چگونه به کودکان ارزش های لیبرال بیاموزیم

یک فرد لیبرال معتقد است که دولت باید برای کمک به بهبود زندگی شهروندان خود اقدامی انجام دهد.[1] ایکس منبع تحقیق اگرچه ممکن است در مورد برخی موضوعات سیاسی نظرات خاص خود را داشته باشید ، اما اگر می خواهید فرزندانتان ارزش هایی را بیابند که نوعاً لیبرال هستند ، برای درک موضع گیری افراد

کد خبر : 9268
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
چگونه به کودکان ارزش های لیبرال بیاموزیم


یک فرد لیبرال معتقد است که دولت باید برای کمک به بهبود زندگی شهروندان خود اقدامی انجام دهد.[1]


اگرچه ممکن است در مورد برخی موضوعات سیاسی نظرات خاص خود را داشته باشید ، اما اگر می خواهید فرزندانتان ارزش هایی را بیابند که نوعاً لیبرال هستند ، برای درک موضع گیری افراد لیبرال در مورد مسائل سیاسی وقت بگذارید. بیاموزید که چگونه می توانید به کودکان کمک کنید تا درک کنند که چه چیزی برای آنها منطقی است.

مراحل

  • تصویری با عنوان ارزش های لیبرال را به کودکان بیاموزید مرحله 1


    1
    خودمختاری بدن را بیاموزید. مهم است که فرزندان شما درک کنند که بدنشان را کنترل می کنند و اگر نمی خواهند مجبور نباشند بغل کنند ، ببوسند ، لمس کنند یا لمس شوند. [2]
  • به فرزندان خود نگویید که باید به چه کسانی محبت نشان دهند. به عنوان مثال ، نگویید ، “مادربزرگ را قبل از رفتن به خانه ببوس!” در عوض ، به آنها اجازه دهید تصمیم بگیرند که در هنگام خداحافظی با مادربزرگ احساس راحتی می کنند.
  • برعکس ، همچنین مهم است که به فرزندان خود یاد دهید که قبل از تماس با دیگران باید از آنها اجازه بگیرند. آنها را تشویق کنید از مادربزرگ بپرسند که آیا می توانند یک بوسه به او بدهند وقتی گفته اند که دوست دارند این کار را بکنند.
  • تصویری با عنوان ارزش های لیبرال را به کودکان بیاموزید مرحله 2

    2
    از پلیس در بیان جنسیت فرزند خود جلوگیری کنید. کلیشه های جنسیتی را تقویت کنید که باعث می شود پسران به این باور برسند که نباید احساسات را نشان دهند و دختران معتقد باشند که باید همیشه لطیف باشند و همیشه لباس بپوشند. در عوض ، به آنها اجازه دهید بدون تزریق سوگیری خود به شرایط ، بفهمند آنها چه کسانی هستند و چه چیزهایی را دوست دارند. [3]
  • به عنوان مثال ، بگذارید دخترانتان فعالیت بدنی داشته باشند و بگذارید آنها همان روش پسران را انجام دهند (اگر این چیزی است که آنها می خواهند). آنها را از صعود به میله های میمون منصرف نکنید زیرا نگران هستید که بیش از حد شکننده باشند. برعکس ، پسری را از پسندیدن چیزی به دلیل صورتی بودن آن منصرف نکنید و وقتی احساس ناراحتی می کند ، از او جمله هایی مانند “پسرهای بزرگ گریه نمی کنند” نگویید.
  • تصویری با عنوان ارزش های لیبرال به کودکان بیاموزید مرحله 3

    3
    همدلی با دیگران را بیاموزید. همدلی با تجربه دیگران نقش مهمی در ایدئولوژی لیبرال دارد. کودک شما باید مهارت های همدلی خود را پرورش دهد و تحقیقات نشان می دهد والدین می توانند نقش مهمی در کمک به رشد این مهارت داشته باشند. [4]
  • به عنوان مثال ، تحقیقات نشان می دهد کودکانی که احساس امنیت و محبت می کنند بیشتر احساس همدلی می کنند.
  • با کودک خود وقت بگذارید و در مورد احساسات مختلف و اینکه چگونه احساسات می توانند بر رفتار ما تأثیر بگذارند صحبت کنید. مهم نیست که فرزند شما چند ساله است: صحبت با آنها در مورد احساسات خود و همچنین احساسات شما به آنها کمک می کند درک کنند که همه تجربه های مختلفی دارند.
  • الگوی خوبی برای فرزندان خود قرار دهید. همدل بودن خود یک روش عالی برای آموزش همدلی به کودکان است. اگر شما و فرزندتان شاهد شخصی هستید که دوران سختی را پشت سر می گذارد (به عنوان مثال یک فرد بی خانمان در خیابان) ، با کودک خود صحبت کنید و از او بپرسید که فکر می کند احساس آن فرد چه احساسی دارد.
  • تصویری با عنوان ارزش های لیبرال را به کودکان بیاموزید مرحله 4

    4
    به شما بچه ها یاد بدهید که تحمل داشته باشند. یکی از ارزشهای اساسی لیبرالیسم بردباری است. [5]

    تبلیغات

  • این امر بیش از ارزشهای سیاسی است. همچنین به تفاوتهای فرهنگی و مذهبی و همچنین راههای دیگر متفاوت بودن افراد اشاره دارد.


  • لینک منبع :
    هوشمندنیوز

    آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    ای کافی شاپ
    مدیریت حرفه ای کافی شاپ
    خبره
    حقوقدان خبره
    و حرفه ای
    سرآشپز حرفه ای
    آموزش مجازی تعمیرات موبایل
    آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
    آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.