پژو یک شبه ۲۰ میلیون تومان گران شد/ آخرین قیمت تیبا، دنا، رانا و ساینا

[ad_1] به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از تداوم افزایش قیمت‌ها است، به طوری که در بین خودروهای پژو موجود در بازار مدل ۱۵۱ پلاس سال ۱۴۰۰ آن از ۱۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۹۷ میلیون تومان سیده‌است. در بین خودروهای پژو نیز این افزایش قیمت‌ها

کد خبر : 283952
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 نوامبر 2022 - 0:12
پژو یک شبه ۲۰ میلیون تومان گران شد/ آخرین قیمت تیبا، دنا، رانا و ساینا

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از تداوم افزایش قیمت‌ها است، به طوری که در بین خودروهای پژو موجود در بازار مدل ۱۵۱ پلاس سال ۱۴۰۰ آن از ۱۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۹۷ میلیون تومان سیده‌است.

در بین خودروهای پژو نیز این افزایش قیمت‌ها مشهود است؛ پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۸ این خودرو نیز در این مدت ۲۰ میلیون تومان گران شد و یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان قیمت خورد.

سایر خودروهای پژو نیز در این مدت گران شدند؛ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۳۱۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۱۷ میلیون تومان رسیده‌است.

پژو ۲۰۷ نیز در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت‌ها را تجربه کرد به طوری که مدل ۱۴۰۰ این خودرو از ۴۴۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۴۳ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۴۲۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۲۵ میلیون تومان رسیده‌است.

قیمت پژو پارس XU۷ مدل ۱۴۰۰ نیز از ۳۲۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز ۳۲۵ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای تیبا نیز از موج افزایش قیمت‌ها در ۲۴ ساعت گذشته در امان نبودند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۰۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۱۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شد و ۲۱۸ میلیون تومان قیمت خورد و تیبا صندوقدار مدل ۱۳۹۹ نیز از ۱۹۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۹۳ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای دنا نیز در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کردند، دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۴۲۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۳۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۴۱۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

دنا توربو پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز ۵۸۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای رانا نیز در این مدت گران شدند به طوری که رانا پلاس دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۳۲۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۳۰ میلیون تومان رسیده‌است.

۲۲۳۲۲۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.