نوسانات بازار خودرو شدت گرفت/ ساینا مدل ١۴٠٠ به ١۴٠ میلیون تومان رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روند قیمت ها امروز در اکثر مدل های خودرو تغییر کرده است و کاهش قیمت ها در بازار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته آغاز شده است. در این بین اما برخی از مدل های خودرو کماکان در حال پیشروی در مسیر افزایشی هستند که از جمله انها می توان به پراید ۱۳۱

کد خبر : 39301
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
نوسانات بازار خودرو شدت گرفت/ ساینا مدل ١۴٠٠ به ١۴٠ میلیون تومان رسید


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روند قیمت ها امروز در اکثر مدل های خودرو تغییر کرده است و کاهش قیمت ها در بازار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته آغاز شده است. در این بین اما برخی از مدل های خودرو کماکان در حال پیشروی در مسیر افزایشی هستند که از جمله انها می توان به پراید ۱۳۱ اشاره کرد که قیمت آن طی ۲۴ ساعت گذشته ۱ میلیون تومان افزایش داشته است و در حال حاضر این خودرو به قیمت ۱۰۹ میلیون تومان در بازار معامله می شود. خودروهای گروه تیبا نیز در این مدت تغییر مسیر نداده اند و کماکان در مسیر افزایشی در حال پیشروی هستند به عنوان مثال تیبا ۲ در این مدت ۱ میلیون تومان گران شده است و این خودرو امروز به قیمت ۱۲۹ میلیون تومان رسیده است و مدل صندوقدار این خودرو نیز در این مدت ۱ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۲۱ میلیون تمان قیمت دارد.

به غیر از خودروهای نامبرده شده اکثر خودروهای موجود در بازار در این مدت کاهش قیمت را تجربه کردند به عنوان مثال خودرو پراید ۱۳۲ در این مدت ۱ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر به قیمت ۱۱۴ میلیون تومان رسیده است است و یا پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز در این مدت ۱ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است و این خودرو در حال حاضر ۱۸۹ میلیون تومان قیمت دارد و تیپ ۵ این خودرو نیز در این مدت از کاهش قیمت ها در اماننمانده است و با کاهش ۲ میلیون تومانی امروز به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است و پژو پارس سال نیز در این مدت کاهش قیمت چشمگیری را تجربهکرده است و این خودرو با کاهش قیمت ۲ میلیون تومانی امروز به قیمت ۲۱۳ میلیون تومان رسیده است.

اکثر خودروهای کروه سمند در این مدت ثبات قیمت را تجربه کردند با این وجود سمند ال ایکس ساده مدل ۹۹ در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر به قیمت ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است و خودروهای گروه دنا، ساینا و کوییک نیز در این مدت ثبات قیمت را تجربه کردند.

در میان خودرو های مونتاژ اما قیمت سیتروئن سی ۳ و سوزوکی گراند ویتارا در این مدت ثابت بوده است با این وجود پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ و ۹۹ امروز ۵ میلیون تومان ارزان شده اند و این خودروها امروز به ترتیب ۸۳۰ و ۸۹۵ میلیون تومان قیمت خوردند.

قیمت روز خودروها در جدول زیر آمده است:

۲۲۳۲۲۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.