هیپ راه‌اندازی بیت‌کوین ETF با کاهش ارزش وجوه، کاهش 38 درصدی سود معاملات آتی بیت‌کوین در 2 ماه – اخبار مالی بیت‌کوین

پس از شروع به کار صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین Proshares (ETF)، ETF آتی بیت کوین Valkyrie و ETF استراتژی بیت کوین Vaneck، به نظر می رسد که علاقه به این نوع از صندوق ها بسیار کمرنگ شده است. پس از اینکه Proshares بیت کوین ETF BITO در 10 نوامبر به بالاترین حد

کد خبر : 155532
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
هیپ راه‌اندازی بیت‌کوین ETF با کاهش ارزش وجوه، کاهش 38 درصدی سود معاملات آتی بیت‌کوین در 2 ماه – اخبار مالی بیت‌کوین


پس از شروع به کار صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین Proshares (ETF)، ETF آتی بیت کوین Valkyrie و ETF استراتژی بیت کوین Vaneck، به نظر می رسد که علاقه به این نوع از صندوق ها بسیار کمرنگ شده است. پس از اینکه Proshares بیت کوین ETF BITO در 10 نوامبر به بالاترین حد خود رسید، ETF در 64 روز گذشته 39 درصد کاهش یافته است. ارزش ETF بیت کوین Valkyrie نیز طی دو ماه گذشته 37 درصد کاهش یافته است.

آرامش ETF آتی بیت کوین ادامه دارد

بخش بزرگی از جامعه ارزهای دیجیتال سال‌ها درباره راه‌اندازی اولین صندوق قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین (ETF) بسیار هیجان زده بودند، زیرا تعدادی از برنامه‌های ETF بیت‌کوین قبل از سال ۲۰۲۱ رد شده بودند.

سرانجام، زمانی که اولین ETF آتی بیت کوین ایالات متحده تصویب شد، اولین ETF آتی بیت کوین Proshare رکوردها را شکست و در 24 ساعت اول نزدیک به 1 میلیارد دلار مجموع حجم را به خود اختصاص داد. ماه‌ها بعد، Proshares Bitcoin Strategy ETF (BITO) در 13 ژانویه 2022 با 26.96 دلار مبادله می‌کند، اما این قیمت 39.12 درصد کمتر از بالاترین قیمت 44.29 در 10 نوامبر 2021 است.

هیپ راه اندازی بیت کوین ETF با کاهش ارزش وجوه، کاهش 38 درصدی سود معاملات آتی بیت کوین در عرض 2 ماه

کاترین گریفلد، نویسنده بلومبرگ، در اواسط نوامبر توضیح داد که “جنون ETF آتی بیت کوین در حال محو شدن است.” گریفلد در آن زمان گفت: «در حالی که صندوق Proshares 1.1 میلیارد دلار را تنها در دو روز جذب کرد – سریعترین ETF که تا به حال این کار را انجام داده است – سرعت رشد به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

نویسنده مالی بیشتر در مورد ETF Vaneck بحث کرد، زیرا او خاطرنشان کرد که هزینه های مدیریت پایین می تواند صندوق را از بقیه متمایز کند. در آن زمان، گریفلد به نقل از تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ، اریک بالچوناس، گفت:

مطمئناً در حال حاضر آرامش نسبت به شیدایی پرتاب وجود دارد و بنابراین Vaneck کار آنها را در تلاش برای هیجان زده کردن دوباره مردم انجام می دهد.

کاهش 37 درصدی BTF Valkyrie، کاهش 27 درصدی XBTF Vaneck، سود باز معاملات آتی بیت‌کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال بیش از 38 درصد کاهش یافت.

همین امر را می توان در مورد ETF استراتژی بیت کوین والکری (BTF) نیز گفت، زمانی که در 9 نوامبر 2021 به بالاترین حد تاریخ (ATH) 26.67 دلار به ازای هر سهم رسید و امروز با قیمت 16.70 دلار به ازای هر واحد یا 37.38 درصد کاهش نسبت به قیمت قبلی، دست به دست می شود. ATH.

هیپ راه اندازی بیت کوین ETF با کاهش ارزش وجوه، کاهش 38 درصدی سود معاملات آتی بیت کوین در عرض 2 ماه

ETF استراتژی بیت کوین Vaneck (XBTF) تنها 27.70 درصد کاهش یافته است، زیرا ETF در 19 نوامبر 2021 با قیمت 58.08 دلار به ازای هر واحد رد و بدل شد و امروز با 41.99 در هر واحد معامله می شود. در حالی که Proshares و ETF Valkyrie خیلی قبل از ارائه Vaneck شروع به کار کردند، همه این صندوق ها رابطه قوی با قیمت لحظه ای بیت کوین و بازارهای آتی دارایی های کریپتو دارند.

هیپ راه اندازی بیت کوین ETF با کاهش ارزش وجوه، کاهش 38 درصدی سود معاملات آتی بیت کوین در عرض 2 ماه

بازارهای آتی شاهد کاهش علاقه باز بوده اند، زیرا از اواسط نوامبر نیز بهره باز معاملات آتی بیت کوین در سراسر مبادلات ارزهای دیجیتال کاهش یافته است. بیشترین تعداد سود باز معاملات آتی بیت کوین در 11 نوامبر 2021 با بیش از 28 میلیارد دلار بود.

امروزه، مجموع سود باز در محبوب ترین مبادلات مشتقه 17.22 میلیارد دلار است. این معادل زیان 38.50 درصدی طی دو ماه گذشته است و الگوی آن کاملاً شبیه به اقدام قیمت لحظه ای بیت کوین (BTC) در بازار است.

برچسب ها در این داستان

1 میلیارد، ATH، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، بازارهای بیت کوین اسپات، bito، BTC، BTF، مشتقات، اریک بالچوناس، ETF، تحلیلگر ETF، عملکرد ETF، حجم ETF، etfs، صندوق معامله شده در مبادله، اولین ETF بیت کوین، اول ایالات متحده بیت‌کوین ETF، به‌روزرسانی‌های بازار، NYSE، nyse arca، اولین عرضه در 19 اکتبر، قیمت بیت‌کوین، Proshares، Proshares ETF، SEC، حجم فردا، Valkyrie، Valkyrie Bitcoin Strategy ETF، vaneck، وال استریت، XBTF

نظر شما در مورد سه ETF آتی بیت کوین و عملکرد کلی آنها در چند ماه گذشته چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Google، NYSE، Nasdaq،

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.