هشدار تحلیلگر Citi در مورد خطر سرایت “جدی” به اکوسیستم رمزنگاری ناشی از شکست FTX – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] یک تحلیلگر سیتی در مورد خطر جدی سرایت گسترده تر به اکوسیستم رمزنگاری ناشی از فروپاشی صرافی رمزارز FTX هشدار داد و اشاره کرد که این سرایت “می تواند برای مدت زمان قابل توجهی ادامه یابد.” او اضافه کرد که به نظر می رسد صنعت کریپتو “هیچ وام دهنده قابل توجهی از آخرین راه

کد خبر : 281421
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
هشدار تحلیلگر Citi در مورد خطر سرایت “جدی” به اکوسیستم رمزنگاری ناشی از شکست FTX – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

یک تحلیلگر سیتی در مورد خطر جدی سرایت گسترده تر به اکوسیستم رمزنگاری ناشی از فروپاشی صرافی رمزارز FTX هشدار داد و اشاره کرد که این سرایت “می تواند برای مدت زمان قابل توجهی ادامه یابد.” او اضافه کرد که به نظر می رسد صنعت کریپتو “هیچ وام دهنده قابل توجهی از آخرین راه حل ندارد.”

تحلیلگر سیتی در مورد سرایت گسترده تر به اکوسیستم کریپتو هشدار می دهد

تحلیلگر سیتی، جوزف ایوب، جمعه در مصاحبه ای با CNBC توضیح داد که بازار کلی ارزهای دیجیتال با خطرات سرایت ناشی از انفجار FTX مواجه است. صرافی مشکل دار کریپتو روز جمعه برای ورشکستگی فصل 11 ثبت نام کرد. تحلیلگر سیتی هشدار داد:

من فکر می کنم خطر جدی سرایت گسترده تر به خود اکوسیستم وجود دارد.

با این حال، او اضافه کرد: «بعید است که سرایت به بازارهای مالی گسترده‌تر سرایت کند، و این عمدتاً به دلیل اندازه فضای رمزنگاری است که در مقایسه با بازار سهام ایالات متحده با ارزش 43 تریلیون دلار، تنها حدود 830 میلیارد دلار است.»

ایوب در ادامه پیش‌بینی کرد که شرکت‌های بخش کریپتو با تردید و مشکلات اعتماد دوباره مواجه خواهند شد، اما اشاره کرد که این بدان معناست که شرکت‌های دیگر می‌توانند اکنون که یکی از بزرگ‌ترین بازیگران زیر بار رفته، به سمت تصاحب سهم بیشتری از بازار حرکت کنند.

این تحلیلگر گفت: «در ارزهای رمزپایه، مشخص نیست که این تا کجا و چقدر عمیق است.

سرایت ممکن است برای مدت زمان قابل توجهی ادامه داشته باشد، و با توجه به تعداد شرکت‌هایی که درگیر هستند و میزان سرمایه‌گذاری‌های درگیر با FTX، و پیروی از فصل 11، ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا این مشکل برطرف شود.

برخلاف Changpeng Zhao (CZ) مدیر عامل بایننس، تحلیلگر Citi معتقد است که سقوط FTX با بحران مالی سال 2008 که دولت با تزریق گسترده پول نقد وارد عمل شد و وال استریت را نجات داد، متفاوت است. او نظر داد:

اکنون که قبلاً فکر می‌کردیم سام بنکمن-فرید و FTX نوعی وام‌دهنده اختیاری آخرین راه‌حل را ارائه می‌دهند، تقریباً طعنه‌آمیز به نظر می‌رسد… و اکنون به نظر می‌رسد هیچ وام‌دهنده مهمی در آخرین راه‌حل وجود ندارد.

تحلیلگران JPMorgan Chase هفته گذشته به طور مشابه گفتند که بازیکنان کمتری در فضای کریپتو اکنون می توانند بازیکنان ضعیف تر را نجات دهند. آنها با پیش بینی کاهش قیمت بیت کوین به 13 هزار دلار نوشتند: «تعداد واحدهایی با ترازنامه قوی‌تر که می‌توانند آنهایی را که دارای سرمایه کم و اهرم بالا هستند نجات دهند در حال کاهش است.

قبل از تشکیل پرونده ورشکستگی FTX، بایننس در حال بررسی خرید صرافی ارز دیجیتال رقیب بود. با این حال، پس از انجام بررسی های لازم، شرکت تصمیم گرفت با استناد به “گزارش های مربوط به سوء استفاده از وجوه مشتری و تحقیقات ادعایی آژانس ایالات متحده”، از این معامله کناره گیری کند.

برچسب ها در این داستان

سیتی، سیتی بیت کوین، سیتی کریپتو، ارز دیجیتال سیتی، سیتی جوزف ایوب، صرافی ارز دیجیتال، ftx، جوزف ایوب، تحلیل جوزف ایوب، جوزف ایوب بیت کوین، کریپتو جوزف ایوب، ارز رمزنگاری جوزف ایوب، جوزف ایوب FTX

نظر شما در مورد نظرات تحلیلگر سیتی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.