ورشکسته Crypto Exchange FTX در حال بررسی فروش شرکت های تابعه، مدیرعامل فاش کرد – اخبار ویژه بیت کوین

صرافی ارزهای دیجیتال ورشکسته FTX در حال بررسی فروش، افزایش سرمایه و سایر تراکنش های استراتژیک با توجه به شرکت های تابعه خود است. مدیر عامل جدید این شرکت به تیم FTX دستور داده است “حفظ ارزش حق امتیاز را در این شرایط دشوار به بهترین شکل ممکن در اولویت قرار دهند.” مدیر عامل جدید

کد خبر : 284006
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
ورشکسته Crypto Exchange FTX در حال بررسی فروش شرکت های تابعه، مدیرعامل فاش کرد – اخبار ویژه بیت کوین


صرافی ارزهای دیجیتال ورشکسته FTX در حال بررسی فروش، افزایش سرمایه و سایر تراکنش های استراتژیک با توجه به شرکت های تابعه خود است. مدیر عامل جدید این شرکت به تیم FTX دستور داده است “حفظ ارزش حق امتیاز را در این شرایط دشوار به بهترین شکل ممکن در اولویت قرار دهند.”

مدیر عامل جدید FTX اولویت ها را تشریح می کند

صرافی ارزهای دیجیتال FTX و تقریباً 101 شرکت وابسته روز شنبه اعلام کردند که “در حال آغاز بررسی استراتژیک دارایی های جهانی خود برای شروع به حداکثر رساندن ارزش قابل بازیافت برای سهامداران هستند.” بررسی بخشی از فرآیند ورشکستگی آنها در فصل 11 است.

مدیر عامل جدید FTX، جان جی. ری، سوم، که پس از اعلام ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال در 11 نوامبر، جایگزین سم بنکمن-فرید شد، توضیح داد:

بر اساس بررسی ما در هفته گذشته، ما خوشحالیم که متوجه شدیم بسیاری از شرکت های تابعه تحت نظارت یا مجوز FTX، در داخل و خارج از ایالات متحده، دارای ترازنامه بدهی، مدیریت مسئولانه و امتیازات ارزشمند هستند.

او توضیح داد که برخی از شرکت‌های تابعه جذاب از نظر مالی، مانند Ledgerx و Embed Clearing، در پرونده‌های فصل 11 بدهکار نیستند در حالی که برخی دیگر از جمله FTX Japan، Quoine، FTX Turkey، FTX EU، FTX Exchange FZE و Zubr Exchange بدهکار هستند.

ری فاش کرد:

بررسی فروش، افزایش سرمایه، یا سایر معاملات استراتژیک با توجه به این شرکت‌های تابعه و سایر مواردی که در ادامه کارمان شناسایی می‌کنیم، در هفته‌های آینده اولویت ما خواهد بود.

مدیر اجرایی اضافه کرد که او به تیم FTX دستور داده است “حفظ ارزش حق رای را در این شرایط دشوار به بهترین نحو ممکن در اولویت قرار دهند.”

علاوه بر این، FTX روز شنبه درخواست‌های مختلفی را به دادگاه ورشکستگی ارائه کرد و «به دنبال معافیت موقت از دادگاه بود که در صورت اعطای آن، امکان بهره‌برداری از یک سیستم جدید مدیریت نقدینگی جهانی و پرداخت دوره عادی فروشندگان و فروشندگان مهم در شرکت‌های تابعه خارجی را فراهم می‌کرد».

یکی از پرونده‌های دادگاه نشان می‌دهد که شرکت رمزارز درخواست مجوز برای پرداخت به فروشندگان مهمی که برای حفظ عملکرد عملیات آن ضروری است، در حالی که تلاش می‌کند سازمان‌دهی مجدد کند، درخواست کرده است. این صرافی گفت که بدون معافیت دادگاه درخواستی، کسب‌وکارهای آن آسیب‌های فوری و جبران‌ناپذیری خواهند دید. جلسه رسیدگی برای سه شنبه 22 نوامبر تعیین شده است.

ری هفته گذشته پس از بررسی سوابق FTX گفت: «هرگز در حرفه‌ام چنین شکست کاملی در کنترل‌های شرکتی و فقدان کامل اطلاعات مالی قابل اعتمادی که اینجا اتفاق افتاده است ندیده‌ام.»

نظر شما در مورد فروش شرکت های FTX چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.