پژو ۳۰۸ برای مدل ۲۰۲۱ فیس‌لیفت شد

برترین‌ها: با وجود اینکه پژو در حال توسعه نسل جدید ۳۰۸ بوده و قصد دارد آن را در نیمه اول سال آینده میلادی معرفی کند، ولی این برند فرانسوی اکنون نسل فعلی ۳۰۸ را برای عرضه به بازار اروپا به روزرسانی کرده و چندین تغییر در این خودرو اعمال کرده است. تغییرات ظاهری و کابین

کد خبر : 551
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
پژو ۳۰۸ برای مدل ۲۰۲۱ فیس‌لیفت شد


برترین‌ها: با وجود اینکه پژو در حال توسعه نسل جدید ۳۰۸ بوده و قصد دارد آن را در نیمه اول سال آینده میلادی معرفی کند، ولی این برند فرانسوی اکنون نسل فعلی ۳۰۸ را برای عرضه به بازار اروپا به روزرسانی کرده و چندین تغییر در این خودرو اعمال کرده است.

پژو ۳۰۸ برای مدل ۲۰۲۱ فیس لیفت شد

تغییرات ظاهری و کابین پژو ۳۰۸ فیس‌لیفت

پژو ۳۰۸ در دو استایل هاچبک و استیشن قابل سفارش است و برای‌ نسخه فیس لیفت شده رنگ آبی ورتیگو جدید برای بدنه به همراه رینگ‌های آپشنال ۱۶ اینچی Zircon قابل سفارش است. تریم ظاهری Black Pack نیز همچنان در نسخه GT پریمیوم قابل سفارش بوده که در این مدل بیشتر قطعات کرومی بدنه حذف شده و به جای آن‌ها المان‌های مشکی براق نصب می‌شود. همچنین این مدل به صورت استاندارد به رینگ ۱۸ اینچی مشکی رنگ مجهز شده است.

پژو ۳۰۸ برای مدل ۲۰۲۱ فیس لیفت شد


نمای عقب پژو ۳۰۸ فیس‌لیفت

پژو برای اینکه تجهیزات ۳۰۸ را به رقبا نزدیک کند، در پشت فرمان آن یک نمایشگر ۱۰ اینچی دیجیتالی به جای نشانگر‌های آنالوگ نصب کرده است. همچنین یک نمایشگر ۹.۷ اینچی با کیفیت نیز برای سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی با درگاه اپل کار پلی و اندروید اتو با قابلیت نمایش اطلاعات تلفن همراه در میان داشبورد این خودرو نصب شده است. نسخه Allure پژو ۳۰۸ که تریم میانی این خودرو بوده و بین دو نسخه پایه و GT قرار می‌گیرد، به رهیاب سه بعدی و هشدار ترافیکی Tom Tom و تشخیص فرامین صوتی مجهز شده است.

پژو ۳۰۸ برای مدل ۲۰۲۱ فیس لیفت شد


قیمت نسخه‌های مختلف پژو ۳۰۸ فیس‌لیفت

برچسب قیمت نسخه پایه اکتیو پریمیوم پژو ۳۰۸ فیس لیفت ۲۸ هزار دلار اعلام شده که ۲۶۲۵ دلار نسبت به نسل جدید فولکس واگن گلف ارزان‌تر بوده و به صورت استاندارد به رینگ آلیاژی ۱۶ اینچی، سنسور پارک عقب و نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان مجهز شده است. نسخه میانی Allure قیمتی معادل ۳۰ هزار دلار داشته که دارای دوربین دید ۱۸۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی و ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای است.

نسخه GT هم دارای برچسب قیمت ۳۵ هزار و ۱۰۰ دلار بوده که دارای رینگ‌های ۱۷ اینچی، پکیج اسپرت راننده، تودوزی چرم و پارچه‌ای صندلی‌ها با دوخت قرمز رنگ است. نسخه GT پریمیوم هم دارای تودوزی جیر آلکانتارا و چرم مصنوعی با دوخت قرمز رنگ، مانیتورینگ نقاط کور، رینگ ۱۸ اینچی و سیستم کمکی پارک بوده که قیمتی معادل ۳۶ هزار و ۱۰۰ دلار دارد.

پژو ۳۰۸ برای مدل ۲۰۲۱ فیس لیفت شد

گران قیمت‌ترین مدل ۳۰۸ نیز تریم GTi بوده که قیمتی معادل ۴۲ هزار و ۱۸۴ دلار دشته و به رینگ‌های ۱۹ اینچی، استایل ظاهری و کابینی اسپرت‌تر نسبت به سایر مدل ها، سیستم ترمز ارتقا یافته، تعلیق اسپرت با ارتفاع کمتر، صندلی‌های اسپرت دارای ماساژور، تودوزی چرمی و جیر آلکانتارا با دوخت قرمز و غربیلک فرمان چرم دوزی شده سوراخ دار است.


مشخصات فنی پژو ۳۰۸ فیس‌لیفت

ضعیف‌ترین پیشرانه قابل نصب روی ۳۰۸ فیس لیفت یک نمونه ۱.۲ لیتری بنزینی بوده که بسته به مدل قادر به تولید ۱۱۰ یا ۱۳۰ اسب بخار قدرت بوده که در نسخه ضعیف‌تر با یک گیربکس دستی شش سرعته و در نسخه قدرتمندتر به صورت آپشنال با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته کوپل شده است.

پژو ۳۰۸ برای مدل ۲۰۲۱ فیس لیفت شد

یک پیشرانه ۱.۵ لیتری دیزلی با قدرت ۱۳۰ اسب بخار نیز با هر دو گیربکس دستی و اتوماتیک برای این خودرو قابل سفارش است. نسخه GTi پژو ۳۰۸ به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو مجهز شده که قادر به تولید ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور است. این نسخه قادر است طی ۶ ثانیه از حالت سکون به مرز ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست یابد.



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.