چشم انداز USDCAD براساس دیدگاه صعودی به عنوان پیش بینی نرخ فید فدرال رتوریک فدرال رزرو

USDCAD، CADJPY، فدرال رزرو، پیش بینی نرخ و نقاط گفتگوی داده: چشم انداز بازار: USDCAD صعودی بالای 1.3500 USDCAD در حال بازگشت به “خط گردن” سابق الگوی سر و شانه شش هفته ای در 1.3500 پس از تثبیت طولانی مدت بالاتر از سطح حمایت در 38.2% فیب محدوده 2021-2022 است. به نظر می‌رسید که بانک

کد خبر : 284000
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۳:۰۱
چشم انداز USDCAD براساس دیدگاه صعودی به عنوان پیش بینی نرخ فید فدرال رتوریک فدرال رزرو


USDCAD، CADJPY، فدرال رزرو، پیش بینی نرخ و نقاط گفتگوی داده:

  • چشم انداز بازار: USDCAD صعودی بالای 1.3500
  • USDCAD در حال بازگشت به “خط گردن” سابق الگوی سر و شانه شش هفته ای در 1.3500 پس از تثبیت طولانی مدت بالاتر از سطح حمایت در 38.2% فیب محدوده 2021-2022 است.
  • به نظر می‌رسید که بانک مرکزی قصد دارد نرخ بهره را افزایش دهد، اما داده‌های روز سه‌شنبه کانادا ممکن است مقیاس را کاهش دهد.

توصیه شده توسط John Kicklighter

ایجاد اعتماد در معاملات

وقتی صحبت از نرخ ارز و اقتصاد به میان می آید، ارتباط بنیادی نزدیکی بین ایالات متحده و کانادا وجود دارد. با توجه به روابط تجاری قوی آنها، این دو کشور تمایل دارند در زمینه فعالیت های اقتصادی، سیاست های پولی و سلامت مالی، دوره های مشابهی داشته باشند. این بدان معنا نیست که این مسائل هیچ وزنی ندارند – در واقع، واقعیت کاملا برعکس است. تفاوت هایی که بین این دو ایجاد می شود از طریق تفاوت های ظریف آنها تقویت می شود. اخیراً، به نظر می‌رسد که جزئیات از تغییر پیش‌بینی‌های نرخ بهره ایالات متحده در جهت هدایت پس از CPI به دست آمده است. گزارش تورم دو هفته پیش به طور کلی به گرینبک رسید، اما پیگیری در کل ناهموار بود. برای USDCAD که در آن حرکت متوقف شد و جزر و مد تغییر کرد، اتفاقاً با تعدادی از سطوح فنی هماهنگ شد. پشتیبانی در ناحیه 1.3200 اتفاقاً با میانگین متحرک ساده 100 روزه و همچنین اصلاح فیبوناچی 38.2 درصدی محدوده معاملاتی گسترده 2021-2022 همزمان است. به همان اندازه که آن طبقه ممکن است از نظر فنی تأثیرگذار باشد، مقاومت به همان اندازه در بالا وجود دارد.

نمودار USDCAD با SMA های 20، 100 و 200 روزه (روزانه)

