پژو ۳۰۰۸ فیس‌لیفت با بروزرسانی جدید معرفی شد

خودرونویس: رقابت در سگمنت کراس اوور‌های کامپکت در اروپا بسیار تنگاتنگ و نزدیک بوده و هر بندی قصد سهم خواهی بیشتری از این سگمنت پر طرفدار را دارد. کمپانی پژو هم در سگمنت کراس اوور‌های کامپکت و مینی، محصولات بسیار جذابی را راهی بازار کرده است. کراس اوور پژو ۳۰۰۸ یکی از نمونه‌های موفق این

کد خبر : 996
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
پژو ۳۰۰۸ فیس‌لیفت با بروزرسانی جدید معرفی شد


خودرونویس: رقابت در سگمنت کراس اوور‌های کامپکت در اروپا بسیار تنگاتنگ و نزدیک بوده و هر بندی قصد سهم خواهی بیشتری از این سگمنت پر طرفدار را دارد. کمپانی پژو هم در سگمنت کراس اوور‌های کامپکت و مینی، محصولات بسیار جذابی را راهی بازار کرده است. کراس اوور پژو ۳۰۰۸ یکی از نمونه‌های موفق این سگمنت در اروپا بوده که هم اکنون نسل دوم آن در حال عرضه به بازار جهانی است و به واسطه طراحی زیبا و استایل جذاب، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

پژو ۳۰۰۸ فیس لیفت معرفی شد

پژو ۳۰۰۸ در سال ۲۰۱۷ جایزه خودروی سال اروپا را کسب کرد؛ ولی پژو برای اینکه جذابیت این کراس اوور کامپکت را برای مشتری حفظ کند این خودرو را دستخوش یک فیس لیفت میان دوره‌ای قرار داده و آن را وارد فاز جدیدی کرده است.


استایل ظاهری

تغییرات اعمال شده در ظاهر ۳۰۰۸ فیس لیفت، این کراس اوور کامپکت را مشابه سایر محصولات جدید پژو کرده است. پژو با الهام از دندان نیش گربه، چراغ‌های جلوی جدیدی برای ۳۰۰۸ طراحی کرده که LED‌های روشنایی در روز آن به صورت تقریبا عمودی تا میان سپر جلو امتداد یافته اند. پیشتر مشابه این طراحی چراغ جلو را در خودرو‌هایی همچون ۲۰۸ هاچ بک جدید، ۵۰۸ فست بک و همچنین پژو ۲۰۰۸ جدید دیده بودیم.

پژو ۳۰۰۸ فیس لیفت معرفی شد

یکی دیگر از تغییرات بارز طراحی ۳۰۰۸ فیس لیفت نصب یک جلوپنجره به مراتب بزرگتر و بدون قاب است که تا قسمت زیرین چراغ‌های تغییر شکل یافته جلو امتداد یافته است. همچنین علاوه بر نصب لوگوی پژو در میان جلو پنجره، نشان ۳۰۰۸ روی لبه کاپوت نیز نصب شده که این سیاستی مشابه محصولات کلاسیک پژو مانند ۲۰۴ و ۵۰۴ بوده که چندین دهه از عرضه آن‌ها می‌گذرد.

پژو ۳۰۰۸ فیس لیفت معرفی شد


کابین

پژو کابین ۳۰۰۸ فیس لیفت را نیز تا حد زیادی به روزرسانی کرده است. این خودرو حال دارای یک نمایشگر ۱۰ اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی i-Cockpit به جای نمونه هشت اینچی قدیمی است. همچنین در پشت فرمان نیز یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دیجیتالی با قابلیت شخصی سازی برای نشان دادن اطلاعات خودرو به راننده نصب شده است. همین دو اقدام موجب شده که داشبورد ۳۰۰۸ استایلی مدرن و به روز داشته باشد.

پژو ۳۰۰۸ فیس لیفت معرفی شد

نسخه‌های مجهز به گیربکس اتوماتیک پژو ۳۰۰۸ به صورت استاندارد دارای یک کلید برای انتخاب مد رانندگی بین نرمال، اسپرت و بهینه هستند. پژو ۳۰۰۸ هیبرید هم به راننده این امکان را می‌دهد بین حالت الکتریکی، هیبرید، اسپرت و ۴WD یکی را انتخاب کند.

پژو ۳۰۰۸ فیس لیفت معرفی شد


مشخصات فنی

پیشرانه‌های زیادی برای نصب روی ۳۰۰۸ وجود دارند. یکی از آن‌ها یک موتور ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربوشارژ با ۱۳۰ اسب بخار قدرت بوده که نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس شش سرعته دستی یا هشت سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. پیشرانه قدرتمندتر این خودرو یک نمونه ۱.۶ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر است که قادر به تولید ۱۸۰ اسب بخار قدرت بوده و این نیرو توسط یک گیربکس هشت سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

پژو ۳۰۰۸ فیس لیفت معرفی شد

نسخه دیزلی پژو ۳۰۰۸ فیس لیفت هم به یک موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که قادر به تولید ۱۳۰ اسب بخار قدرت بوده که برای انتقال قدرت آن گیربکس دستی و اتوماتیک بسته به سفارش مشتری در نظر گرفته شده است.


توسعه دو مدل هیبریدی برای پژو ۳۰۰۸

دو مدل هیبریدی برای ۳۰۰۸ هم توسعه داده شده که نسخه ضعیف‌تر دارای سیستم انتقال قدرت جلومحرک بوده که از یک پیشرانه درونسوز ۱۸۰ اسب بخاری و یک موتور الکتریکی ۱۱۰ اسب بخاری و یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بهره می‌برد. این سیستم هیبریدی روی هم رفته بیشینه قدرت ۲۲۵ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر را تولید می‌کند. پژو ۳۰۰۸ هیبریدی قادر است طی ۸.۷ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

پژو ۳۰۰۸ فیس لیفت معرفی شد

قدرتمندترین مدل هیبریدی ۳۰۰۸ هم از یک موتور بنزینی ۲۰۰ اسب بخاری، یک موتور الکتریکی ۱۱۰ اسب بخاری در اکسل جلو و یک موتور الکتریکی ۱۱۲ اسب بخاری در اکسل عقب بهره می‌برد. این مدل تنها به صورت تمام چرخ محرک قابل سفارش بوده و نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس هشت سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این سیستم هیبریدی روی هم رفته بیشینه قدرت ۳۰۰ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۵۲۰ نیوتن متر را تولید می‌کند. این نسخه هیبریدی پژو ۳۰۰۸ قادر است طی ۵.۹ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یافته و بیشینه سرعت آن نیز ۲۳۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

هر دو مدل هیبریدی ۳۰۰۸، از یک پک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۱۳.۲ کیلووات ساعت بهره می‌برند. این پک باتری ۳۰۰۸ را قادر ساخته تا مسافت ۵۶ کیلومتر را در مدل جلو محرک و ۵۹ کیلومتر در مدل تمام چرخ محرک به صورت تمام الکتریکی طی کند.

پژو قصد دارد فروش ۳۰۰۸ فیس لیفت ۲۰۲۱ را تا پیش از پایان سال جاری در اروپا آغاز کند.



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.