پیشنهاد به دولت برای تعطیلی دو روزه تهران

خبرگزاری تسنیم: استاندار تهران از پیشنهاد جلسه کارگروه کمیته آلودگی هوا مبنی بر دوز تعطیلی تهران خبر داد و گفت: بر اساس این پیشنهاد تمام ادارات دولتی و بخش خصوصی دو روز تعطیل خواهند بود که البته این پیشنهاد به معاون اول رئیس جمهور داده خواهد شد.  انوشیروان محسنی بندپی اظهار کرد: تمام اقدامات برای

کد خبر : 148
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰:۴۹
پیشنهاد به دولت برای تعطیلی دو روزه تهران


خبرگزاری تسنیم: استاندار تهران از پیشنهاد جلسه کارگروه کمیته آلودگی هوا مبنی بر دوز تعطیلی تهران خبر داد و گفت: بر اساس این پیشنهاد تمام ادارات دولتی و بخش خصوصی دو روز تعطیل خواهند بود که البته این پیشنهاد به معاون اول رئیس جمهور داده خواهد شد.

 انوشیروان محسنی بندپی اظهار کرد: تمام اقدامات برای کاهش عوامل خطر در این دو هفته انجام گرفته است. عدم استفاده از سوخت مازوت در همه صنایع نیروگاه‌های استان ابلاغ و این موضوع به اجرا در آمده است.

وی افزود: گزارش‌های بازرسی میدانی محیط زیست استان نیز بر این مسئله تاکید شده است که تمام نیروگاه‌ها و صنایع مشغول فعالیت در استان تهران از گاز و یا سوخت مایع گازوئیل استفاده می‌کنند. پلیس راهور نیز از تردد خودروهای دودزا و حمل بار در سطح شهر تهران جلوگیری کرد و همچنین خودروهای فاقد معاینه فنی نیز متوقف شدند.

بندپی گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد استانی کمیته اضطرار فعالیت‌های عمرانی تا اطلاع ثانوی متوقف است و فعالیت‌هایی که ذرات معلق در هوا را منتشر بکند نیز بر اساس این مصوبه متوقف می‌شود. شرکت گاز استان هم نظارت مستمر بر دستگاه‌های اداری و نحوه سوخت‌رسانی در روزهای سرد و تنظیم سیستم گرمایشی با استانداردهای لازم انجام شود. متأسفانه چون ما در این مدت هیچ پدیده جوی ناپایداری نداشته‌ایم که نسبت به انتقال آلاینده ها اثربخشی داشته باشد انباشت آلاینده ها را در شرایط جوی را داشته ایم.

وی افزود: سازمان هواشناسی اعلام کرده که در طی چند روز آینده در سطح استان باد آنچنانی نخواهد وزید. ‌در شرایط آلودگی هوا که بیش از 48 ساعت شده است توسط هیئت وزیران مصوب شده است که در این شرایط نسبت به اتخاذ تدابیر سخت‌تری اندیشیده شود.

استاندار تهران گفت: باید تصمیمات نسبت به کاهش عوامل خطر باشد و پیشنهاد این جلسه به هیئت وزیران انعکاس داده خواهد شد تا تصمیمی اتخاذ شود. پیشنهاد ما در این جلسه بر کاهش عوامل خطر و نظارت بر اجرای آن است تا تصمیمات جدیدی اتخاذ شد. علاوه بر محدودیت های قبلی، برای حفظ جامعه، قوانین و مقررات و ضوابط پیشنهاد جمع بندی جلسه دو روز تعطیلی برای همه دستگاه های اداری فعالیت های عمرانی و بخش های خصوصی را اعلام کنیم.



Source link

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.