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

در حالی که شاید به اندازه حمایت 1.3200 نباشد، سربار فوری 1.3500 در USDCAD وزن خاص خود را دارد. ترکیبی از SMA کوچکتر (20 روزه) و فیبوناچی با برد کوتاهتر (از اوت تا اکتبر)، همچنین به طور اتفاقی حمایت “گردن” را به عنوان مقاومت جدید نشان می دهد. برای رفع هر یک از این دو مانع حرکت رو به جلو احتمالاً چیزی بیش از یک رانش کلی نیاز خواهد داشت. انگیزه بنیادی احتمالاً باید برای اصلاح صرف وارد عمل شود و اجبار بالقوه زیادی در قالب پیش‌بینی نرخ بهره نسبی وجود دارد. تنها در هفته گذشته، چشم انداز نرخ های آمریکا پس از انتشار CPI به طور قابل توجهی بهبود یافته است. احتمال افزایش 75 واحدی نرخ بهره در نشست 14 دسامبر تا 24 درصد افزایش یافته است، اما نرخ پایانی مورد انتظار از نظر بازار به 5.00 – 5.25 تا 5.25 – 5.50 درصد در اواسط سال 2023 تغییر کرده است (طبق معاملات آتی صندوق های فدرال) . می‌توانیم ببینیم که پیش‌بینی در بازدهی خزانه‌داری 2 ساله نیز انجام می‌شود. با مقایسه بدهی دولت ایالات متحده و کانادا در آن دوره، متوجه می‌شویم که بین تفاوت بازدهی و USDCAD تفاوت مشخصی وجود دارد. این انحرافات اتفاق می افتد، اما اصول اولیه تمایل دارند در طول زمان به عنوان یک لنگر عمل کنند.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 11% 13% 12%
هفتگی -16٪ 45% 9%

نمودار USDCAD با SMA های 20، 100 و 200 روزه (روزانه)

image2.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

بنابراین در اوایل هفته جدید، به نظر می رسد که سرعت USDCAD توسط دلار آمریکا دیکته می شود. این نباید تعجب آور باشد زیرا مدارک برای هر دو اقتصاد بسیار سبک بوده است. با این حال، در سمت ایالات متحده، ما هم شاخص فعالیت ملی ایالات متحده را از فدرال رزرو شیکاگو و هم برخی از نظرات برجسته فدرال رزرو را داشتیم. به طور خاص، پیشنهاد لورتا مستر جنگ‌طلب مبنی بر اینکه این گروه «هیچ‌جا» در مورد افزایش نرخ‌ها توقف نمی‌کند، به نظر می‌رسد که عدم تعادل را نشان می‌دهد. بانک مرکزی در روز سه‌شنبه صحبت‌های بیشتری را از سوی فدرال رزرو و BOC انجام می‌دهد و مستر به‌عنوان نماینده سابق و کارولین راجرز، معاون ارشد رئیس‌جمهور دومی، دوباره صحبت خواهند کرد. سپس داده های پیش رو وجود دارد. ایالات متحده دارای چند لیست پایین تر است، اما کانادا دارای بخش مهمی از خرده فروشی، فروش تولید و قیمت خانه های جدید است. این یک به روز رسانی اقتصادی معنادار است. البته، پیش‌بینی روز چهارشنبه PMI نوامبر – ایالات متحده به‌روزرسانی دریافت می‌کند اما کانادا نه – می‌تواند دوباره توازن قدرت را تغییر دهد.

ریسک رویداد کلان بحرانی برای USDCAD برای روز سه شنبه

image3.png

تقویم از DailyFX.com

CADJPY برای اتخاذ همان دستورالعمل‌های بنیادی، اما یک لحظه ارزش دلار را از تصویر حذف می‌کند، CADJPY یک تصویر فنی جالب را با دیدگاهی کاملاً متضاد از پتانسیل بازدهی نسبی دلار کانادا ایجاد می‌کند. شکست 106 یک نزول معنی‌دار نسبت به مومنتوم در 8 ماه گذشته پس از ثبت یک بالاترین سطح پایین‌تر بود، اما این جفت به سادگی سقوط نکرد. ریسک گریزی در اینجا نیز مانند اکثر تلاقی های ین، تأثیر زیادی دارد. اما بدون افت اطمینان کامل، اختلاف نرخ همچنان از شناوری حمایت می کند، همانطور که در مقایسه با دیفرانسیل بازدهی 2 ساله کانادا و ژاپن در زیر مشاهده می شود.

{{SENTIMENT|CADJPY}}

نمودار CADJPY همپوشانی با پراکندگی بازده 2 ساله کانادا-ژاپن با همبستگی 20 روزه 60 (روزانه)

image4.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.