید. اگرچه فوتبال در درجه اول از پا استفاده می کند ، اما مبتدیان در شروع ضربه باید ابتدا از ران استفاده کنند زیرا این کار کمی راحت تر از دست زدن به پا است. توپ باید به سطح صاف ران برخورد کند ، نه جایی به زانو. توپ را به ران رها کنید ، یک بار آن را گزاف گویی کنید و آن را بگیرید. این کار را برای تکرارهای کافی انجام دهید تا حرکت را قبل از رفتن به چند پرش کاهش دهید.
  • تصویری با عنوان Win at Kick Ups مرحله 2

    2
    از پل پای خود روی بندها استفاده کنید. وقتی ران ها تسلط یافتند ، پاها را در آن قرار دهید. توپ را رها کنید و از همان جایی که انگشتان پا شروع می شود با آن تماس بگیرید. انگشتان پا را کمی به سمت بالا نگه دارید تا توپ بیش از آنکه به جلو باشد ، به سمت بالا باشد.

    • اگر انگشتان پا را به سمت راست قرار دهید تا به جلو برود ، توپ به احتمال زیاد از شما دور می شود.
    • هر بار با یک بار پرش از پای خود شروع کنید ، مطمئن شوید که توپ مستقیم بالا می رود. وقتی در راست نگه داشتن توپ مهارت پیدا کردید ، به دنبال ضربات پیاپی بیشتری بروید.
  • اگر انگشتان پا را به سمت راست قرار دهید تا به جلو برود ، توپ به احتمال زیاد از شما دور می شود.
  • هر بار با یک بار پرش از پای خود شروع کنید ، مطمئن شوید که توپ مستقیم بالا می رود. وقتی در راست نگه داشتن توپ مهارت پیدا کردید ، به دنبال ضربات پیاپی بیشتری بروید.
  • تصویری با عنوان Win at Kick Ups مرحله 3

    3
    استفاده از پای غیر مسلط خود را شروع کنید. بیشتر افراد پای مسلط دارند و اجازه می دهد که آن پا همه کارها را انجام دهد ، اما بازیکنانی که در شروع ضربه بهترین هستند ، با هر دو پا به همان اندازه قوی خواهند بود. هنگامی که با پای غالب خود خوب شدید ، تمرین همان سختی را با پای دیگر خود شروع کنید.

    • این باعث می شود پای غالب شما در حین ضربات رقابتی استراحت کند و گزینه های بیشتری برای الگوی شما فراهم شود.
  • این باعث می شود پای غالب شما در حین ضربات رقابتی استراحت کند و گزینه های بیشتری برای الگوی شما فراهم شود.
  • تصویری با عنوان Win at Kick Ups مرحله 4

    4
    توپ را تا سر خود بچرخانید ، یا از پا یا ران خود استفاده کنید. لگد زدن به توپ فقط با قدرت مناسب تا سر شما کار سخت و دشواری است و برای کامل شدن وقت می برد. هنگامی که توپ را به هوا می کوبید ، باید آن را فقط از جلوی سر قرار دهید تا برای ضربه زدن به آن ، کمی خم شوید. توپ باید به جای پیشانی از قسمت صاف سر شما بپرد.

    • کار کنید تا توپ را مستقیم از سر خود ببرید تا اینکه به جلو یا عقب بروید.
    • حرکت توپ از سر به سر ممکن است کمی راحتتر از ران به سر باشد زیرا می توانید با پا قدرت بیشتری بدست آورید.

  • کار کنید تا توپ را مستقیم از سر خود ببرید تا اینکه به جلو یا عقب بروید.
  • حرکت توپ از سر به سر ممکن است کمی راحتتر از ران به سر باشد زیرا می توانید با پا قدرت بیشتری بدست آورید.


  • لینک منبع

    برچسب ها : ، ، ، ، ،

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.