واحد قدیمی ساز در تهران چند؟

به علت قیمت نسبتا بالای مسکن در پایتخت، افراد زیادی به خرید خانه‌هایی قدیمی‌ساز روی آورده‌اند تا سرمایه نسبتا کمتری را صرف خرید خانه کنند. در این گزارش به بررسی خانه‌های قدیمی‌ساز تهران پرداخته‌ایم. اگر قصد سرمایه‌گذاری در اکباتان را دارید، می‌توانید با سرمایه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان واحدی ۱۰۵ متری در

کد خبر : 282516
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
واحد قدیمی ساز در تهران چند؟


به علت قیمت نسبتا بالای مسکن در پایتخت، افراد زیادی به خرید خانه‌هایی قدیمی‌ساز روی آورده‌اند تا سرمایه نسبتا کمتری را صرف خرید خانه کنند. در این گزارش به بررسی خانه‌های قدیمی‌ساز تهران پرداخته‌ایم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در اکباتان را دارید، می‌توانید با سرمایه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان واحدی ۱۰۵ متری در اکباتان با سنی معادل ۳۰ سال و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

همچنین واحد ۳۰ ساله دیگری در محله ونک با متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب را میتوانید با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی ۳۰ ساله در محله میرداماد با ۲ اتاق خواب و متراژ ۹۲ متر در روز های گذشته با قیمت ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.

برای خرید واحدی در گیشا با متراژ ۲۴۰ متر و سنی حدود ۳۰ سال، درحالی که این آپارتمان ۲ خوابه است به بودجه‌ای حدود ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

بودجه لازم برای خرید واحدی ۳۰ ساله در سلسبیل با متراژ ۹۳ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی حدود ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی ۲۰۵ متری در محله فاطمی با سنی معادل ۳۰ سال و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد آپارتمانی دیگر در محله مجیدیه با سن ۳۰ سال و متراژ ۷۹ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

۲۱۷ ۴۶



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.