چگونه تعارض با همسران را حل کنیم؟

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تعارض‌های زناشویی به عنوان گره‌های ارتباطی بین زن و شوهر، نقشی کلیدی در زندگی ایفا می‌کنند. از یک ‌طرف وجود تعارض در زندگی زناشویی، واقعیتی غیرقابل‌انکار است و از سوی دیگر، حل ‌نشدن یا طولانی ‌شدن زمان برای حل‌وفصل تعارض‌ها، می‌تواند زندگی ما را وارد سبک‌های بیمارگونه‌ای کند. آشفتگی، تنش،

کد خبر : 297290
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۹:۱۵
چگونه تعارض با همسران را حل کنیم؟

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تعارض‌های زناشویی به عنوان گره‌های ارتباطی بین زن و شوهر، نقشی کلیدی در زندگی ایفا می‌کنند. از یک ‌طرف وجود تعارض در زندگی زناشویی، واقعیتی غیرقابل‌انکار است و از سوی دیگر، حل ‌نشدن یا طولانی ‌شدن زمان برای حل‌وفصل تعارض‌ها، می‌تواند زندگی ما را وارد سبک‌های بیمارگونه‌ای کند. آشفتگی، تنش، ناامیدی و اندوه در زندگی زناشویی از نشانه‌های آن است. موفقیت‌های ما و فرزندان‌مان در گرو چگونگی حلّ تعارض‌های پیش‌روست. در این کتاب سعی شده است پس از بررسی مفهوم تعارض‌ها، به عوامل شکل‌دهندۀ آن پرداخته و درنهایت، راه‌هایی برای حل آن‌ها پیشنهاد شود.
این کتاب در چهار فصل به موضوعاتی مانند تعارض چیست؟، علت‌شناسی تعارض‌های زناشویی، سبک‌های ارتباطی و گام‌های مؤثر برای حل تعارض پرداخته است.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم: «زندگی زناشویی پر از لحظاتی است که زوجین برای رسیدن به تفاهم و شادی در زندگی یا برای حل‌وفصل سوءتفاهمات و تعارضات تلاش می‌کنند. مهم این است که زوجین آگاهی داشته باشند که تعارض، طبیعی‌ترین بخش زندگی زناشویی و واقعیتی غیرقابل انکار است و زمانی خود را نشان می‌دهد که هر یک از افراد برای دست‌یابی به “فردیت و ارضای نیازهای شخصی” تلاش می‌کنند.»

چاپ دوم کتاب «روش‌های حل تعارض در روابط همسران» به قلم روح‌الله شمسا و زهره حسینی در ۲۰۰ صفحه و به بهای ۷۰ هزار تومان در دسترس زوج‌های ایرانی قرار گرفته است.

۵۵۲۴۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.