چرا اجازه نمی‌دهید استقلال آرام باشد؟

[ad_1] امیررضا احمدی؛ از زمانی که دولت جدید روی کار آمد، روزی نیست که در فضای مجازی خبری از علی فتح‌الله زاده و دوستان تازه‌اش نباشد.ارتشی سایبری که هدفی مشخص دارند.هدفی به قیمت وارد کردن دوباره نفرات خودشان به باشگاه استقلال.افرادی مثل مهدی عبدیان، نامداری،لواسانی و توفیقی. افرادی که در ظاهر وضع مالی خوبی هم دارند و قرار

کد خبر : 100774
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۳:۰۱
چرا اجازه نمی‌دهید استقلال آرام باشد؟

[ad_1]

امیررضا احمدی؛ از زمانی که دولت جدید روی کار آمد، روزی نیست که در فضای مجازی خبری از علی فتح‌الله زاده و دوستان تازه‌اش نباشد.ارتشی سایبری که هدفی مشخص دارند.هدفی به قیمت وارد کردن دوباره نفرات خودشان به باشگاه استقلال.افرادی مثل مهدی عبدیان، نامداری،لواسانی و توفیقی. افرادی که در ظاهر وضع مالی خوبی هم دارند و قرار است کمک حال استقلال باشند اما…
همین امروز بود که خیلی از کانال های تلگرامی از بازگشت این افراد به استقلال نوشتند. اتفاقی که شاید تعدادی از هواداران آبی پوش را خوشحال کند اما شکی وجود ندارد که خیلی ها را هم نگران خواهد کرد. تیمی که شایعه شده قرار است بیایند امتحان خودشان را پس داده اند. این در حالی است که فتح‌الله زاده تا همین چند وقت پیش ظاهرا رابطه خوبی با پندار توفیقی نداشت و زمانی که او معاون افتخاری، مدیر وقت استقلال بود، روزی نبود در رسانه‌اش از خجالت او در نیاید اما حالا که توفیقی دوست عبدیان است و شاید شریک تجاری اش، اختلاف ها در ظاهر فراموش شده! چرا که اتحاد با این نفرات ممکن است ورود به باشگاه استقلال را نزدیک تر کند!

علی نامداری دیگر نفری است که این روزها اسم‌اش زیاد شنیده می‌شود. فردی که یک شب هواداران استقلال خوابیدند و صبح بیدار شدند و دیدند در باشگاه است! آن هم به بهانه بازگرداندن استراماچونی و البته دادن پاداش به بازیکنان!خبرهای این حاتم بخشی ها البته در فضای مجازی و رسانه های مختلف موجود است.

هر چند که آبی‌ها در آن زمان هیچ‌گاه نتوانستند با مربی ایتالیایی به توافقی برسند اما نامداری با پایان دادن به وعده‌ وعیدها توانست با هزینه‌هایی که در دوران احمد سعادتمند کرده بود در این تیم رفت و آمد داشته باشد تا جایی که او را به عنوان مشاور هیأت مدیره ‌معرفی‌ کردند.
البته نامداری تلاش بسیاری کرد تا بتواند یک پست رسمی‌تر بگیرد پستی که بدون تعارف نامداری برای آن کوچک بود. دیری نگذشت که سلطانی فر نامداری و دوستان حاضر در هیأت مدیره را کنار گذاشت تا این شایعه به وجود بیاید که آنها به دنبال جایگاه مدیرعاملی در استقلال بوده اند.

با این حال نامداری پس از رفتنش هنوز نا امید نشده و هر از گاهی مصاحبه هایی درخصوص وعده‌هایش انجام می دهد.مثل این گفت و گو که:«من حاضرم صد برابر مدیران فعلی خرج تیم کنم.»

 این حرف را کسی می زند که هرگز در دوران مدیریت مددی به غیر از پاداش‌هایی که باعث می‌شد همچنان در کنار تیم نگه‌اش دارند، هزینه‌ای نکرده است. حتی ۱۴ میلیارد تومانی که قول پرداختش را داده بود و کنار مدیرعامل عکس هم انداخت را ظاهرا پرداخت نکرده است. اگر این اتفاق افتاده سندش را رو کند تا در همین رسانه منتشر شود.

