وزارت دفاع ملی و نیروهای مسلح کانادا به‌روزرسانی‌هایی را درباره تلاش‌های تغییر فرهنگ و اصلاح نظام عدالت نظامی ارائه می‌کنند

31 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دفاع ملی در 30 مارس 2022، معاون رئیس ستاد دفاع، سپهبد فرانسیس آلن، و سرپرست قاضی وکیل کل، سرهنگ رابین هولمن، به روز رسانی در مورد تلاش های اصلاح عدالت نظامی در حال انجام در وزارت دفاع ملی (DND) و ارتش کانادا ارائه کردند. نیروها (CAF). این

کد خبر : 186171
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۱۱
وزارت دفاع ملی و نیروهای مسلح کانادا به‌روزرسانی‌هایی را درباره تلاش‌های تغییر فرهنگ و اصلاح نظام عدالت نظامی ارائه می‌کنند


31 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دفاع ملی

در 30 مارس 2022، معاون رئیس ستاد دفاع، سپهبد فرانسیس آلن، و سرپرست قاضی وکیل کل، سرهنگ رابین هولمن، به روز رسانی در مورد تلاش های اصلاح عدالت نظامی در حال انجام در وزارت دفاع ملی (DND) و ارتش کانادا ارائه کردند. نیروها (CAF).

این بر اساس جلسه توجیهی تغییر فرهنگ است که رئیس، رفتار و فرهنگ حرفه ای (CPCC)، سپهبد جنی کاریگنان، و سرپرست رئیس پرسنل نظامی (CMP)، سرلشکر لیز بورگون در هفته گذشته ارائه کردند، و حمایت هایی که از بازماندگان در جلسه توجیهی ارائه کردند. که در دسامبر توسط سپهبد ارائه شد. کاریگنان و دکتر دنیس پرستون، مدیر اجرایی مرکز پاسخگویی به تخلفات جنسی.

این جلسات توجیهی در راستای تعهد مداوم دولت به ارائه به روز رسانی منظم به کانادایی ها در مورد تلاش های در حال انجام برای رسیدگی به رفتار و تغییر فرهنگ است. ردیاب وب Pathways to Progress به تشریح تلاش‌های کلیدی برنامه‌ریزی شده یا در حال انجام در آینده نزدیک برای تأثیرگذاری بر رفتار و تغییر فرهنگ می‌پردازد.

در طی به‌روزرسانی، DND و CAF تأیید کردند که تأییدیه‌های لازم برای شروع اجرای اجرای اجزای حیاتی لایحه C-77، که به عنوان حقوق قربانیان و اجرای خلاصه شنوایی شناخته می‌شوند، در هفته گذشته دریافت شدند. مراحل اجرا برای 20 ژوئن 2022 تشریح شد. مقررات و سیاست‌های تدوین‌شده برای حمایت از اجرا و عملیاتی‌سازی اعلامیه حقوق قربانیان به‌شدت از طریق مشاوره‌های بسیاری که با اعضای It’s Not Just 20K (که قبلاً با نام It’s Not 700 شناخته می‌شد)، اداره قربانیان جنایات انتاریو، به‌شدت مورد توجه قرار گرفت. و اعضای فعلی و سابق تیم دفاع.

همچنین بر پایه کمیته اجرای بررسی های جامع خارجی (ECRIC) برای هماهنگی و نظارت موثر بر کارهای پیچیده مورد نیاز برای اجرای بسیاری از توصیه های متنوع و اغلب همپوشانی دریافت شده از بررسی ها، مطالعات و گزارش های مستقل تاکید شد.

سرهنگ هولمن به روز رسانی در مورد کارهای در حال انجام برای اجرای توصیه های موقت ارائه شده در اکتبر 2021 توسط قاضی سابق لوئیز آربور ارائه کرد. گزارش نهایی بررسی مستقل به رهبری مادام آربور در بهار امسال انتظار می رود. سرهنگ هولمن همچنین بر روی تعدادی از ابتکارات دیگر در حال پیشرفت برای حمایت از اصلاحات عدالت نظامی تاکید کرد.

در به روز رسانی هفته گذشته، سپهبد. Carignan به نتیجه گیری از مشاوره رفتار و فرهنگ، که شامل 279 جلسه، در مجموع بیش از 435 ساعت، و نزدیک به 9000 شرکت کننده بود، تاکید کرد. این مشاوره ها به تعریف فرهنگ مورد نیاز به عنوان یک محل کار سالم و محترمانه کمک کرده است که در آن با همه با کرامت و احترام رفتار می شود. سپهبد Carignan همچنین تأیید کرد که در ماه های آینده گزارشی در مورد آنچه در طول فرآیند مشاوره شنیده شد به اشتراک گذاشته خواهد شد و در چگونگی توسعه استراتژی تغییر فرهنگ DND و CAF کلید خواهد بود.

سپهبد Carignan همچنین در مورد ابتکارات در دست اقدام برای ترویج تنوع و شمول در تیم دفاعی، به ویژه رهبری فراگیر و سنجش عملکرد صحبت کرد. او تأیید کرد که کار برای گنجاندن فراگیری در فرآیندهای مدیریت عملکرد برای همه اعضای ارتش و کارمندان خدمات عمومی در سال‌های 2022-2023 در حال انجام است.

سرلشکر بورگون ابتکارات متعددی را در CMP و فرماندهی پرسنل نظامی برجسته کرد که تأثیر مثبتی بر زندگی اعضای ارتش و محیط کار کلی DND دارد، از جمله: تغییرات در آموزش و آموزش، تلاش‌های استخدام، حفظ، رتبه‌های فراگیر جنسیتی، و ادغام فراگیری در فرآیندهای انتخاب افسر عمومی/پرچم. اطلاعات بیشتر در مورد این ابتکارات را می توانید در اینجا بیابید: کانون توجه ابتکارات تغییر فرهنگ برای پرسنل نظامی – Canada.ca

DND و CAF متعهد به تضمین تغییرات فرهنگی مثبت و پایدار هستند. این برای حمایت از اعضای تیم دفاع و دستیابی به موفقیت عملیاتی در حمایت از کانادا و کانادا بسیار مهم است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.