پدیده نگران کننده برای رژیم صهیونیستی در فرانسه

به نقل از خبرگزاری سما، سفارت رژیم صهیونیستی در پاریس در پیامی به وزارت خارجه این رژیم نسبت به تغییر نگرش شخصیت های فرانسوی حامی رژیم صهیونیستی هشدار داد. در این بیانیه آمده است که این شخصیت ها حامی رژیم صهیونیستی بوده اند اما در پی حملات شهرک نشینان به فلسطینی ها و لایحه کابینه

کد خبر : 333604
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۴۴
پدیده نگران کننده برای رژیم صهیونیستی در فرانسه



به نقل از خبرگزاری سما، سفارت رژیم صهیونیستی در پاریس در پیامی به وزارت خارجه این رژیم نسبت به تغییر نگرش شخصیت های فرانسوی حامی رژیم صهیونیستی هشدار داد.

در این بیانیه آمده است که این شخصیت ها حامی رژیم صهیونیستی بوده اند اما در پی حملات شهرک نشینان به فلسطینی ها و لایحه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تضعیف دستگاه قضایی به منتقد این رژیم تبدیل شده اند و این یک «پدیده نگران کننده» است.

در این بیانیه که توسط سیمون ساروسی سخنگوی سفارت رژیم صهیونیستی در پاریس به وزارت خارجه ارسال شده، آمده است: در هفته های گذشته شاهد پدیده نگران کننده ای بودیم و خبرنگاران، اصحاب رسانه و ‌تحلیلگران تاثیرگذار فرانسوی که به حمایت از اسرائیل مشهورند، برای اولین بار انتقادات جدی علیه تل آویو مطرح می کنند.

در این پیام آمده است که بیشتر انتقادات درخصوص «کودتا علیه نظام قضایی و خشونت شهرک نشینان در کرانه باختری» است.

سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی لایحه اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی این رژیم و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می دانند و معتقدند که اقدامات کابینه وی، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق می دهد.

مخالفان نتانیاهو هر روز بیشتر می شوند و این روند تقریبا تمام اقشار صهیونیستها را دربر گرفته است؛ به حدی که با ورود دستگاه‌های اطلاعاتی مهم این رژیم به صف مخالفان این لایحه که از آن به عنوان «کودتای بی بی» (لقب نتانیاهو) نام برده می شود، شرایط برای ادامه کار او و کابینه افراطی اش بسیار دشوارتر از گذشته شده و به اعتقاد کارشناسان و تحلیل گران مسایل منطقه، کابینه نتانیاهو به زودی فرو می پاشد.

سرزمین های اشغالی در هفته های اخیر شاهد اعتراضات صهیونیست‌ها علیه لایحه اصلاحات قضایی بوده و آنان معترضان خواستار توقف روند تصویب این قانون هستند.

در لایحه اصلاحات قضایی» که ائتلاف مخالفان در سرزمین های اشغالی از آن “کودتا” تعبیر می کنند، از اختیارات دستگاه قضایی این رژیم کاسته و در مقابل قدرت و جایگاه قوه مجریه و مقننه در این رژیم تقویت خواهد شد.

در این لایحه همچنین، اختیارات مشاور قضایی کابینه رژیم صهیونیستی و اختیارات مشاوران قضایی دیگر وزارتخانه‌های این رژیم گرفته خواهد شد و وزیر این امکان را خواهد داشت تا هر مشاور قضایی را که بخواهد در دفتر خود برکنار یا منصوب کند.

310310



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.