نمایشگاه خودروی آلمان تلاش می کند تا تصویر بیشتری از آب و هوا دوست داشته باشد

این نمایش که امسال از فرانکفورت به مونیخ منتقل شده است و مضمون “تحرک آینده” نامیده می شود ، بسیار متفاوت از قالب معمول خود است که بزرگترین و قدرتمندترین خودروهای بازار را به نمایش می گذارد. همه گیری و نگرانی روزافزون در مورد تغییرات آب و هوایی سایه ای ناراحت کننده بر این رویداد

کد خبر : 100752
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۵۹
نمایشگاه خودروی آلمان تلاش می کند تا تصویر بیشتری از آب و هوا دوست داشته باشد


این نمایش که امسال از فرانکفورت به مونیخ منتقل شده است و مضمون “تحرک آینده” نامیده می شود ، بسیار متفاوت از قالب معمول خود است که بزرگترین و قدرتمندترین خودروهای بازار را به نمایش می گذارد. همه گیری و نگرانی روزافزون در مورد تغییرات آب و هوایی سایه ای ناراحت کننده بر این رویداد ایجاد کرده است ، در حال حاضر تحت فشار کاهش تعداد شرکت کنندگان در سال های گذشته – از 930،000 در 2015 به 560،000 در 2019.

در واقع ، بسیاری از معتقدین صنعت حاضر به حضور نیستند: تویوتا ، لندرور جگوار ، استلانتیس – از جمله مارک آلمانی اوپل – و فراری.

با این حال ، در حالی که کارگران ساختمانی روز یکشنبه تلاش کردند غرفه های نمایشگاهی خود را قبل از افتتاح رسمی در روز سه شنبه برپا کنند ، واضح است که خودروها هنوز ویژگی اصلی هستند. تعداد چادرهای دوچرخه الکترونیکی CANYON به مراتب بیشتر از غرفه های خودروسازان بزرگتر و براق تر از مرسدس بنز ، آئودی ، MINI و دیگران بود.

فعالان و گروههای محیط زیستی نیز خاطرنشان می کنند که با وجود همه صحبتها در مورد تحرک و حمل و نقل متنوع ، خودروسازان هنوز هم اکثریت قریب به اتفاق پول خود را از فروش SUV های سوزان سوخت فسیلی تأمین می کنند.

ماریون تیمان ، کارشناس حمل و نقل Greenpeace در آلمان ، می گوید: “افزودن” تحرک “به نام رویداد و پیشبرد مدل های الکترونیکی آنها تا زمانی که موتورهای احتراق اصلی گازسوز را بفروش برسانند ، فایده ای نخواهد داشت. نامگذاری این رویداد به عنوان “پاداش سبز شستشو”.

گروه های محیط زیستی از جمله Friends of the Earth آلمان و Greenpeace یک تظاهرات بزرگ در روز شنبه علیه شستشوی سبز صنعت خودرو و تغییر سریعتر به سمت حرکت پایدار برنامه ریزی می کنند. سازمان فعال Sand im Getriebe (“شن در چرخ دنده ها”) ، که 40 وسیله نقلیه لوکس را در نمایندگی در نزدیکی فرانکفورت قبل از آخرین IAA در سال 2019 خراب کرد ، در رویداد امسال وعده “نافرمانی مدنی گسترده” داده است.

در طول نمایش که یکشنبه آینده به پایان می رسد ، حداکثر 4500 پلیس در محل حضور خواهند داشت ، این بزرگترین حضور پلیس برای رویدادی در مونیخ در 20 سال گذشته است.

برای مشاهده همه رویدادهای اقتصادی امروز ، موارد ما را بررسی کنید تقویم اقتصادی

(گزارش توسط ویکتوریا والدرسی ، نیک کری ، نویسندگی توسط ویکتوریا والدرسی ، ویرایش توسط سوزان فنتون)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.