چگونه خستگی را با ورزش کانال کنیم

چه کسی شما را عصبانی کرده باشد ، از خود ناراحت باشید ، یا اینکه روز خوبی را سپری می کنید ، یکی از بهترین راه ها برای هدایت انرژی عصبانیت به روشی سالم ، ورزش است. این انرژی عصبانی می تواند در درون شما ایجاد شود و کار کردن با آن روشی م effectiveثر

کد خبر : 7374
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
چگونه خستگی را با ورزش کانال کنیم


چه کسی شما را عصبانی کرده باشد ، از خود ناراحت باشید ، یا اینکه روز خوبی را سپری می کنید ، یکی از بهترین راه ها برای هدایت انرژی عصبانیت به روشی سالم ، ورزش است. این انرژی عصبانی می تواند در درون شما ایجاد شود و کار کردن با آن روشی م effectiveثر برای هدایت خشم شما به سمت حرکتی است که باعث تعریق ، ترشح اندورفین و احساس بهتر (و به نظر رسیدن) شما می شود. اگر می خواهید خشم خود را از طریق ورزش کانال کنید ، تمریناتی وجود دارد که مخصوصاً برای آن مفید است.

مراحل

  • تصویری با عنوان عصبانیت کانال با ورزش مرحله 1


    1
    برای ترشح اندورفین از ورزش های قلبی عروقی یا هوازی استفاده کنید. ورزش های قلبی عروقی ضربان قلب شما را بالا می برند و ورزش های هوازی باعث دریافت اکسیژن بیشتر می شوند. آنها اغلب دست به دست هم می دهند و با هم به بدن شما می گویند اندورفین ها را آزاد کنید ، اینها مواد شیمیایی هستند که با مغز واکنش نشان می دهند و احساس ذهنی مثبتی ایجاد می کنند و درک شما از درد را کاهش می دهند. اگر احساس عصبانیت می کنید ، یک روش عالی برای هدایت این انرژی استفاده از آن برای کمک به شما در یک تمرین سخت کاردیو / هوازی است.[1]
  • همیشه قبل از تمریناتی که قلب و ریه ها را تحت فشار قرار می دهد ، با پزشک خود مشورت کنید.
  • 2
    نظارت بر خود را ضربان قلب در طول تمرینات سخت از آنجا که عصبانی هستید ، ممکن است ضربان قلب شما در حال حاضر افزایش یافته باشد ، بنابراین وقتی کاردیو را به این ترکیب اضافه می کنید ، باید از نظر ایمنی خود را کنترل کنید. تمرین کردن می تواند برای سیستم قلبی عروقی شما بسیار طاقت فرسا باشد. در دوره استراحت خود ، نبض خود را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که از حداکثر ضربان قلب خود بیشتر نیستید.[2]
  • برای تعیین حداکثر ضربان قلب ، سن خود را از 220 کم کنید.
  • 3
    در هنگام عصبانیت از وزنه برداری خودداری کنید. اگر واقعاً عصبانی هستید ، ممکن است فکر کنید که برداشتن برخی از وزنه های سنگین و بیرون آوردن برخی از تکرارها راهی عالی برای تخلیه این ناامیدی است. اما بالا بردن وزنه در حالی که عصبانی هستید و به وضوح فکر نمی کنید می تواند خطرناک باشد. خشم شما ممکن است شما را از تمرکز روی کاری که انجام می دهید منحرف کند و شما می توانید به طور جدی به خود آسیب بزنید.[3]
  • اگر از رفتن به سالن بدنسازی عصبانی هستید ، هرگونه ناامیدی جزئی می تواند به طور جدی به مشاجره منجر شود.
  • اگر به خود آسیب برسانید ، احتمالاً حتی عصبانی خواهید شد!
  • 4
    تمرینات جدیدی را امتحان کنید تا عصبانیت خود را کانال کنید. اگر لازم است با ورزش مقداری بخار بخورید ، ممکن است فشار خوبی باشد تا شما بتوانید آن تمرین را امتحان کنید یا در آن کلاسی بروید که قصد داشته اید آن را امتحان کنید اما هنوز تحمل نکرده اید. از ناامیدی خود برای هدایت شما برای امتحان چیز جدیدی استفاده کنید. شما می توانید یک تمرین عالی داشته باشید ، و چه کسی می داند ، شما ممکن است فقط چیز جدیدی را کشف کنید که واقعاً از انجام آن لذت می برید.

    • عصبانیت خود را به سمت غلبه بر تمرین هدایت کنید ، نه افراد کلاس یا سالن ورزشی.[4]
  • عصبانیت خود را به سمت غلبه بر تمرین هدایت کنید ، نه افراد کلاس یا سالن ورزشی.[4]
  • 5
    به موسیقی گوش دهید که از آن لذت می برید تا خشم خود را از بین ببرد. موسیقی تمرکز را افزایش می دهد و درک شما از تلاش را کاهش می دهد ، که باعث می شود احساس می کنید تمرین راحت تر و لذت بخش تر است.[5]

    هشدار: اگر در خارج از منزل یا در منطقه ای با موانع و خطرات ورزش می کنید ، اطمینان حاصل کنید که موسیقی را آنقدر بلند گوش نمی دهید که نتوانید هشدارها یا هشدارها را برای جلوگیری از خطر بشنوید. این مسئله مخصوصاً اگر در امتداد جاده یا راه آهن در حال دویدن هستید بسیار مهم است!

  • 6
    قبل از ورزش شدید ، به خصوص هنگام عصبانیت کشش داشته باشید. ممکن است احساس کنید می خواهید درست به یک تمرین بپرید و از گرم کردن خودداری کنید و از قبل کشش نیاورید. عصبانیت شما ممکن است شما را از وقت گذاشتن برای گرم و آماده شدن عضلات برای یک تمرین سخت بی تاب و ناامید کند. اما اگر بدون کشش و گرم شدن ورزش می کنید ، می توانید به طور جدی به خود آسیب برسانید ، این می تواند به این معنی باشد که در حین بهبودی از آسیب دیدگی خود قادر به تمرین مدتی کافی نخواهید بود ، که حتی می تواند شما را عصبانی کند![6]

  • از زمان لازم برای گرم شدن و کشش استفاده کنید تا بر عصبانیت خود تمرکز کنید و آن را به تمرینی که قصد انجام آن را دارید ، هدایت کنید.


  • لینک منبع

    برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.