نقبی به حقوق‌های نجومی در «فیش آباد»

نمایش «فیش آباد» که این روزها در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است پیش از این در سال ۹۶ توسط سیروس همتی نویسنده اثر در قالب اجرای عمومی در تماشاخانه سرو و نمایشنامه خوانی در پلاتوی اجرای مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته است و حالا بعد از چند سال به کارگردانی

کد خبر : 331109
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
نقبی به حقوق‌های نجومی در «فیش آباد»



نمایش «فیش آباد» که این روزها در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است پیش از این در سال ۹۶ توسط سیروس همتی نویسنده اثر در قالب اجرای عمومی در تماشاخانه سرو و نمایشنامه خوانی در پلاتوی اجرای مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته است و حالا بعد از چند سال به کارگردانی اشکان درویشی مجدداً اجرا می‌شود.

این اثر نمایشی به معضل اختلاس و حقوق‌های نجومی می‌پردازد که هنوز بعد از گذشت سال‌ها به موضوعی کهنه تبدیل نشده و همچنان قابلیت پرداختن و البته پیگیری دارد.

قصه نمایش درباره یک راننده کامیون است که به اشتباه حقوق نجومی یک مدیرعامل بانک به حسابش واریز می‌شود…

در «فیش آباد» خسرو احمدی در نقش قاسم خان نوری راننده کامیون بازی می‌کند. نکته جالب توجه در اجرای این اثر نمایشی بازی سیروس همتی نویسنده نمایشنامه در نقش خودش است که البته وی در اجرای قبل هم همین نقش را ایفا کرده است.

این اثر نمایشی هر شب با حضور یک یا چند کودک کار اجرا و در پایان نیز به آنها تقدیم می‌شود. همچنین بخش قابل توجهی از بلیت‌فروشی این اثر نیز به کودکان کار مهمان اجرا تعلق می‌گیرد.

«فیش آباد» از ۳ اسفند در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت و تا جمعه ۲۶ اسفند ماه ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه خواهد بود.

خسرو احمدی، سیروس همتی، محمود موسوی، سولماز حصاری، پوریا محمدزاده، ریحانه پهلوان، عاطفه سمرقندی بازیگران این نمایش هستند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: اشکان درویشی، نویسنده: سیروس همتی، مجری طرح: موسسه خیریه فرشته‌های بهشتی، مهشید خسروی، دستیاران کارگردان: محمدحسین عابدینی، لیان عباس‌زاده، منشی صحنه: علیرضا ذوالفقاری، مدیر صحنه: معصومه کوهزادی، طراح صحنه و لباس: اشکان درویشی، عکاس: حسین خدارتی، مدیر اجرایی و هماهنگی: فاطمه وطن‌خواه، دستیار اجرایی: نادیا رعنا رفتار، دستیار لباس: فائزه جعفری، صبا هاشمی، دستیار صحنه: میلاد اسماعیلی، اسماً رمضانی، یاسمن ایلخانی، طراح دکور: پروانه ذابح، دکوراتور: قاسم غضنفری، مدیر تبلیغات: امیرحسین ذابح، تدارکات: ابراهیم قزی، علی عبدالله‌زاده، شادمهر سلطانی، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: مریم قربانی نیا و مریم رودبارانی.

۵۷۲۴۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.