هاشمیه متقیان مهمان برنامه «نفس» می‌شود

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  این برنامه در چهل‌و یکمین قسمت خود میزبان هاشمیه متقیان، دارنده مدال طلای پرتاب نیزه مسابقات دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است. هاشمیه متقیان تنها بانوی کاروان دو و میدانی ایران بود که موفق شد اولین مدال طلای تاریخ ورزش بانوان ایران در این رشته در پارالمپیک را به دست

کد خبر : 103660
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 سپتامبر 2021 - 6:09
هاشمیه متقیان مهمان برنامه «نفس» می‌شود

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  این برنامه در چهل‌و یکمین قسمت خود میزبان هاشمیه متقیان، دارنده مدال طلای پرتاب نیزه مسابقات دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است. هاشمیه متقیان تنها بانوی کاروان دو و میدانی ایران بود که موفق شد اولین مدال طلای تاریخ ورزش بانوان ایران در این رشته در پارالمپیک را به دست آورد و با فریادهای به یاد ماندنی خود بعد از قهرمانی در فضای مجازی بازخوردهای بسیار مثبتی را ثبت کرد.

متقیان پیش از این نیز برای ۲ بار سهمیه پارالمپیک را کسب کرده‌ بود؛ همچنین به ۲ مدال نقره پرتاب دیسک و نیزه بازی‌های پاراآسیایی، ۲ مدال طلای دیسک و نیزه مسابقات آسیایی امارات، مدال نقره پرتاب نیزه ۲۰۱۷ جهان، مدال طلای پرتاب دیسک و نقره پرتاب نیزه پاراآسیایی جاکارتا و مدال نقره پرتاب نیزه ۲۰۱۹ جهان دست پیدا کرده بود.

برنامه «نفس» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد وکارگردانی محمد پیوندی با محوریت پرداختن به زنانگی و مادرانگی، با اجرای فلورا سام هر شب ساعت ۹:۳۰ در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

۵۸۵۸

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.