پس از تاخیر شرکت در پرواز بعدی فضایی ، قیمت سهام ویرجین گلکسی کاهش می یابد

سهام شرکت Virgin Galactic در جلسه معاملاتی روز دوشنبه پس از تأخیر اولین پرواز تجاری تجاری فضایی به دلیل برخی نقص های م componentلفه ، 2 درصد کاهش یافت. Virgin Galactic پرواز بعدی خود در فضا را به تأخیر انداخت ویرجین کهکشان به دلیل برخی دلایل فنی از تاخیر پرواز فضایی بعدی خود خبر داد.

کد خبر : 103907
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
پس از تاخیر شرکت در پرواز بعدی فضایی ، قیمت سهام ویرجین گلکسی کاهش می یابد


سهام شرکت Virgin Galactic در جلسه معاملاتی روز دوشنبه پس از تأخیر اولین پرواز تجاری تجاری فضایی به دلیل برخی نقص های م componentلفه ، 2 درصد کاهش یافت.

Virgin Galactic پرواز بعدی خود در فضا را به تأخیر انداخت

ویرجین کهکشان به دلیل برخی دلایل فنی از تاخیر پرواز فضایی بعدی خود خبر داد. به گفته این شرکت ، پرواز بعدی زیرزمینی SpaceShipTwo به دلیل بررسی مهندسین در مورد یک مشکل احتمالی به تعویق افتاده است.

این شرکت گفت که یک تامین کننده شخص ثالث ناشناس آن را از نقص احتمالی تولید در جزء سیستم کنترل پرواز مطلع کرده است. شرکت پروازهای فضایی افزود که در حال حاضر بازرسی هایی را با فروشنده انجام می دهد تا مشخص شود آیا قطعه مشکوک نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

با توجه به بازرسی های در حال انجام ، Virgin Galactic اعلام کرده است که ماموریت بعدی SpaceShipTwo خود را تا اواسط اکتبر تغییر داده است. قرار بود این شرکت ماموریت بعدی SpaceShipTwo را تا پایان این ماه یا اوایل اکتبر به فضا پرتاب کند. با این حال ، این سفر حداقل دو هفته به تعویق افتاده است.

ویرجین گالاکتیک اشاره کرد که موضوع مشکوک مربوط به حادثه مربوط به پرواز قبلی SpaceShipTwo در 11 ژوئیه نیست. FAA قبلاً اشاره کرده بود که تا زمانی که تحقیقات در مورد یک حادثه را به پایان نرساند اجازه نمی دهد پرواز SpaceShipTwo دوباره انجام شود. اوایل امسال در این حادثه ، خودرو در حین بازگشت به باند در Spaceport America در نیومکزیکو ، خارج از حریم هوایی تعیین شده خود پرواز کرد.

کاهش 2 درصدی قیمت سهام ویرجین گلکسی

سهام شرکت Virgin Galactic طی چند ساعت گذشته 2 درصد کاهش یافته است. تاخیر پرواز فضایی بعدی آن دلیل اصلی این است که قیمت سهام این شرکت در جلسه پیش از معاملات روز دوشنبه اندکی افزایش یافته است.

نمودار سهام SPCE. منبع: FXEMPIRE

با افتتاح بازار سهام ایالات متحده در چند ساعت آینده ، SPCE می تواند کاهش بیشتری را تجربه کند. در زمان نگارش این مقاله ، SPCE در هر سهم 25.16 دلار معامله می شود. از سال گذشته ، عملکرد سهام این شرکت تقریباً ثابت بوده است. SPCE در ابتدای سال 23.23 دلار معامله می شد و در حال حاضر با 25.16 دلار معامله می شود که در 9 ماه گذشته کمتر از 1 درصد رشد داشته است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.