واشنگتن پست ، دموکراتهای ایالات متحده قصد دارد نرخ مالیات شرکتها را 26.5 درصد در طرح 3.5 تریلیون دلار پیشنهاد دهد

واشنگتن پست (WaPo) در حالی که اعضای حزب دموکراتیک آمریکا برای نبرد سیاسی سخت برای دفاع از حمایت ترامپ از جو بایدن 3،5 تریلیون دلار آماده می شوند ، می گوید: “برخی از دموکرات های مجلس نمایندگان روز یکشنبه پیش نویس طرحی را ارائه کردند که 2.9 تریلیون دلار مالیات جدید برای ثروتمندان آمریکایی هدف

کد خبر : 103621
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۳۱
واشنگتن پست ، دموکراتهای ایالات متحده قصد دارد نرخ مالیات شرکتها را 26.5 درصد در طرح 3.5 تریلیون دلار پیشنهاد دهد


واشنگتن پست (WaPo) در حالی که اعضای حزب دموکراتیک آمریکا برای نبرد سیاسی سخت برای دفاع از حمایت ترامپ از جو بایدن 3،5 تریلیون دلار آماده می شوند ، می گوید: “برخی از دموکرات های مجلس نمایندگان روز یکشنبه پیش نویس طرحی را ارائه کردند که 2.9 تریلیون دلار مالیات جدید برای ثروتمندان آمریکایی هدف قرار می داد. ، شرکت ها و سرمایه گذاران ، به عنوان قانونگذاران حزبی همچنان در مورد اندازه و محدوده بسته جدید مالیات و هزینه های خود در ملاء عام نزاع می کنند. “

افزایش نرخ مالیات بر آمریکاییان با درآمد بیش از 435،000 دلار به 39.6 درصد از 37 درصد و نرخ مالیات جدید شرکتها 26.5 درصد ، در مقابل 21 درصد نرخ فعلی و 28 درصد پیشنهاد پرزیدنت بایدن ، از جمله پیشنهادات درجه یک دموکرات ها است. یکشنبه ، بر اساس WaPo.

جزئیات بیشتر حاکی از آن است که نرخ سود سرمایه کمتر از حد انتظار توسط سرمایه گذاران از 20 تا 25 درصد پرداخت می شود و همچنین “مالیات اضافی بر افراد پردرآمد” که بیش از 5 میلیون دلار درآمد دارد ، نشان دهنده افزایش 127 میلیارد دلار درآمد دولت است.

نقل قول های کلیدی (از واشنگتن پست)

دموکرات ها ادعا کردند که مجموع افزایش مالیات های پیشنهادی می تواند تا 2.9 تریلیون دلار افزایش یابد ، که دموکرات ها در سند هشدار داده اند که برآورد اولیه است.

قانونگذاران معتقدند این بدان معناست که مجموع بسته 3.5 تریلیون دلاری به طور کامل پرداخت می شود ، زیرا همچنین بر حرکت بودجه ای که به عنوان نمره پویا شناخته می شود متکی است که فعالیت اقتصادی ناشی از هزینه های فدرال را در نظر می گیرد.

واکنش های بازار

با کمی توازن در تقاضاهای رد شده قبلاً برای محرک مورد انتظار ، همانطور که در اخبار نشان داده شد ، بازارها با افزایش در S&P 500 Futures از این خبر استقبال کردند. با این حال ، ترس از راه ناهموار برای بسته کمک و افزایش مالیات ، گاوها را اهلی می کند.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.