چگونه انرژی خود را در طول روز حفظ کنیم

وقتی روزها کوتاه به نظر می رسند اما سنگ تمام نمی شود ، سخت است که سطح انرژی خود را بالا نگه دارید. اگر به نظر نمی رسد که می توانید انرژی خود را در طول روز حفظ کنید ، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بیدار ماندن انجام دهید. روز را به

کد خبر : 7463
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
چگونه انرژی خود را در طول روز حفظ کنیم


وقتی روزها کوتاه به نظر می رسند اما سنگ تمام نمی شود ، سخت است که سطح انرژی خود را بالا نگه دارید. اگر به نظر نمی رسد که می توانید انرژی خود را در طول روز حفظ کنید ، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بیدار ماندن انجام دهید. روز را به محض خاموش شدن زنگ هشدار بلند کنید و خود را در معرض نور خورشید قرار دهید. در طول روز میان وعده های سالم بخورید و مقدار زیادی آب بنوشید تا سطح انرژی خود را حفظ کنید. وقتی احساس می کنید انرژی شما شروع به فرو ریختن می کند ، یک کار فیزیکی انجام دهید یا یک دوره کوتاه مدیتیشن را امتحان کنید تا انرژی خود را تقویت کنید.

مراحل

  • تصویری با عنوان کنترل خلق و خوی خود را در حالی که خواب کم است مرحله 24


    1
    برنامه خواب را حفظ کنید. بدن شما دارای یک ریتم شبانه روزی طبیعی است که با یک چرخه خواب / بیداری منظم سازگار است. اگر هر روز تقریباً در یک ساعت به رختخواب بروید و بیدار شوید ، حفظ انرژی در طول روز آسان تر خواهد بود زیرا صبح احساس آرامش و شادابی می کنید.[1]
  • حتی در آخر هفته ها ، سعی کنید برنامه خود را حفظ کنید. حتی یک انحراف کوچک از برنامه شما می تواند بر احساس آرامش شما تأثیر بگذارد.
  • تصویری با عنوان ایجاد یک برنامه صبح بخیر قبل از مدرسه (برای دختران) مرحله 2

    2
    دکمه تعویق را رد کنید. سعی کنید از وسوسه انتخاب چند دقیقه استراحت اضافی که با دکمه چرت زدن فراهم می شود خودداری کنید. چرت زدن به شما احساس خستگی بیشتری می دهد. اگرچه چند دقیقه استراحت اضافی ممکن است وسوسه انگیز باشد ، اما خوابی که می خوابید از کیفیت پایین تری برخوردار است. بیدار شدن از خواب با کیفیت پایین باعث می شود احساس پوسیدگی کنید.[2]
  • زنگ ساعت خود را برای زمانی که واقعاً قصد بلند شدن دارید تنظیم کنید. زودتر آن را تنظیم نکنید تا بتوانید آن را خاموش کرده و بخوابید.
  • به عقیده بسیاری از افراد نگه داشتن زنگ هشدار در فضای اتاق مفید است. به این ترتیب ، باید بلند شوید و آن را خاموش کنید. این کار باعث می شود تا به راحتی بتوانید زنگ هشدار را به حالت چرت زدن و خزیدن در رختخواب تغییر دهید.
  • 3
    دوش آب سرد گرفتن. از نظر علمی ثابت شده است که با استفاده از دوش آب سرد دوپامین در مغز آزاد می شود ، سیستم ایمنی بدن شما از بین می رود و به شما کمک می کند تا روز خود را شروع کنید.[citation needed] علاوه بر این ، همچنین با مزایای طولانی مدت سلامتی که در برنامه روزمره شما اعمال می شود ، همراه است.
  • تصویری با عنوان بخوابید و احساس آرامش کنید صبح مرحله 17

    4
    بلافاصله خود را در معرض نور طبیعی قرار دهید. نور خورشید بر مغز اثر محرک دارد زیرا صبح به بدن شما یادآوری می کند. سعی کنید به محض بلند شدن از خواب خود را در معرض نور خورشید قرار دهید. با این کار می توانید در ابتدای روز انرژی خود را تقویت کنید. [3]
  • در صورت امکان کرکره ها را در اتاق خواب خود باز نگه دارید. این اطمینان را به شما می دهد که به محض طلوع خورشید در صبح در معرض نور با کیفیت خورشید قرار بگیرید.
  • اگر قبل از طلوع خورشید بلند شدید ، سعی کنید روی یک لامپ با کیفیت سرمایه گذاری کنید که نور خورشید را شبیه سازی کند. این می تواند تأثیر مشابهی بر روی مغز شما بگذارد.
  • تصویری با عنوان کنترل خلق و خوی خود در حالی که خواب کم است مرحله 10

    5
    مقدار کمی کافئین مصرف کنید. مقادیر بالای کافئین ممکن است باعث شود بعداً خراب شوید. با این حال ، مصرف مقدار کمی کافئین در اوایل صبح می تواند به شما انرژی بیشتری برای روز آینده برساند.[4]

  • صبح یک فنجان قهوه یا چای بنوشید. این باعث می شود که با هوشیاری بیشتری به روز بروید. ورود به روز با احساس غرور می تواند سطح انرژی شما را برای بقیه روز تحت تأثیر قرار دهد.


  • لینک منبع

    برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.