نیویورک تایمز به دلیل اجازه دادن به سم بنکمن-فرید برای سخنرانی در نشست Dealbook مورد تمسخر قرار می گیرد – بیت کوین نیوز

مدیر عامل سابق FTX سام بنکمن-فرید (SBF) می گوید که او قصد دارد با اندرو راس سورکین در اجلاس سالانه Dealbook Summit نیویورک تایمز در 30 نوامبر صحبت کند، طبق توییتی که در 23 نوامبر منتشر کرد. توییت SBF با استقبال زیادی روبرو شد. پاسخ و تأیید نشده است که آیا مدیر سابق FTX حضوری

کد خبر : 285198
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
نیویورک تایمز به دلیل اجازه دادن به سم بنکمن-فرید برای سخنرانی در نشست Dealbook مورد تمسخر قرار می گیرد – بیت کوین نیوز


مدیر عامل سابق FTX سام بنکمن-فرید (SBF) می گوید که او قصد دارد با اندرو راس سورکین در اجلاس سالانه Dealbook Summit نیویورک تایمز در 30 نوامبر صحبت کند، طبق توییتی که در 23 نوامبر منتشر کرد. توییت SBF با استقبال زیادی روبرو شد. پاسخ و تأیید نشده است که آیا مدیر سابق FTX حضوری یا مجازی ظاهر می شود یا خیر.

پس از اینکه SBF فاش کرد که او با اندرو راس سورکین در نشست Dealbook امسال صحبت خواهد کرد، هیچ انتقادی وجود ندارد.

پس از مقاله شدیدا انتقاد شده نیویورک تایمز (NYT) درباره خواب بهتر و بازی های ویدیویی سام بنکمن-فرید، یک نفر به شوخی توییت کرد آن روز و گفت که اگر SBF برای شرکت در نشست Dealbook امسال برنامه ریزی کند، “قطعا” [be] رد شدن.» به طور تصادفی، SBF هنوز برای شرکت در کنفرانس فهرست شده است و طبق توییتی که SBF در روز چهارشنبه منتشر کرد، او قصد دارد در این رویداد سخنرانی کند.

“من با آن صحبت خواهم کرد [Andrew Ross Sorkin] در اجلاس @dealbook چهارشنبه آینده (11/30)،” مدیر عامل سابق FTX توییت کرد. بلافاصله پس از انتشار این توییت توسط SBF، او به دلیل امکان حضور در رویداد NYT مورد انتقاد قرار گرفت.

نیویورک تایمز به دلیل اجازه دادن به سم بنکمن-فرید برای سخنرانی در نشست دیال بوک مورد تمسخر قرار می گیرد

حساب توییتر @wsbchairman پرسید: “چطور این یارو میلیاردها دلار دزدید و اکنون به عنوان یک مرد آزاد در یک اجلاس صحبت می کند؟” یک نفر به SBF پاسخ داد و گفت که برنی مدوف وقتی حساب توییتر @fintwit خوش شانس نبود. گفت:

در سال 2008، برنی مدوف در عرض 24 ساعت پس از افشای کلاهبرداری خود دستگیر شد. در سال 2022، سام بنکمن-فرید پس از فاش شدن کلاهبرداری خود، در نشست NYTimes Dealbook Summit شرکت خواهد کرد.

توییت SBF یک تعداد عالی از پاسخ های تند و افرادی که می پرسند چرا مدیر عامل سابق FTX اجازه داشت در چنین رویدادی صحبت کند. طبق برنامه رویداد NYT Dealbook Summit، دیگر سخنرانان کنفرانس عبارتند از مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، شو چو، مدیر عامل Tiktok، جانت یلن وزیر خزانه داری ایالات متحده، ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، و معاون سابق رئیس جمهور ایالات متحده، مایک پنس.

این رویداد در 30 نوامبر توسط سورکین ستون نویس NYT و بنیانگذار Dealbook برگزار می شود. به نقل از سورکین در وب‌سایت رویداد، ما هر سال مهم‌ترین افراد را در محل تلاقی تجارت، سیاست و فرهنگ گرد هم می‌آوریم که بر جامعه تأثیر می‌گذارند.

توییت‌های SBF نیز روی یک تنظیمات حریم خصوصی منحصربه‌فرد تنظیم شده‌اند و فقط افرادی که SBF آنها را دنبال می‌کند یا در توییت‌هایش ذکر می‌کند می‌توانند پاسخ دهند. یکی از افرادی که می‌توانست به توییت SBF پاسخ دهد، بروس فنتون، بیت‌کوین‌دار قدیمی، گفت که چند موضوع وجود دارد که فکر می‌کرد مردم دوست دارند بشنوند.

نیویورک تایمز به دلیل اجازه دادن به سم بنکمن-فرید برای سخنرانی در نشست دیال بوک مورد تمسخر قرار می گیرد

“خوب است که بشنویم: چه زمانی/چگونه تصمیم به گرفتن وجوه مشتری گرفتید [and] از آنها به عنوان وثیقه برای وام استفاده کنید – این موضوع بسیار مهمتر از مسائل حاشیه است [and] فنتون گفت به SBF. بیشتر در مورد روند کمک های مالی سیاسی [and] فنتون افزود که این مکالمات پشت درهای بسته چگونه است.

نیویورک تایمز به دلیل اجازه دادن به سم بنکمن-فرید برای سخنرانی در نشست دیال بوک مورد تمسخر قرار می گیرد
اظهار نظر ایلان ماسک در مورد مقاله NYT Dealbook.

SBF همچنین در یک مقاله Dealbook NYT به نام: «در تلاش Sam Bankman-Fried برای به دست آوردن دوستان و تأثیرگذاری بر مردم» نشان داده شده است. با توجه به حساب توییتر Dealbook، مقاله در مورد “بازوی بشردوستانه” و “کمک های خیریه” SBF صحبت می کند. توییت Dealbook نیز با تعداد زیادی از افراد پر شده بود که مورد تایید قرار نگرفت از نحوه گزارش NYT در مورد SBF.

یک فرد نوشت: “سام بنکمن-فرید جنایتکاری است که میلیاردها دلار از مشتریانش دزدیده است.”

برچسب ها در این داستان

اندرو راس سورکین، بروس فنتون، نقد، نشست Dealbook، مدیر عامل سابق FTX، سقوط FTX، سقوط FTX، جانت یلن، مارک زاکربرگ، مایک پنس، مسخره شده، نیویورک تایمز، NYT، مقاله NYT، NYT Dealbook Summit، Sam Bankman-Fri ، سم بنکمن-فرید (SBF)، sbf، SBF Dealbook Summit، Shou Chew، Volodymyr Zelensky، wsbchairman

نظر شما در مورد سخنرانی SBF در کنفرانس NYT Dealbook چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.