نفر بعدی پندار توفیقی است. فردی که هواداران استقلال او را به خوبی می‌شناسند. معاونی که از صنعت نفت و با امدادهای غیبی به باشگاه استقلال راه پیدا کرد و هیچ‌وقت هم کسی نفهمید الگوی قرارداد بستن او به چه صورت بوده است. کمتر کسی است که این جمله او را فراموش کرده باشد؛ توفیقی پس از کنار گذاشته شدن از استقلال در جواب خبرنگاری که با او تماس گرفت، گفت:« از من فقط در مورد نفت سؤال کن.» پس از این اتفاق، معاون دوره افتخاری در آن سال محو شد و دیگر خبری از او به گوش نرسید تا اینکه وسوسه مدیریت در استقلال ظاهرا یک بار دیگر دامن او را گرفته است. از حضور در رسانه های مختلف، لایوهای اینستاگرامی، حضور در برنامه های تلویزیونی و …می شد به راحتی حدس زد که خبری در راه است.می گویند توفیقی شریک تجاری عبدیان است و این دو در تلاش هستند تا در کنار هم در استقلال حضور داشته باشند.

نکته جالب اینکه مهدی عبدیان هم یک فرد غیرورزشی است که به واسطه کمک چند میلیاردی به استقلال اضافه شد. کمک‌های عبدیان نسبت به اسماعیلی خلیل زاده، رئیس سابق هیأت مدیره هم کمتر بود اما او کارش را از همان اول خوب بلد بود.چرا باید یک فردی که کسی او را نمی شناسد در رسانه های مخصوص در هر روز مصاحبه کند؟ چرا باید هر روز از این بنویسند که عبدیان فلان کار را کرد و عبدیان فلان هزینه را انجام داد؟ یک جستجوی ساده در فضای مجازی به خوبی نشان می دهد که آمار دقیقا چه چیزی می گوید.

اما وحید لواسانی، شخصی که این روزها زیاد وعده و وعید می‌دهد؛ سرو کله‌ او هم به یکباره در فضای مجازی پیدا شد. لواسانی هم ظاهرا برای خودش یکی دو دوست رسانه ای پیدا کرده و آن طور که از شواهد پیداست هر روز دارد خودش را مطرح می کند تا شاید بتواند راهی به باشگاه محبوب آبی ها پیدا کند.اگر نه چه دلیلی دارد فردی که کسی او را نمی شناسد این همه در رسانه ها باشد؟

آقایان؛هوادار استقلال شاید ببخشد اما فراموش نخواهد کرد. آنها یادشان نرفته همه اختلاف ها، زمانی که در باشگاه حضور داشتید. همه مصاحبه ها برای کنار گذاشتن مدیرعامل و همه حاشیه هایی که به وجود آوردید. اصلا دوستان؛شما که شایعه شده قرار است امسال در تیم “هوادار”مدیریت کنید بهتر است یک سال این باشگاه را مدیریت کنید تا عیار واقعی تان مشخص شود. دیگر همه خوب می دانند که فقط پول نمی تواند در موفقیت یک باشگاه نقش داشته باشد و اگر یک مدیر کاربلد در راس آن نباشد بدون شک راه به بی راهه تبدیل خواهد شد.

دوستان؛ تا جایی که ما می دانیم مدیریت شما و تکیه زدن بر صندلی استقلال فقط یک نمایش است که در فضای مجازی به راه افتاده است. اگر واقعا طرفدار استقلال هستید چرا اجازه نمی دهید این تیم رنگ آرامش را به خودش ببیند؟ اجازه بدهید وزیر جدید تصمیم خودش را بگیرد. چه خوب که حمید سجادی یک فرد ورزشی است و حسابی با فضای مجازی و بازی های رسانه ای آشنا است. شاید اگر یک فرد سیاسی وزیر بود چشمانش را می بست و از این می گفت که نجات دهندگان استقلال آمده اند و بهتر از آنها وجود ندارد اما سجادی همان طور که شب گذشته در تلویزیون هم به آن اشاره کرد نمی خواهد تغییرات زیادی در تیم بدهد و شاید به جای داریوش دلفانی و یک صندلی خالی دیگر در هیات مدیره دو عضو جدید را به ترکیب تیم اضافه کند که اصلا معلوم نیست چه کسانی هستند؟ اگر بنا به کاندیدا شدن است که هیچ اشکالی ندارد، ما هم این ادعا را داریم و می توانیم با عضویت در هیات مدیره همان کاری را بکنیم که پیش از این اعضای هیات مدیره برای استقلال کرده اند، یعنی “هیچ کار!”

251 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.